Jump to content
IGNORERAD

Stora problem. HJÄLP!


thomas001

Recommended Posts

Trodde alla förstod att Thomas var ironisk..

Rock on!

En av huvudreglerna här på MPR är att om det går att missförstå ett inlägg så kommer det att missförstås, förr eller senare, oftast förr.

Ibland verkar det t.o.m som att en del anstränger sig för att missförstå inlägg, speciellt från personer som man av en eller annan anledning ogillar.

Själv försöker jag att inte ta mig själv eller MPR på så stort allvar, men det är väl inte alltid jag lyckas är väl bäst att tillägga. :)

 

Rocka på..Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wangthong

    11

  • Benriach

    9

  • Rillex

    9

  • måne

    6

Mest aktiva i denna tråd

Det är väl bara att klä dig i kvinnokläder och fråga om ni ska köra en trekant. :)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha... Men om man ska vara allvarlig, så om hon "gått" och blivit flata så skulle det ha märkts tidigare, men om man tror att alla tjejer och killar är i samma ström så tror man helt fel.

Man blir inte bara "flata" eller "fjolla" huxflux, men det är mycket folk skulle behöva lära sig om känslor.

 

Trevlig kväll!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får väl hämnas genom att bli bög. Den där tomten som brukar vara med i dina trådar är ju både snygg och givmild, och enligt rykten nybliven singel...

Man är väl inte bög om man blir tillsammans med en Katoey?

Slipper man en massa små elaka dvärgar som kräver nya Surfplattor och xBox osv, ock.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Man är väl inte bög om man blir tillsammans med en Katoey?

Slipper man en massa små elaka dvärgar som kräver nya Surfplattor och xBox osv, ock.

 

 

MVH Tommy

 

Nej man gillar "katoeyer" och om de har snopp eller inte spelar inte så stor roll för vissa, men en de flesta gillar tuttar och snopp.

Jag själv blir inte upphetsad eller faller för det.

Så vad man gillar spelar det en världslig roll, vi lever iallafall i år 2015, om man går efter den kristna kalendern!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej man gillar "katoeyer" och om de har snopp eller inte spelar inte så stor roll för vissa, men en de flesta gillar tuttar och snopp.

Jag själv blir inte upphetsad eller faller för det.

Så vad man gillar spelar det en världslig roll, vi lever iallafall i år 2015, om man går efter den kristna kalendern!!!!

Jag får be om ursäkt i förskott eftersom jag är helt vilse i det här ämnet men jag har fått intrycket att du kan/vill förklara hur det fungerar att vara gay - rent praktiskt.

 

Man har ju råkat se någon gayfilm och där personen som blir påsatt inte hade en tillstymmelse till stånd -varför är det så?,om en annan är med en tjej som man tycker om så har man ju ribba hela tiden.

 

Sen tycker jag ju om att genomföra akten på det normala sättet (sorry) men hur brukar ni göra för att undvika att få skit på snorren,kondom,lavemang eller annat?

 

Ber om ursäkt igen men det är bara lite funderingar som kommer upp och väljer du att svara så är det tummen upp!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Beklagar, verkligen om det är som du säger! Jag har dock lite svårt att tro detta, men du verkar inte vara den som skulle hitta på något sådant. 

Du har ju skrivit på dina papper så du ska ju inte behöva förlora allt. Även om det är surt att förlora 50% så får man bita ihop och komma igen. Hoppas det inte är så dåligt som du ger sken av att det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man har ju råkat se någon gayfilm

Jag misstänker att du är lite smygbög eftersom du ställer frågor i ämnet och dessutom råkar se bögfilm.

 

Kan garantera att jag själv är 100% hetro, men känner både flator och bögar. Dessutom har jag aldrig "råkat" se bögfilm.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan garantera att jag själv är 100% hetro

 

De som måste garantera att de är det ena eller det andra är oftast de osäkraste...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag misstänker att du är lite smygbög eftersom du ställer frågor i ämnet och dessutom råkar se bögfilm.

 

Kan garantera att jag själv är 100% hetro, men känner både flator och bögar. Dessutom har jag aldrig "råkat" se bögfilm.

Hehe! Någon smygbög är jag knappast eftersom jag aldrig skulle vara i närheten av att få ribba inför någon annan kille - men du kanske har någon annan teori?.

Är man nyfiken, så måste man väl kolla på en bögfilm i 30 sekunder,även om det kan kännas obehagligt,annars så vet man ju inte vad det handlar om! Fel av mig?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får be om ursäkt i förskott eftersom jag är helt vilse i det här ämnet men jag har fått intrycket att du kan/vill förklara hur det fungerar att vara gay - rent praktiskt.

 

Man har ju råkat se någon gayfilm och där personen som blir påsatt inte hade en tillstymmelse till stånd -varför är det så?,om en annan är med en tjej som man tycker om så har man ju ribba hela tiden.

 

Sen tycker jag ju om att genomföra akten på det normala sättet (sorry) men hur brukar ni göra för att undvika att få skit på snorren,kondom,lavemang eller annat?

 

Ber om ursäkt igen men det är bara lite funderingar som kommer upp och väljer du att svara så är det tummen upp!

 

Hur det fungerar, man gillar inte det kvinnliga könet, jag får liksom *ulkningar* bara jag tänker på ett intimt umgänge med dem... Men till saken du frågade om.

Om du har "råkat" se en gayfilm, (låter lite suspekt för mig) men att inte ha resning när den andra sätter på är liksom lite, filmrelaterat.

Eftersom jag själv är både och dvs kan göra bägge delarna, har alltid haft resning då jag blivit påsatt och har inte upplevt en slak som jag satt på, det menas med att jag skulle aldrig göra det mot en som inte skulle gilla det.

 

Skit är en sak som man tvätta bort innan och det har faktiskt inte varit några problem för mig.

 

Sen att varenda p-rulle med man och kvinna, så är det avsugning, påstötning i bägge hålen så vad är skillnaden, men en sak prova ryck av dig med en finger, som din tants i baken det kommer du att gilla, killars prostata sitter nämligen nära "ursäkta uttrycket" anus, och du kommer att flöjta rätt rejält, sen kommer du inte vilja annat ;-)

 

Men nu vill jag inte vara en sexinformatör men jag kunde inte låta bli ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

De som måste garantera att de är det ena eller det andra är oftast de osäkraste...

Min erfarenhet är att de som hatar bögar är oftast de som själva är nyfikna och vill "prova" hur det är. Jag har som sagt flera vänner som är gay,

både flator och bögar, deras sexualitet har aldrig intresserat mig, och det märker de också.

Jag har alltid varit galen i motsatta könet och så kommer det garanterat att fortsätta.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Från det ena till det andra, tror ni gubbar/tanter här att om man är bög eller flata att man automatiskt är intresserad av att "smacka" på någon av samma kön, likväl som ni sk. straighta skulle göra det med alla kvinnor ( om ni är män) eller män (om ni är kvinnor). nonono inte en chans!!!!!   :spy:  :spy:  :spy:  :spy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Min erfarenhet är att de som hatar bögar är oftast de som själva är nyfikna och vill "prova" hur det är. Jag har som sagt flera vänner som är gay,

både flator och bögar, deras sexualitet har aldrig intresserat mig, och det märker de också.

Jag har alltid varit galen i motsatta könet och så kommer det garanterat att fortsätta.

