Jump to content
IGNORERAD

Stora problem. HJÄLP!


thomas001

Recommended Posts

Jag har ju varit gift med min Thailändska fru i mer än 10 år. Bott här i snart 8 år. Nu visar det sig att hon har blivit lesbisk och inte vill ha sexuellt umgänge med mig.  Jag har ju gett henne ca 30.000 Baht varje månad i

hushållspengar. Plus 10.000 Baht för hennes egen shopping. Tydligen har 20.000 Baht gått till hennes 

älskarinna varje månad utan att jag har haft en aning. Jag har ju trott att allt har varit bra under dessa år.

Har i min enfald trott att jag har tillfredsställt henne varje gång vi har haft sexuellt umgänge.

Vet ju inte vad som är normalt men vi har haft intimt umgänge ungefär varannan vecka och det har

varit ok på alla sätt.  Men kanske lite för ofta om jag ska vara ärlig.

Hon pratar om att skiljas. Vill bo med sin nya tjej. Jag blir tydligen av med två hus,massor av mark,moppe och min bil.

Jag får tydligen behålla mina 150 Bahts kortbyxor och mina vita tubsockar. Pungväskan bråkar vi om fortfarande.

Hundarna vill hon behålla. Vet att det är Lördagskväll men behöver råd och hjälp ur detta.

Hade ju kunnat skriva att det gäller en kompis eller en vän. Men vill vara ärlig och berätta sanningen.

Var nu snälla och förstör inte denna tråd med en massa dumma kommentarer, vill bara ha seriösa tips och råd!!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wangthong

    11

  • Benriach

    9

  • Rillex

    9

  • måne

    6

Mest aktiva i denna tråd

thomas001, on 07 Feb 2015 - 19:53, said:

Jag har ju varit gift med min Thailändska fru i mer än 10 år. Bott här i snart 8 år. Nu visar det sig att hon har blivit lesbisk och inte vill ha sexuellt umgänge med mig.  Jag har ju gett henne ca 30.000 Baht varje månad i

hushållspengar. Plus 10.000 Baht för hennes egen shopping. Tydligen har 20.000 Baht gått till hennes 

älskarinna varje månad utan att jag har haft en aning. Jag har ju trott att allt har varit bra under dessa år.

Har i min enfald trott att jag har tillfredsställt henne varje gång vi har haft sexuellt umgänge.

Vet ju inte vad som är normalt men vi har haft intimt umgänge ungefär varannan vecka och det har

varit ok på alla sätt.  Men kanske lite för ofta om jag ska vara ärlig.

Hon pratar om att skiljas. Vill bo med sin nya tjej. Jag blir tydligen av med två hus,massor av mark,moppe och min bil.

Jag får tydligen behålla mina 150 Bahts kortbyxor och mina vita tubsockar. Pungväskan bråkar vi om fortfarande.

Hundarna vill hon behålla. Vet att det är Lördagskväll men behöver råd och hjälp ur detta.

Hade ju kunnat skriva att det gäller en kompis eller en vän. Men vill vara ärlig och berätta sanningen.

Var nu snälla och förstör inte denna tråd med en massa dumma kommentarer, vill bara ha seriösa tips och råd!!

 

Du bör ju vara berättigad till hälften av det som införskaffats efter giftermålet.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Tragiskt, lider med dig... Det är bara att bita ihop, även om det känns förjävligt just nu.

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova dubblera pengen Du ger henne, och tala om att det räcker om

Hon smeker Dig ibland, efter bastun. Lycka till med äktenskapet! :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

PM:a Tamdai så löser det sig

 

Han vet allt för han har massor med vänner som säkert varit med om samma sak

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Besök ett stenbord för konsultation.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad grinar du över? Du får ju behålla shortsen och tubsockorna. Ovanligt givmilt för att vara en thai-tjej, det är i alla fall vad jag lärt mig här på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får tydligen behålla mina 150 Bahts kortbyxor

Var glad för det i alla fall.Jag har sett dig i ett antal av dina högst färgglada modeller av dessa med väldigt unika mönster och motiv och antar att utan dom skulle du vara noll och platt intet. ;):drinks:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit.

Min kusin lyckades bli utlöst så hon betalade hälften som dom invensterat i hus&mark.

 

Hoppas allt löser sig för dig.

 

Mvh.Dolle

Link to comment
Dela på andra sajter

Är detta inlägg ett seriöst  på lördagen eller ett fylleinlägg för att vi ska gå i taket..

 

  FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntade hon med att släppa bomben, tills du hade renoverat klart? Så hon slapp att anlita egna hantverkare, för dyra pengar...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

karma,du har väl vart en stygg pojke och inte inte pröjsat tillräkligt ..

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får väl hämnas genom att bli bög. Den där tomten som brukar vara med i dina trådar är ju både snygg och givmild, och enligt rykten nybliven singel...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

För 40,000 i månaden får du ju en ung massös. Kanske dags för ett byte?

Ändrades av KaiserBlood

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska iklä dig läderkeps och böga till det lite så här på lördagen så kanske du kan skriva en riktig tråd om det istället.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det med tomtedräkten? För även om kärringen har blivit lesbisk kan hon sannolikt inte odla skägg, i varje fall inte där tomten beräknas ha sitt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett par dar skrev du så här:

 

"Skitsnack! Är man gift i Thailand och äktenskapet är registrerat enl. Thailändska lagar så har man rätt till 50% av allt som är inhandlat,köpt,sparat

m.m  Var med en Svensk snubbe när han skilde sig. Det gjordes inför en hög tjänsteman på kommunkontoret.

Innan han fick skriva på skilsmässopappren fick han frågan om allt var delat och framförallt om han var ok med allt. Fick förklarat att

han har rätt till 50%. Till saken hör att första gången dom var där fick han inte skriva på p.g.a att han var tvungen att ha

någon som tolkar och som han litar på. Varje gång vi har köpt hus eller mark har jag

varit tvungen att vara med på Land-office. Fått visat mitt pass, vårt Thailändska marrige-certificat,gula boken och blivit inskriven i alla papper.

Frugan står som ägare men detta görs för att jag ska ha rätt till mina 50% vid skilsmässa. Det har tjänstemän förklarat för mig varje gång."

 

Är du allvarligt illa ute nu eller är det frugan som småjävlas med dig PGA ditt bögeri med Mr Jack Daniels?

Ändrades av JohanB

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett par dar skrev du så här:

 

"Skitsnack! Är man gift i Thailand och äktenskapet är registrerat enl. Thailändska lagar så har man rätt till 50% av allt som är inhandlat,köpt,sparat[/size]

m.m  Var med en Svensk snubbe när han skilde sig. Det gjordes inför en hög tjänsteman på kommunkontoret.

Innan han fick skriva på skilsmässopappren fick han frågan om allt var delat och framförallt om han var ok med allt. Fick förklarat att

han har rätt till 50%. Till saken hör att första gången dom var där fick han inte skriva på p.g.a att han var tvungen att ha

någon som tolkar och som han litar på. Varje gång vi har köpt hus eller mark har jag

varit tvungen att vara med på Land-office. Fått visat mitt pass, vårt Thailändska marrige-certificat,gula boken och blivit inskriven i alla papper.

Frugan står som ägare men detta görs för att jag ska ha rätt till mina 50% vid skilsmässa. Det har tjänstemän förklarat för mig varje gång."

 

Är du allvarligt illa ute nu eller är det frugan som småjävlas med dig PGA ditt bögeri med Mr Jack Daniels?

Trodde alla förstod att Thomas var ironisk..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde alla förstod att Thomas var ironisk..

Rock on!

Ja, det var ju ett bra försök men det lös igenom lite för lätt imo. Jag hade nog skarvat det mer trovärdigt så man fått igång drevet riktigt. Synd, för det hade kunnat bli en väldigt rolig lördagstråd. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...