Ubon Inlagd Maj 16, 2011 Dela Inlagd Maj 16, 2011 Örnsköldsvik Talad Thai Nygatan 2 Telefon: 0660-136 60 Mobil:070-955 59 05 Thailändskt livsmedel,dagens lunch,A la carte ,catering och take away food. Mvh:Ubon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tholle Inlagd Maj 22, 2011 Dela Inlagd Maj 22, 2011 Jag för söker att göra lite GPS koordinater var dom flesta thai butiker finns i Sverige gärna i hela Europa. Jag behöver hjälp med var alla butiker är någon stans. Gärna med en fin liten bild som ska synas i GPS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 22, 2011 Dela Inlagd Maj 22, 2011 Det finns en stor och bra thai-vet affär i Sölvesborg , nära torget i korsningen Östra storgatan/markgatan. Även en lite mindre thai-butik i Kristianstad på norra delen av östra boulevarden. M.v.h Pangalus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 I Kalmar finns dels New Asia Market som drivs av Maliwan från Thailand. Liten butik med det vanliga utbudet. http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=new+asia+market&var=kalmar&Vkiid=0Nls9S8qWOstmUZyUkJkHw%253d%253d&Vkid=1675159&isAlternateNumberResult=False Längre ner på samma gata finns även en livsmedelbutik med mer inriktning mot Vietnam . Malivan´s New Asia Market har slutat sälja livsmedel, i den lokalen utövas det Thaimassage nu. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 25, 2011 Dela Inlagd Maj 25, 2011 (ändrad) Nån som vet var den närmaste Thaimatbutiken ligger om man bor i Åhus? Frågar för en kompis som anländer hem dit med fru och barn idag, det blir första resan "hem" till Sverige för frugan och barnet, vi gissade båda på Kristianstad. Vi var ute och åt en rejäl middag tillsammans igår kväll, och jösses vad många rätter som beställdes, hans fru skulle testa allt som hon trodde var omöjligt att få i Sverige! Notan gick på hela 700 bath, med dryck (vatten och 1 chang), för 4 pers... MVH Tommy Ändrades Maj 25, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tholle Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Nu har jag lagt upp en GPS fil med 42 st Thaibutiker runt om i Sverige finns på ett separata ämne i detta forumet "Gps positioner till olika Thaibutiker". Just nu är filen ändast till Tomtom men hör av er om ni vill ha annat format. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tholle Inlagd Juni 6, 2011 Dela Inlagd Juni 6, 2011 sen har vi VietThai Market på Sjögatan, dom är betydligt billigare på sallad,fisk...ja det mesta, men långt ifrån lika stort utbud. Vad har VietThai Market hittar man den butiken hittar inget på googel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Har någon handlat från dessa www.thaigossisten.se Är de bra , verkar ha vettiga priser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Har någon handlat från dessa www.thaigossisten.se Är de bra , verkar ha vettiga priser Lyfter denna fråga igen nu när de har börjat att annosera här på MPR 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 http://www.thaigRossisten.se/ Nån som kan hjälpa en tomtom-lös stackare att luska ut var man hittar närmaste thaibutik om man befinner sig i Karlskrona av någon anledning? Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 På fråga A svarar jag Navigon På fråga B svarar jag med en fråga "Finns det thaibutik på Gotland" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Nu har jag lagt upp en GPS fil med 42 st Thaibutiker runt om i Sverige finns på ett separata ämne i detta forumet "Gps positioner till olika Thaibutiker". Just nu är filen ändast till Tomtom men hör av er om ni vill ha annat format. Har du lagt in dessa? http://www.thailandresor.se/thairestauranger/thai.html'>http://www.thailandresor.se/thairestauranger/thai.html http://www.thailandresor.se/thairestauranger/ Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiGrossisten Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Vi ThaiGrossisten.se finns i Kristianstad på Rörvägen 18 och naturligtvis även på webben http://www.ThaiGrossisten.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Är det någon som har aktuell info om asiatisk affär i i Kalmar som säljer thailändska grönsaker? Går givetvis bra med annan typ av affär också, bara det finns grönsaker från Thailand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Är det någon som har aktuell info om asiatisk affär i i Kalmar som säljer thailändska grönsaker? Går givetvis bra med annan typ av affär också, bara det finns grönsaker från Thailand! Prova Thanh My Asia Livs, Fiskaregatan 8A, Telefon. 0480-422764 1 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Är det någon som har aktuell info om asiatisk affär i i Kalmar som säljer thailändska grönsaker? Går givetvis bra med annan typ av affär också, bara det finns grönsaker från Thailand! Det finns 2 Thai butiker på Fiskaregatan bra ett stenkast ifrån varandra en med Thai ägare och en med Vietnam ägare, har för mig att leverans dagen för grönsaker är på Tisdagar. /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jlh66 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Har någon handlat från dessa www.thaigossisten.se Är de bra , verkar ha vettiga priser Jag bumpar denna fråga,är det nån som testat handla online här? En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Jag bumpar denna fråga,är det nån som testat handla online här? Prova med en annan länk. Funkar inget vidare för mig. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jlh66 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Prova med en annan länk. Funkar inget vidare för mig. Ja jäklar länken funka inte,provar denna http://www.thaigrossisten.se/ 1 En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Handlar där ibland men bara i deras affär som de har i Kristianstad city. Annars tycker jag att den som finns i Sölvesborg nära torget är bäst. Rent och snyggt med ett mycket bra sortiment. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Inte en thaibutik men filippinsk, har/hade lite roliga saker på http://www.sarisaristore.se/ Dom ser ut att ha blivit lite dyrare sen jag beställde senast (ett par år sen, nu köper jag med lite hem från thai istället), men det är väl så livet är. Köpte lite roliga konserver med färdiga såser bland annat, perfekt att ha i stugan eller med på jakten. Bara slänga i lite korv och kall kokt potatis i bitar och hälla över en sån (liten) konserv. Tror den senaste jag testade var med lite frukt och räkor i samma burk. Men den verkar dom ha slutat med... Tja, allt smakar gott i stugan i alla fall. Total tid för matlagning och disk (papperstallrik) var nog 3 minuter. Eller den stod ju och puttrade lite, men den aktiva tiden. Tur att jag bunkrade lite, har väl några såna burkar kvar nu. Kanske blir en raritet... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Hej idag öppnar en ny thai butik i Huvudsta centrum i Solna för er som finns i närheten 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 finns en thaibutik i Hökarängen, Sirapsvägen. Jättetrevlig tjej som jobbar där, hjälper till med allt 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sophon Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Vi har Thai Asian Livs i Uddevalla ligger på Kilbäcksgatan 38 och även nät butik www.thaibutik.se mvh Sophon 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 Tänk om det ändå hade funnits såna här i Phuket 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu