Jump to content
IGNORERAD

Hur lång kötid just nu för få tid på amb. för vän/släkt besök (visa)


biffen669

Recommended Posts

Någon som vet hur lång kötiden är när man ringer till "callcenter" för att boka tid för att lämna in ansökningarna för besöksvisum?  :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju inte säga exakt vad den är idag, men damens kusin ringde dit förra veckan och fick tid den 27/2.

Mvh

BigBossJacken

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag fanns det tider tidigast onsdag nästa vecka. Så de är i princip ingen kö nu. :wai:

I declare war on damaged hair and split ends.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag fanns det tider tidigast onsdag nästa vecka. Så de är i princip ingen kö nu. :wai:

Stämmer bra det, vi fick tid för svärmor enl vårat eg önskemål om datum/tid

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan välja vilken dag du vill . Men för UT är det skillnad. Hörde runt två månader just nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du kan välja vilken dag du vill . Men för UT är det skillnad. Hörde runt två månader just nu

Behöver man boka tid för att lämna in UT-ansökan? Det var nytt för mig. Eller menar du hur länge damen behöver vänta på sin intervju?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
ReplicaOfTheMirror

Svärmor och svärfar ska komma på besök och vi skickade alla papper i början på januari för att va ute i god tid, och när dom bokade tid på ambasaden för några veckor sedan så fick dom tid 1 maj, vilket gör att dokumenten kommer vara nästan 4månader och dom får max vara 3månder, dom har nu ringt och kollat om dom kan ändra tid men då säger dom bara att deras tänkta utresa är runt första juli +-1vecka, och då kan man inte boka tid på ambasaden före 1maj?!?!

Vill ju ha klart så fort som möjligt hur det blir med deras visa då det är tänkt att dottern på 7år ska flyga med dom, om nu ambasaden har det som regel varför står det inte som information så man slipper lägga ner tid och pengar på att skicka papper som inte kan användas, vill ju ha allting klart där med papper innan man bokar tid då jag vet att dom kan ta emot en innom nån vecka bara.

Jag är den ingen trodde att jag skulle bli då jag var den du trodde att jag skulle bli innan jag blev den ingen trodde att jag skulle bli trots att ingen vet vem jag är :confused:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att dom verkar har ordning på telefonerna

och inte som dom hade förut

13890-Bangkok-call-centre-0.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...