Jump to content
bob

Snygga asiatiska kvinnor

Recommended Posts

Bibben    47 011
Bibben

Japanskor slår ut allt i den Asiatiska regionen, dom som inte tycker det har inte varit där  :crazy:

Vad som finns i vissa delar av övriga världen är en helt annan tråd  :love:

Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
leifen    49 192
leifen

Ja, det borde instiftas som en naturlag, de är sjukt snygga. L64 sammanfattade det så några ytterligare förklaringar behövs inte. Måste upplevas på plats.

Är det därför du är singel?

Måste det instiftas en naturlag för att du ska få ditt?

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Oregistrerad   
Oregistrerad

Jag gillar korta vackra damer

Jag med, i sängen e man lia lång  :yes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Bibben    47 011
Bibben

Är det därför du är singel?

Måste det instiftas en naturlag för att du ska få ditt?

Hur tänker du då? Förstår ej. Hur skulle en naturlag påverka min förhållandestatus? Påstod inte du att jag var bög så hur skulle det då ha en effekt? Hörde att du också bor på böghotell förresten ;)

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
thai412    5 451
thai412

Bibben....du är en jäkla fjant....om du inte läst på så bor leifen i Chaiyaphum i hyrt hus...så nu är du ute o cyklar rejält.som vanligt...och var har du sett att leifen skulle bo på "böghotell"..gå hem till mamma o sov nu istället för att göra bort dig ännu mer fjant.

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Nilsson68    26 182
Nilsson68

Helt otroligt! !!

Det som var ändå en tråd på ett sätt. Att tycka eller säga vad man må tänka . Blev i mina ögon jeek jeek

O sen ska vi säga till våra kära. Lägg ner skitsnacket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Bibben    47 011
Bibben

Bibben.du är en jäkla fjant.om du inte läst på så bor leifen i Chaiyaphum i hyrt hus...så nu är du ute o cyklar rejält.som vanligt...och var har du sett att leifen skulle bo på "böghotell"..gå hem till mamma o sov nu istället för att göra bort dig ännu mer fjant.

Du har helt rätt, ingen aning om var leifen "bor" i LOS. På hotell bor man oftast kortare tider och det var vad han gjorde i Jomtien, och då bodde han på böghotellet Bamboo på Soi 2, snett mittemot Maitans. Hur vet jag det? Jo, för jag och en annan prominent medlem bodde på samma hotell då.

Mitt förslag är att du läser på lite mer och lär dig skilja på boende och boende.

Trevlig helg på dig, din fjant :)

• Tummen upp 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• BX.in.th Bitcoin Exchange Thailand
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll