Jump to content
IGNORERAD

Vilken blanket för UT förlängning


tapsa

Recommended Posts

Hej.

Min sambo fick 1årig UT första gången,ny behöver hon söka förlängning igen men vilken blanket hon (vi) ska använda.

Mvh:Tapsa

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Tapsa,

Hon använder samma typ av blankett som när hon sökte UT första gången. Det finns kryssruta där man anger att det rör sig om förlängning.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Lite dåligt med svar så stor forum. Närmaste jag kan komma är det blanket nr: 114021. Hoppas någon är bättre insatt frågan och kan svara på.

Mvh:Tapsa

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej.

Min sambo fick 1årig UT första gången,ny behöver hon söka förlängning igen men vilken blanket hon (vi) ska använda.

Mvh:Tapsa

vad är avgörande på hur långt UT tjejen får? din sambo fick 1år skriver du...min fick 2år direkt

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

vad är avgörande på hur långt UT tjejen får? din sambo fick 1år skriver du...min fick 2år direkt

Jag vet inte, men gissningsvis blir det ett år när man känner att det finns lite tveksamheter med relationen. Inte nog med tveksamheter för avslag, men man vill följa upp om ett år?

Egentligen var det väl tidigare normalt att bara få ett år, men så tyckte man att man inte hann med alla förlängningar, så då blev två år det normala.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...