Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

Nån som kan tolka fyllesvammlet (det rödmarkerade)?

 

Läste nu vidare i tråden... Vad går Leifen på ikväll?

 

MVH Tommy

Bor fortfarande i mitt hyrda hus i Chaiyaphum, svårt att förklara för vissa.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har trådskaparen till den stackars fickan ett fortsatt engagemang? Det borde ju leva vidare iaf. om det var ett genuint intresse för flickans väl!

Jag antar att du inte tillhör de som bidrog till tjejen. Annars skulle du inte ställa denna fråga men det är inte samma sak som att motarbeta en god sak och det ska du ha kredit för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Go east

Jag kommer inte dö nyfiken... :wink: Det känns onödigt. 

Ja kan man undvika det har man ju haft det rätt bra trots allt :give_heart:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

För mig får folk sätta på vad fan de vill bara personen är myndig och är med på det. Vill man gå ut med det eller inte är väl upp till var och en. Själv föredrar jag thailänskor och att skriva att de ser har ett "aplikt" utseende säger mer om personen som skrev än som beskrivning på någon annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig får folk sätta på vad fan de vill bara personen är myndig och är med på det. Vill man gå ut med det eller inte är väl upp till var och en. Själv föredrar jag thailänskor och att skriva att de ser har ett "aplikt" utseende säger mer om personen som skrev än som beskrivning på någon annan.

 

Om du kände Farbror Bob så skalle du nog inte ta illa vid dig, han är gammal som gatan men han har fortfarande lite humor och framförallt så gillar han att driva med folk.

Nu väntar vi bara på att han skall lägga in en bild på sin clownfrilla när han blir avsugen av en snygg asiat, valfritt kön.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt vissa forskningsrön så om man fortfarande gillar 70 talsbuskar så är Japan rena rama himmelriket

Har jag hört från en kompis för själv är jag gift

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog slår svenskfinska flickor det flesta tjejer från mellanöstern..

attachicon.gif1518760_10205400124863398_8004051847469633788_o.jpg

FF

Utseendemässigt ibland, kanske.

Tyvärr har våra kvinnor här i Sverige gått vilse och har blivit en hen .

Jag väljer den thailändska kvinnan före den nordiska sju där o veckan.

Jag har erfarenhet av båda och tvekar inte en sekund över valet men valet är som baken, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt vissa forskningsrön så om man fortfarande gillar 70 talsbuskar så är Japan rena rama himmelriket

Har jag hört från en kompis för själv är jag gift

 

Vill man ha renrakat så ska man åka till bl.a. Turkiet, dvs muslimbrudar.

Har jag inte hört från nån kompis.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Utseendemässigt ibland, kanske.

Tyvärr har våra kvinnor här i Sverige gått vilse och har blivit en hen .

Jag väljer den thailändska kvinnan före den nordiska sju där o veckan.

Jag har erfarenhet av båda och tvekar inte en sekund över valet men valet är som baken, hehe.

Oj.. Fan berätta för oss andra, Hur är det funkar Svenska tjejer åxå?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor fortfarande i mitt hyrda hus i Chaiyaphum, svårt att förklara för vissa.

Men du har alltså erkänt att du bevistar bög-hotell ibland?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Om du kände Farbror Bob så skalle du nog inte ta illa vid dig, han är gammal som gatan men han har fortfarande lite humor och framförallt så gillar han att driva med folk.

Nu väntar vi bara på att han skall lägga in en bild på sin clownfrilla när han blir avsugen av en snygg asiat, valfritt kön.

Kanske en pudel vore på sin plats från honom för visst låter det jävligt nedlåtande med att skriva att thailänskor är apliknande. Kanske är part i målet men inte är det apa jag tänker på när jag ser frugan.

post-7918-0-61155700-1422653921_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar fjanten att han inte varit med en tjej från mö?

Persiska tjejer, mamma Mia. (Inte din mamma), hehe.

 

Förstått på dina senaste inlägg att du är bra packad nu men denna fattar jag inte?

 

Läs lite längre i tråden så får du nog ett svar eller två.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Utseendemässigt ibland, kanske.

Tyvärr har våra kvinnor här i Sverige gått vilse och har blivit en hen .

Jag väljer den thailändska kvinnan före den nordiska sju där o veckan.

Jag har erfarenhet av båda och tvekar inte en sekund över valet men valet är som baken, hehe.

skeptisk som vanligt men jag sticker ut hakan.

Du hade en ful brud i Sverige som dumpade dig och nu är alla Svenska brudar kass, första resan till LOS träffade du Noi och allt var perfekt, resten är historia.

Jag har erfarenhet av båda med, och en snygg och verbal svensk brud i min ålder är går före en thai varje dag, men det finns ju självklart vissa guldkorn även bland thai. Men att jag skulle aldrig säga att thai är mer attraktiva än svenska brudar, mer tillgängliga ja, men inte attraktiva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske en pudel vore på sin plats från honom för visst låter det jävligt nedlåtande med att skriva att thailänskor är apliknande. Kanske är part i målet men inte är det apa jag tänker på när jag ser frugan.

Som sagt, läs hans ord på ett annat sätt. Nedlåtande är inte hur jag känner farbrorn, men visst om du känner så har han lyckats reta upp någon iallafall :)

Link to comment
Dela på andra sajter

skeptisk som vanligt men jag sticker ut hakan.

Du hade en ful brud i Sverige som dumpade dig och nu är alla Svenska brudar kass, första resan till LOS träffade du Noi och allt var perfekt, resten är historia.

Jag har erfarenhet av båda med, och en snygg och verbal svensk brud i min ålder är går före en thai varje dag, men det finns ju självklart vissa guldkorn även bland thai. Men att jag skulle aldrig säga att thai är mer attraktiva än svenska brudar, mer tillgängliga ja, men inte attraktiva.

 

Nja, vi kan ha ett litet snack om det vid tillfälle, jag håller inte med dej. 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstått på dina senaste inlägg att du är bra packad nu men denna fattar jag inte?

Läs lite längre i tråden så får du nog ett svar eller två.

Att dina kompisar ställer upp för dig gör dig inte större än din tråd om Pop.

Är du stolt över ditt motstånd att någon som ville hjälpa inte skulle kunna göra det?

Om du kan ge ett seriöst svar på denna fråga här eller via pm så ska jag försöka glömma denna tragedi som för mig bär namnet Pop och inte Bibben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, vi kan ha ett litet snack om det vid tillfälle, jag håller inte med dej. 

 

Skicka hit Aya en helg så ser vi om jag byter inställning ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte gå långt när man är i stan innan man ser en tjej från Asien, det är allt från japanskor till filipinskor.

En sak som slår mig är att enligt mitt tycke så kommer thailändskor och filipinskor långt ner på min ”snygglista”, tycker ofta att när man ser en thai eller en filipinska så är det lite "apa" över det, ja ni vet lite urbefolkning över det hela.

 

Sen finns det helt klart många "tiopoängare" bland thai och filipinskorna också, men slår man ut dessa två folkslagen så kommer de långt ner på listan när man jämför med de kinesiska eller Vietnamesiska tjejerna tex...

 

"lånad" bild

attachicon.gifkina.png

 

Bob och Anders Retzius.. Tjaa det trodde jag inte...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket vacker må jag säga. :good:  :good:

Ja, in med henne i bastun istället för den där gamla gubben vi sett till leda...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, in med henne i bastun istället för den där gamla gubben vi sett till leda...

ja den gubben och den bastun borde förbjudas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, in med henne i bastun istället för den där gamla gubben vi sett till leda...

:rotfl:  :rotfl: japp.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...