Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

Många thaitjejer enligt min mening förstör sitt utseende.

Dom smetar ansiktet fullt i vitt kladd för dom tror att det gör dom vackrare men istället ser dom ut som lik istället.

Sen denna trend att måla ögonbrynen med en svart bred tuschpenna ska vi inte prata om!!!!

Ja det är märkligt att de inte är lika måna om sitt utseende som sina faranggubbar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Faan, rullat bakåt i tråden flera sidor och hittat två bilder, en på katoy som pinkar och en, iförsig snygg brud i toppless Hallå, byt namn på tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Faan, rullat bakåt i tråden flera sidor och hittat två bilder, en på katoy som pinkar och en, iförsig snygg brud i toppless Hallå, byt namn på tråden.

Namnet är det inget fel på. Det är innehållet som suger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är märkligt att de inte är lika måna om sitt utseende som sina faranggubbar!

Att kladda vit smet och måla sig med en penna i pannan är inte att vara mån om sitt utseende.

Jag kan bara svara för mig och jag går på gym och äter bra..

Vad gör du för att hålla dig i trim?

Eller du kanske är en av dessa halvfeta stenbords experter med sina urtvättade singhalinnen :)

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Att kladda vit smet och måla sig med en penna i pannan är inte att vara mån omsmitt utseende.

Jag kan bara svara för mig och jag går på gym och äter bra..

Vad gör du för att hålla dig i trim?

Eller du kanske är en av dessa halvfeta stenbords experter med sina urtvättade singhalinnen :)

Det vita pulvret som smetas i ansiktet behöver ju inte vara för skönhetens skull utan har också sin funktion att hålla temperaturen nere, nej jag bär ej Singha linne, sitter ej vid stenborden men gymmar något mindre än jag borde men det kommer, herregud vad du tar allt på allvar så fort du får en motkommentar som i detta fall var synnerligen ironisk men med lite inbyggd fakta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en så kallad selfi,ja inte på mig då men..

 

ingen 10 poängare i mina ögon, 5?   För det va väl så att skönheten låg i betraktarens ögon   ^^  ;)  om vi nu snackar om Vackra Asiatiska kvinnor

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vita pulvret som smetas i ansiktet behöver ju inte vara för skönhetens skull utan har också sin funktion att hålla temperaturen nere, nej jag bär ej Singha linne, sitter ej vid stenborden men gymmar något mindre än jag borde men det kommer, herregud vad du tar allt på allvar så fort du får en motkommentar som i detta fall var synnerligen ironisk men med lite inbyggd fakta!

Räcker det inte med en smilie för att visa att jag förstod tonen i ditt inlägg.

Tvinga mig inte att använda lika många som Clion ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

En cool tjej på moppe.

post-5223-0-51887000-1423309950.jpg

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Många thaitjejer enligt min mening förstör sitt utseende.

Dom smetar ansiktet fullt i vitt kladd för dom tror att det gör dom vackrare men istället ser dom ut som lik istället.

Sen denna trend att måla ögonbrynen med en svart bred tuschpenna ska vi inte prata om!!!!

Menar du ogonbrynen som tjejen pa bilden har?.

Ar ingen svart bred tuschpenna,ar tatuerade ogonbryn.

Har du varit i Thailand :rolleyes:

post-6037-0-23633100-1423309954.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du ogonbrynen som tjejen pa bilden har?.

Ar ingen svart bred tuschpenna,ar tatuerade ogonbryn.

Har du varit i Thailand :rolleyes:

Nej det där är inte det värsta exemplet utan det finns dom som har mycket tjockare streck.

Ja jag är där nu hurså?

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har vi en jomtienkändis som anammat grova ögonbryn. Om det är tattoo eller penna låter jag vara osagt. Men i mitt tycke är det inte så fint.

post-3997-0-64794900-1423311692_thumb.jp

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har vi en jomtienkändis som anammat grova ögonbryn. Om det är tattoo eller penna låter jag vara osagt. Men i mitt tycke är det inte så fint.

Det är en svensk man här i Pattaya som nyligen i fyllan och villan tatuerade in nya ögonbryn typ dom på bilden. Ser väl inte så snyggt ut, man kan tro att han har klistrat två remsor eltejp ovanför sina ögon men tyvärr är det inte så utan dom sitter där dom sitter.

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har vi en jomtienkändis som anammat grova ögonbryn. Om det är tattoo eller penna låter jag vara osagt. Men i mitt tycke är det inte så fint.

Ja det där ser för jävligt ut

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en så kallad selfi,ja inte på mig då men..

Vem kan motstå en skönhet som denna, i uniform dessutom?

Vacker!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

 

Denna underbara asiatiska kvinna tycker jag är kanonsnygg.

 

attachicon.gif169.JPG

 

attachicon.gif105.JPG

 

Hon bor tydligen numera i Shanghai med två barn, och man som tydligen är allt annat än en skönhet.

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

 

 

Ja vacker är han inte, men du vet, pengar stjp då kan även den fulaste mannen få sig en vacker kvinna... :)

 

P.S

Du vet inte om "mannen" kanske kommer att posta lite foton odyl från Shanghai på MPR?

Link to comment
Dela på andra sajter

Många thaitjejer enligt min mening förstör sitt utseende.

Dom smetar ansiktet fullt i vitt kladd för dom tror att det gör dom vackrare men istället ser dom ut som lik istället.

Sen denna trend att måla ögonbrynen med en svart bred tuschpenna ska vi inte prata om!!!!

Lappen du har så rätt. Tog år innan frugan förstod att jag inte tycker krigsmålning är fint. Jag vill ha en naturlig flicka. Men hon vill så gärna smeta på lite. Vilket jag får acceptera

Link to comment
Dela på andra sajter

Lappen du har så rätt. Tog år innan frugan förstod att jag inte tycker krigsmålning är fint. Jag vill ha en naturlig flicka. Men hon vill så gärna smeta på lite. Vilket jag får acceptera

Visst tycker frugan om att sminka sig och vilken kvinna gör inte det :)

Men hon gör det diskret och med stil tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem kan motstå en skönhet som denna, i uniform dessutom?

Vacker!

 

MVH Tommy

Tjej i uniform!!!

Här kommer några bilder på Thailands "snyggaste" polistjej.

post-9848-0-92580600-1423425981.jpg

post-9848-0-84378100-1423425992.jpg

post-9848-0-36319200-1423426012.jpg

post-9848-0-01423600-1423426130.jpg

post-9848-0-63236500-1423426146.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjej i uniform!!!

Här kommer några bilder på Thailands "snyggaste" polistjej.

Kan tyvärr bara ge dej 1 karmapoäng för den skönheten, hon är riktigt söt!!

Nån du känner?

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tyvärr bara ge dej 1 karmapoäng för den skönheten, hon är riktigt söt!!

Nån du känner?

MVH Tommy

Nej inte personligen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tyvärr bara ge dej 1 karmapoäng för den skönheten, hon är riktigt söt!!

Nån du känner?

 

 

MVH Tommy

 

Lite av en kändis. Tror hon även är nån slags psykolog på Police hospital. Taleskvinna för polisen. Smeknamnet är Dr Air. (Anchulee Thirawongpaisan)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite av en kändis. Tror hon även är nån slags psykolog på Police hospital. Taleskvinna för polisen. Smeknamnet är Dr Air. (Anchulee Thirawongpaisan)

Stämmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...