Jump to content
IGNORERAD

Titta på ”John Newman - Cheating (BBC Radio 1Xtra 2013 Live)” på YouTube


Nilsson68

Recommended Posts

Kötthandlarn

Vill inte reta upp ngn men enligt min musiksmak, så är detta en "dussinartist"...

Händer inget spännande och rösten har ingen karaktär men som tur är så får alla tycka som de vill om musik och det gör mig glad.... :im_happy:  

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Benriach. Jag e fortfarande nybörjare på forum, internet, ladda upp, lägga in m.

Har inte blivit lika duktig som du. Att komma med kommentarer och inte mycket mer en så. Men som sagt jag e bara nybörjare. Kanske kan jag lära mig av dem bästa. Sedan e frågan vilka e bäst.? O vad önskar man läsa. Och ge karma till. I min värld till det som jag tycker e rätt. Och som ger mig ett leende. Därför kommer jag aldrig finnas i trådar där man inte respekterar andra. Och bara lägger tid på att nedvärdera andra. Dem träffarna kommer jag inte vara närvarande vid.

Puss o kram till er alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Benriach. Jag e fortfarande nybörjare på forum, internet, ladda upp, lägga in m.

Har inte blivit lika duktig som du. Att komma med kommentarer och inte mycket mer en så. Men som sagt jag e bara nybörjare. Kanske kan jag lära mig av dem bästa. Sedan e frågan vilka e bäst.? O vad önskar man läsa. Och ge karma till. I min värld till det som jag tycker e rätt. Och som ger mig ett leende. Därför kommer jag aldrig finnas i trådar där man inte respekterar andra. Och bara lägger tid på att nedvärdera andra. Dem träffarna kommer jag inte vara närvarande vid.

Puss o kram till er alla.

Som jag föreslagit tidigare: Ta bort "karma"-knappen, är ju riktigt löjligt på ett forum för vuxna intelligenta människor. Men jag misstänker att forumet fått mycket mindre antal besökare då, vilket inte är bra för ägaren/ägarna.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Benriach. Jag e fortfarande nybörjare på forum, internet, ladda upp, lägga in m.

Har inte blivit lika duktig som du. Att komma med kommentarer och inte mycket mer en så. Men som sagt jag e bara nybörjare. Kanske kan jag lära mig av dem bästa. Sedan e frågan vilka e bäst.? O vad önskar man läsa. Och ge karma till. I min värld till det som jag tycker e rätt. Och som ger mig ett leende. Därför kommer jag aldrig finnas i trådar där man inte respekterar andra. Och bara lägger tid på att nedvärdera andra. Dem träffarna kommer jag inte vara närvarande vid.

Puss o kram till er alla.

Nån nybörjare är du knappast, bara en patetisk återkommande som inte vill stå för vem du är.

 

Troll...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

O my gooooood Benriach. Troool Jag?...

Tror inte det. Om du lägger tid på att titta på trådar som handlar om respekt, ödmjuket,kärlek. Så har jag flertal visat mitt ansikte i bild.

Och även min stora kärlek. Men har aldrig sett ditt troll ansikte. Kanske kan du nu visa hur ett troll inte ska vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

O my gooooood Benriach. Troool Jag?...

Tror inte det. Om du lägger tid på att titta på trådar som handlar om respekt, ödmjuket,kärlek. Så har jag flertal visat mitt ansikte i bild.

Och även min stora kärlek. Men har aldrig sett ditt troll ansikte. Kanske kan du nu visa hur ett troll inte ska vara.

Det finns bilder på mig, men de är sen tidigare än 15 Januari då du registrerade dig.

 

 

I D iot...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Benriach skicka samma trll foto..

Sök och du skall finna.

Du verkar ju erfaren här trots att du bara varit medlem en dryg månad...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag sa tidigare. Inte proffs på infoga,lägga till, finna. Men maipenrai... Bara här enkort tid. Men livet i gemenskap i LOS och svedala är längre. Punkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...