mrco Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Var är utbudet och priserna på parfym och aftershave bättre, på Arlanda eller flygplatsen i Bangkok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Bangkok Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 En liten tilläggsfråga Om man handlar taxfree på flygplatsen i BKK blir det då problem när man kommer till Wien ? Har ej koll på reglerna angående att man inte får ha med sig vätskor mm. //Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 QuoteEn liten tilläggsfråga Om man handlar taxfree på flygplatsen i BKK blir det då problem när man kommer till Wien ? Har ej koll på reglerna angående att man inte får ha med sig vätskor mm. //Göran Hej ! Senast jag flög från Bkk och skulle mellanlanda på hemvägen fick jag ej handla Taxfree. Det är för att många och jag med har tidigare fått slänga allt om det var säkerhetskontrolll i samband med byte. Du får bara handla om du flyger direkt. Nypan "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.