Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

Man behöver inte gå långt när man är i stan innan man ser en tjej från Asien, det är allt från japanskor till filipinskor.

En sak som slår mig är att enligt mitt tycke så kommer thailändskor och filipinskor långt ner på min ”snygglista”, tycker ofta att när man ser en thai eller en filipinska så är det lite "apa" över det, ja ni vet lite urbefolkning över det hela.

 

Sen finns det helt klart många "tiopoängare" bland thai och filipinskorna också, men slår man ut dessa två folkslagen så kommer de långt ner på listan när man jämför med de kinesiska eller Vietnamesiska tjejerna tex...

 

"lånad" bild

post-5045-0-13612300-1422631814.png

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kan bli en bra fredagstråd ;)

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad du menar med urbefolkning?

Urbefolkning finns över hela världen.

Vad gäller snygglista. Så handlar det för min del mycket om vad som finns innanför pannbenet.

Och då spelar det inte så stor roll var i Asien eller världen dem kommer ifrån. Så därför hamnar min flickvän från Thailand högst upp på min snygglista.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föredrar helt klart korta, plattnäsade Khmertjejer :) Kan dock helt klart tycka att en vit och lång kinesiska kan vara vacker men absolut inget jag tänder på.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

.. så är det lite "apa" över det, ja ni vet lite urbefolkning över det hela.

 

 

 

Liksom så här menar du ?

post-6170-0-66383300-1422633717.jpg

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad du menar med urbefolkning?

Urbefolkning finns över hela världen.

Vad gäller snygglista. Så handlar det för min del mycket om vad som finns innanför pannbenet.

Och då spelar det inte så stor roll var i Asien eller världen dem kommer ifrån. Så därför hamnar min flickvän från Thailand högst upp på min snygglista.

Så mao har du aldrig sett en snygg tjej på stan då?

Hur tänker du angående en snygg bil,båt eller möbel, är det innehållet där med?

#makmak$=jaidee

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönheten ligger i betraktarens öga

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte gå långt när man är i stan innan man ser en tjej från Asien, det är allt från japanskor till filipinskor.

En sak som slår mig är att enligt mitt tycke så kommer thailändskor och filipinskor långt ner på min ”snygglista”, tycker ofta att när man ser en thai eller en filipinska så är det lite "apa" över det, ja ni vet lite urbefolkning över det hela.

 

Sen finns det helt klart många "tiopoängare" bland thai och filipinskorna också, men slår man ut dessa två folkslagen så kommer de långt ner på listan när man jämför med de kinesiska eller Vietnamesiska tjejerna tex...

 

"lånad" bild

attachicon.gifkina.png

Oj oj Bob.Nu har du startat krig tror jag. :heat: Nä jag gillar gamla dopade DDR kulstöterskor jag.Rejäla fruntimmer ska det va.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Medlem 21 inlägg 142 Inlagd 12 minuter sen Vet inte vad du menar med urbefolkning?

Urbefolkning är enligt min mening oftast män med låg panna och slö blick.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hamnoi den var bra.

Men även i bil, båt o dyl så handlar det om kvalitet på insidan.

Men visst finns det oerhört mycket ögon godis. Att betrakta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Urbefolkning är enligt min mening oftast män med låg panna och slö blick.

 

Fritz..

 

.."en hopplös håg och en panna som är låg så att hatten ramlar av"?

Ändrades av JohanB

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna kvinna är ett lysande exemplar på en 10:a av urbefolkningen(för mig)Kan bara hålla med swedenfarang(han har god smak den gode moderatorn  :good: Och jag skulle inte byta ut henne mot någon annan ur stammen  :give_heart:

post-3085-0-17438500-1422634352_thumb.jp

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Japanskor slår ut allt i den Asiatiska regionen, dom som inte tycker det har inte varit där  :crazy:

 

Vad som finns i vissa delar av övriga världen är en helt annan tråd  :love:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte gå långt när man är i stan innan man ser en tjej från Asien, det är allt från japanskor till filipinskor.

En sak som slår mig är att enligt mitt tycke så kommer thailändskor och filipinskor långt ner på min ”snygglista”, tycker ofta att när man ser en thai eller en filipinska så är det lite "apa" över det, ja ni vet lite urbefolkning över det hela.

 

Sen finns det helt klart många "tiopoängare" bland thai och filipinskorna också, men slår man ut dessa två folkslagen så kommer de långt ner på listan när man jämför med de kinesiska eller Vietnamesiska tjejerna tex...

 

"lånad" bild

attachicon.gifkina.png

Ja.det kan vi ju drömma om Gamla Mpr Gubbs !

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror ju helt på ifrån vilken sortering damerna kommer ifrån oavsett ursprung, som tur är finns det ju många som nöjer sig med andra sorteringen "men även där finns det det en del gött att hitta" som

en viss karaktär sa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror ju helt på ifrån vilken sortering damerna kommer ifrån oavsett ursprung, som tur är finns det ju många som nöjer sig med andra sorteringen "men även där finns det det en del gött att hitta" som

en viss karaktär sa!

Man ska vara glad att man får vara tacksam  :dirol:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Lång och vacker är en snygg kombination.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa Bob efter att ha kollat på en abstrakt målning i två timmar utan glasögon.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Skönheten ligger i betraktarens öga

 

Det är därför jag tycker jag själv är så jäkla snygg eftersom jag ser mig själv i spegeln varje dag.. :ironi:  :rotfl:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Rik och snygg funkar oxå  :good:

Jag kör den varianten just nu.och visst tilltar det vackra med det ekonomiska resurserna.

 

 

 

 

post-7697-0-11849200-1422639136_thumb.jp

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...