Jump to content
IGNORERAD

Sexy car


S m i l e 1

Recommended Posts

Vilken nitlott för en av våra medlemmar som nyss flyttat dit :fie:

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror ju inte att det är förbjudet för kvinnorna att besöka dessa event...  och är de snygga och sexy så har de  säkert gratis inträde

 

Men de behöver inte stå framför bilen så man inte ser vilken märke/modell det är 

 

Puman

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens bilar är ju så slätstrukna så de är totalt ointressanta om det inte står en snygg dam framför.

 

Jag kan inte riktigt hålla med dig där. Dagens amerikanska muskelbilar som påminner rätt mycket om originalen från förr är jäkligt läckra tycker jag.

 

2015 årsmodell av Ford Mustang   :great:

post-4529-0-32819700-1424342870_thumb.jp

 

I och för sig så tycker jag att generationen innan var snyggare

post-4529-0-42950500-1424343189.jpg

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte riktigt hålla med dig där. Dagens amerikanska muskelbilar som påminner rätt mycket om originalen från förr är jäkligt läckra tycker jag.

 

2015 årsmodell av Ford Mustang   :great:

attachicon.gif06-2015-ford-mustang-1.jpg

 

I och för sig så tycker jag att generationen innan var snyggare

attachicon.gifcobra.jpg

 

// Luke the Drifter

Håller med där. De är nog undantagen som bekräftar regeln. Jag har sett massor av dessa på SEMA i Las Vegas och de gjorde sig ännu bättre med lite kvinnlig fägring. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte riktigt hålla med dig där. Dagens amerikanska muskelbilar som påminner rätt mycket om originalen från förr är jäkligt läckra tycker jag.

 

2015 årsmodell av Ford Mustang   :great:

attachicon.gif06-2015-ford-mustang-1.jpg

 

I och för sig så tycker jag att generationen innan var snyggare

attachicon.gifcobra.jpg

 

// Luke the Drifter

 

 

Hej Luke

 

Du jämnför en Mustang o en Shelby, inte riktigt rättvist, men okej Shelbyn var en Mustang engång innan ombygget av Caroll

 

Men mycket snyggare än någon dam i hela världen

 

 

Puman

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Att ha kvinnlig fägring när man skall lansera en ny bilmodell är inget nytt under solen   :)

 

post-4529-0-45365100-1424344166.jpg

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...