Jump to content
IGNORERAD

Thailändare mest otrogna ...


peea

Recommended Posts

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    6

  • Kenneth4618

    5

  • leifen

    4

  • Wangthong

    3

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

Alla gubbs har ju en mia men darlingarna då kör de med dildos :_russian:   ingen vetenskaplig  undersökning på det :patsak:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla gubbs har ju en mia men darlingarna då kör de med dildos :_russian:   ingen vetenskaplig  undersökning på det :patsak:

Nja, det är nog en missuppfattning.dom är förbjudna i Thailand. (Affärside kanske, Clirre, du får väl fixa afrikaimport)!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, det är nog en missuppfattning.dom är förbjudna i Thailand. (Affärside kanske, Clirre, du får väl fixa afrikaimport)!

I latex kanske. Men har inte varannan thailändsk tant en dildo i trä. Visserligen har de flesta jag sett varit i miniatyr, fast har även sett storlekar upp till dryga metern.

Link to comment
Dela på andra sajter

I latex kanske. Men har inte varannan thailändsk tant en dildo i trä. Visserligen har de flesta jag sett varit i miniatyr, fast har även sett storlekar upp till dryga metern.

Ingen aning om ifall de används till mer än fallos o fertilitetsavgudan, du får väl fråga (men ducka snabbt), dessa räknas de väl som nån sorts konstverk, kan ärligt säga att jag inte sett någon!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning om ifall de används till mer än fallos o fertilitetsavgudan, du får väl fråga (men ducka snabbt), dessa räknas de väl som nån sorts konstverk, kan ärligt säga att jag inte sett någon!

Avstår nog frågan, risken finns väl att hamna i penis slashing statistiken. Man ska inte utmana ödet. Men förbjudna verkar de ju inte vara, i varje fall inte innehav. Kanske viss användning är förbjuden isåfall. 

 

Frugan har en liten rackare och den vet jag ska ge god lycka för dom som säljer saker.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Denna test visar hur ärliga folk är, det stod att det handla om hur många som erkände att de varit otrogna...

Om det är 80% otrogna Franska medborgare men som ljuger om det så kommer de inte med på listan.

Sen undrar jag vart alla afrikaner är, de kanske inte förstod frågan i testet pga att de är analfabeter...

 

Heder åt de som skriver lite trevliga saker om Thailändarna, jag tycker större delen av de jag träffat varit

  vänliga hjälpsamma och himla bra på att göra go mat :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna test visar hur ärliga folk är, det stod att det handla om hur många som erkände att de varit otrogna...

Om det är 80% otrogna Franska medborgare men som ljuger om det så kommer de inte med på listan.

Sen undrar jag vart alla afrikaner är, de kanske inte förstod frågan i testet pga att de är analfabeter...

 

Heder åt de som skriver lite trevliga saker om Thailändarna, jag tycker större delen av de jag träffat varit

  vänliga hjälpsamma och himla bra på att göra go mat :)

Hmmm, du menar inte Thailändskor möjligtvis    :nyam:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, du menar inte Thailändskor möjligtvis    :nyam:

Självklart är det Thailändskor som står för den goa maten + lite annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att thailändska män är otrogna är känt och ju mer dom kan vara det, så mer respekt får dom.

 

Behövs ju en motpart också, så det är nästan alltid en thailändska.

 

Dessa kvinnor gör det inte frivilligt och mår väldigt dåligt samt att man ser ned på dessa kvinnor har jag fått ta del av på MPR av några skribenter.

 

Inte heller riktigt jämlikt.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Nordsvensk

Att thailändska män är otrogna är känt och ju mer dom kan vara det, så mer respekt får dom.

 

Behövs ju en motpart också, så det är nästan alltid en thailändska.

 

Dessa kvinnor gör det inte frivilligt och mår väldigt dåligt samt att man ser ned på dessa kvinnor har jag fått ta del av på MPR av några skribenter.

 

Inte heller riktigt jämlikt.

 

Otrogna thailändskor växer på träd. Har sett mycket i den vägen & det har inte bara varit "köpes" kvinnor men jag antar att det är kvinnor till salu som ovanstående refererar till.

Att thai män ofta är otrogna är ingen nyhet. Min erfarenhet är att kvinnorna inte ligger så himla långt efter männen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Otrogna thailändskor växer på träd. Har sett mycket i den vägen & det har inte bara varit "köpes" kvinnor men jag antar att det är kvinnor till salu som ovanstående refererar till.

Att thai män ofta är otrogna är ingen nyhet. Min erfarenhet är att kvinnorna inte ligger så himla långt efter männen.

Refererar inte bara till "köpes" kvinnor, håller med dig

men formulering blev annan.

 

Behövs inte betala alls.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Efter att jag kört massor med konferansresor med både företag och fackföreningar så så kan jag bara konstatera att vi svenska är lika goda kålsupare :wink:

 

Dert var i och för sig mångar år sedan men jag tror inte att det ändrats nämnvärt

 

Med andra ord

Otrogna svenskar växer på träd

 

Så det så !!

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att jag kört massor med konferansresor med både företag och fackföreningar så så kan jag bara konstatera att vi svenska är lika goda kålsupare :wink:

 

Dert var i och för sig mångar år sedan men jag tror inte att det ändrats nämnvärt

 

Med andra ord

Otrogna svenskar växer på träd

 

Så det så !!

För att inte snacka om Birka Line!  :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

För att inte snacka om Birka Line!  :haha:

Ja och de övriga färjorna på Östersjön

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och de övriga färjorna på Östersjön

Bara fyllkärringar, inget att ha i hytten..,

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Bara fyllkärringar, inget att ha i hytten..,

Tur att man brukar ha med sig en egen skönhet  :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Haha, ja en del verkar ha erfarenhet ! :haha:  Eller som kompisen sa : Det sliter så lite  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Alla gubbs har ju en mia men darlingarna då kör de med dildos :_russian:   ingen vetenskaplig  undersökning på det :patsak:

Har du inte hört talas om poyanoi som thailändskor har.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä det var nått nytt he he

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...