Eller som mig. Blev antastad av en bög på centralen när jag var runt 12 år och åkte tåg till Stockholm. Drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet. En utav de värsta upplevelserna i mitt liv. Var inte positiv till bögar innan, men sedan dess har jag inget till övers för dessa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Från det ena till det andra, tror ni gubbar/tanter här att om man är bög eller flata att man automatiskt är intresserad av att "smacka" på någon av samma kön, likväl som ni sk. straighta skulle göra det med alla kvinnor ( om ni är män) eller män (om ni är kvinnor). nonono inte en chans!!!!!   :spy:  :spy:  :spy:  :spy:

Självklart är alla lika. Gillar samma och tänker på samma sätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som mig. Blev antastad av en bög på centralen när jag var runt 12 år och åkte tåg till Stockholm. Drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet. En utav de värsta upplevelserna i mitt liv. Var inte positiv till bögar innan, men sedan dess har jag inget till övers för dessa.

 

Avd:Generalisera.

 

Btw, blev blåst en gång i Thailand, sedan dess har jag inte mycket till övers för dessa sneögda lurendrejare.fy fan!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

men en sak prova ryck av dig med en finger, som din tants i baken det kommer du att gilla, killars prostata sitter nämligen nära "ursäkta uttrycket" anus, och du kommer att flöjta rätt
Har prövat men inte kan jag säga att det var vällustigt,för mig kändes det bara obehagligt men jag vill ju inte dö nyfiken  :nono: numera när ålder gör sig påmind så blir det inte så mycket exprimenterande men ibland blinkar även djävulen till,men inte blir det ofta.Är glad om hjärnan blinkar hela vägen ner till snöret.Men det är inte alltid det räcker att pissa för att ståndet ska lägga sig(trots åldern)Däremot har jag mycket svårt att tända på en P-rulle,men lite pervers är jag nog,jag älskar tjejer som luktar vanilj  :good:  

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som mig. Blev antastad av en bög på centralen när jag var runt 12 år och åkte tåg till Stockholm. Drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet. En utav de värsta upplevelserna i mitt liv. Var inte positiv till bögar innan, men sedan dess har jag inget till övers för dessa.

Låter väl mera som en beskrivning av en peddo än en bög.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som mig. Blev antastad av en bög på centralen när jag var runt 12 år och åkte tåg till Stockholm. Drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet. En utav de värsta upplevelserna i mitt liv. Var inte positiv till bögar innan, men sedan dess har jag inget till övers för dessa.

 

Eller som mig som vart antastad av en hetro kvinna, när jag skulle skruva lite eluttag i hennes lägenhet, drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet, en av mina absolut värsta upplevelser i mitt liv, var inte positiv till hetro, men sedan dess har jag inget till övers för dessa!!!!!

Ändrades av Rillex
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som mig. Blev antastad av en bög på centralen när jag var runt 12 år och åkte tåg till Stockholm. Drog på allt vad jag orkade och gled runt äcklet. En utav de värsta upplevelserna i mitt liv. Var inte positiv till bögar innan, men sedan dess har jag inget till övers för dessa.

Om du var runt 12 så var det ju en peddo som var ute efter dig. Vanliga bögar tänder knappast på sånt, blanda inte ihop grejjerna...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har prövat men inte kan jag säga att det var vällustigt,för mig kändes det bara obehagligt men jag vill ju inte dö nyfiken  :nono: numera när ålder gör sig påmind så blir det inte så mycket exprimenterande men ibland blinkar även djävulen till,men inte blir det ofta.Är glad om hjärnan blinkar hela vägen ner till snöret.Men det är inte alltid det räcker att pissa för att ståndet ska lägga sig(trots åldern)Däremot har jag mycket svårt att tända på en P-rulle,men lite pervers är jag nog,jag älskar tjejer som luktar vanilj  :good:  

 

Luktar vanilj finns det "vaniljfisk" HAHAHA kunde inte bärja mig     :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ändrades av Rillex
Link to comment
Dela på andra sajter

var inte positiv till hetro, men sedan dess har jag inget till övers för dessa!!!!!
Är du inte lite negativ nu?Jag accepterar alla som accepterar min önskan,om nån vill leka med det lika könet så är det upp till denne,lika väl som jag endast gillar damer så hoppas jag att det respekteras av alla i min omgivning. 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...