Jump to content
IGNORERAD

Stora problem. HJÄLP!


thomas001

Recommended Posts

Luktar vanilj finns det "vaniljfisk" HAHAHA kunde inte bärja mig     :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Jajamensan,finns lotion som luktar vanilj,fina grejer  :good: dock är det inte nyfångad fisk så får det vara,hygien är ett krav jag har.(gäller även mig själv)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wangthong

    11

  • Benriach

    9

  • Rillex

    9

  • måne

    6

Mest aktiva i denna tråd

Min erfarenhet är att de som hatar bögar är oftast de som själva är nyfikna och vill "prova" hur det är. Jag har som sagt flera vänner som är gay,

både flator och bögar, deras sexualitet har aldrig intresserat mig, och det märker de också.

Jag har alltid varit galen i motsatta könet och så kommer det garanterat att fortsätta.

Äääää säg nu som det är,vi gillar dig ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som mig. Blev antastad av en bög på centralen när jag var runt 12 år och åkte tåg till Stockholm. Drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet. En utav de värsta upplevelserna i mitt liv. Var inte positiv till bögar innan, men sedan dess har jag inget till övers för dessa.

 

 

 

 

 

Nej det var en liknelse med föregående, hade inget att göra med vad ni gillar eller inte!!! bara att man ska be om ursäkt att man finns till hela tiden  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det var en liknelse med föregående, hade inget att göra med vad ni gillar eller inte!!! bara att man ska be om ursäkt att man finns till hela tiden  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:  :angry2:

Måste du verkligen det?   Eller är det som så att du vill berätta att du är gay hela tiden och därmed får följdfrågor?

 

Jag personligen skiter fullständigt vilken sexuell läggning en person har, men om denne vill ha pk-poäng bara för att hen är lagd åt ett visst håll så tröttnar jag rejält...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur det fungerar, man gillar inte det kvinnliga könet, jag får liksom *ulkningar* bara jag tänker på ett intimt umgänge med dem... Men till saken du frågade om.

Om du har "råkat" se en gayfilm, (låter lite suspekt för mig) men att inte ha resning när den andra sätter på är liksom lite, filmrelaterat.

Eftersom jag själv är både och dvs kan göra bägge delarna, har alltid haft resning då jag blivit påsatt och har inte upplevt en slak som jag satt på, det menas med att jag skulle aldrig göra det mot en som inte skulle gilla det.

 

Skit är en sak som man tvätta bort innan och det har faktiskt inte varit några problem för mig.

 

Sen att varenda p-rulle med man och kvinna, så är det avsugning, påstötning i bägge hålen så vad är skillnaden, men en sak prova ryck av dig med en finger, som din tants i baken det kommer du att gilla, killars prostata sitter nämligen nära "ursäkta uttrycket" anus, och du kommer att flöjta rätt rejält, sen kommer du inte vilja annat ;-)

 

Men nu vill jag inte vara en sexinformatör men jag kunde inte låta bli ;-)

Tack för att du svarade,all heder åt dig! För mig så stämmer det lika dant med "ulkningar" men då gäller det ju andra könet jämfört med dig,men jag är tacksam för dina beskrivningar eftersom jag ju inte vet hur ni gör men det är ju intressant att få veta,att jag råka kolla på en bögfilm i 30 sekunder - handlade inte om en bögfilm när jag tänkte efter utan snarare om en film med en snygg  thailändsk katoi som blev påsatt av en farang och katoien hade en slak batong.

 

Har ju hört att en del är sugna på att testa det här mellantinget - skulle jag vara sugen på det så skulle jag säga det men min egna k#k skulle vara sval som ett snöre i en sådan situation!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste du verkligen det?   Eller är det som så att du vill berätta att du är gay hela tiden och därmed får följdfrågor?

 

Jag personligen skiter fullständigt vilken sexuell läggning en person har, men om denne vill ha pk-poäng bara för att hen är lagd åt ett visst håll så tröttnar jag rejält...

 

Nej är man så oklok som jag och befinner sig ett hetroforum måste man höja sin röst ett par oktaver, från viskning till pip när det går för långt, om det skulle behövas en moderator skulle jag nog vara den rätta. Som både kan ge och ta, när glimten finns, och det gör den inte alltid (tyvärr)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, den minst empatiska personen på detta forum,  nämligen jag själv, valde att verkligen tro på thomas 001. ( Även om den var magstark...)

Har man rest på Asien i ett 30 tal år, och upplevt det mesta inom relationer, så skulle jag inte vara ett dugg förvånad...

Har förlorat en del själv, men hoppas att thomas001,  ej behöver genomleva  detta...

 

Att det var en lördagstråd var ju betryggande..

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

men jag är tacksam för dina beskrivningar eftersom jag ju inte vet hur ni gör men det är ju intressant att få veta,att jag råka kolla på en bögfilm i 30 sekunder

 

 

Really?? Du fattar inte hur bögar har sex, är du en retarderad 12-åring?

 

Fortsätt du o kolla dina "30 sekunders snuttar" o kaskadspruta mellan ulkningarna... 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar ju att folk tror på att ziggisar flyger privatjet o tigger med guldskålar när man sväljer den här storyn ner till roten

 

Kan man inte koppla ihop den här med dom andra trådarna efter att ha hängt på mpr så borde man omyndigförklaras .

 

Godnatt!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar ju att folk tror på att ziggisar flyger privatjet o tigger med guldskålar när man sväljer den här storyn ner till roten

 

Kan man inte koppla ihop den här med dom andra trådarna efter att ha hängt på mpr så borde man omyndigförklaras .

 

Godnatt!

Glöm inte tummens plats nu  :haha:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Really?? Du fattar inte hur bögar har sex, är du en retarderad 12-åring?

 

Fortsätt du o kolla dina "30 sekunders snuttar" o kaskadspruta mellan ulkningarna... 

Ursäkta! Men det är väl du måste väl vara "retarded" ,jag har inga erfarenheter när det gäller sex mellan killar och det var ju därför jag var nyfiken hur det funkar, men du tycker att frågan är ställd av en 12-åring?

 

Du vet tydligen precis hur bögar lever ut sitt sexliv och har inga frågor om detta.(ett liv före detta kanske?)

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

måne, on 08 Feb 2015 - 00:03, said:

Glöm inte tummens plats nu  :haha:

 

 

Haha...  Roligaste jag läst på länge .  Tummen ska va I skithålet.  Sen om det sitter I munnen eller I rova är ju skit samma på en del personer.. :haha:  :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Skulle gärna var bög, fan vilka fester man kunde ha..

Puss

Erkki

Vad hindrar/har hindrat dig som ickebög?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hindrar/har hindrat dig som ickebög?

Ingenting, förutom att de kan vara rasistiska och avståndstagande precis som du.

Bara för att de har en annan sexuell dragning gör det dem inte mer toleranta, oftast tvärtom..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingenting, förutom att de kan vara rasistiska och avståndstagande precis som du.

Bara för att de har en annan sexuell dragning gör det dem inte mer toleranta, oftast tvärtom..

Puss

Erkki

Och med detta inlägg så bekräftar Du att även Du har fördomar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Godmorgon!

Vaknade nyss. Blev ju en rätt så kul tråd. Många goa garv. Får väl be om ursäkt till dom som köpte min lilla historia.

Fick ju t.o.m PM där jag fick lite goda råd och medömkan.

Jag och frugan lever fortfarande ett mycket gott liv. 

Jag äger varken pungväska eller vita tubsockar!

 

Have a nice Söndag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och med detta inlägg så bekräftar Du att även Du har fördomar...

Såsant, jag har fördomar, häng mig!

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Såsant, jag har fördomar, häng mig!

Puss

Erkki

Ja, det kanske vore en bra ide, för du är ju utan tvekan på väg att hänga mig om du fick tillfälle...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det kanske vore en bra ide, för du är ju utan tvekan på väg att hänga mig om du fick tillfälle...

Skulle aldrig hänga dig, du gör en välgärning.

Vi andra framstår som oerhört intelligenta i sällskap med dig..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Godmorgon!

Vaknade nyss. Blev ju en rätt så kul tråd. Många goa garv. Får väl be om ursäkt till dom som köpte min lilla historia.

Fick ju t.o.m PM där jag fick lite goda råd och medömkan.

Jag och frugan lever fortfarande ett mycket gott liv. 

Jag äger varken pungväska eller vita tubsockar!

 

Have a nice Söndag!

 

Det var lite 1a aprilskämt över det hela, haha.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nej är man så oklok som jag och befinner sig ett hetroforum måste man höja sin röst ett par oktaver, från viskning till pip när det går för långt, om det skulle behövas en moderator skulle jag nog vara den rätta. Som både kan ge och ta, när glimten finns, och det gör den inte alltid (tyvärr)

Ge och ta, var det. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta! Men det är väl du måste väl vara "retarded" ,jag har inga erfarenheter när det gäller sex mellan killar och det var ju därför jag var nyfiken hur det funkar, men du tycker att frågan är ställd av en 12-åring?

 

Du vet tydligen precis hur bögar lever ut sitt sexliv och har inga frågor om detta.(ett liv före detta kanske?)

 

 

Frågade du mamma innan du kröp på första gången med,eller hur löste du det?

 

Räcker nog att vara normalbegåvad för att fatta att "gnuggisar" lapar skäggbiff använder dildos mm utan att fråga det.

Grabbarna spelar trollflöjt och njuter av kakohålet på varandra...men det kanske var en nyhet för dig?

 

Frågade själv en pastej en gång hur man vet vem som ger eller tar emot när han raggar på krogen, finns ju givetvis dom som gillar både och

men den här gillade att stå bakom loket o knuffa på så att säga.

 

Det ser man tydligen på blickarna enligt honom eller märker i konversationen, blir ju jobbigt om ingen vill stå först kanske ..

 

Det hade jag däremot ingen aning om, när man som hetero raggar så faller det ju sig naturligt vem som ger o får..

En annan pastej jag kände tyckte att köra brunt var helt vidrigt, han gillade bara o spela  en trudelutt i trollflöjten på sina dejter... Han älskade det vita..

 

Men just hur dom gör det visste jag nog när jag var 12 ivf ,så nu har du lärt dig något nytt idag med :)

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågade du mamma innan du kröp på första gången med,eller hur löste du det?

 

Räcker nog att vara normalbegåvad för att fatta att "gnuggisar" lapar skäggbiff använder dildos mm utan att fråga det.

Grabbarna spelar trollflöjt och njuter av kakohålet på varandra...men det kanske var en nyhet för dig?

 

Frågade själv en pastej en gång hur man vet vem som ger eller tar emot när han raggar på krogen, finns ju givetvis dom som gillar både och

men den här gillade att stå bakom loket o knuffa på så att säga.

 

Det ser man tydligen på blickarna enligt honom eller märker i konversationen, blir ju jobbigt om ingen vill stå först kanske ..

 

Det hade jag däremot ingen aning om, när man som hetero raggar så faller det ju sig naturligt vem som ger o får..

En annan pastej jag kände tyckte att köra brunt var helt vidrigt, han gillade bara o spela  en trudelutt i trollflöjten på sin dejter... Han älskade det vita..

 

Men just hur dom gör det visste jag nog när jag var 12 ivf ,så nu har du lärt dig något nytt idag med :)

Det var ett jävla spelande på musikinstrument, suger de aldrig av varandra?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...