Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

Inta allt guls som följde med på köpet då

Hej Enis, har du hittat dunken?

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inta allt guld som följde med på köpet då

Det visade sig bara vara kattguld

 

Men hon har ett hjärta av guld så det ordnade sig

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Men Odin förespråkar ju Shangri-La. Det klassas väl som dyrt? 2500 sek för ett hyfsat rum är väl inte svinbilligt i Bankan... ;)

Det är sant, det är väl kanske undantaget som bekräftar regeln..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Det visade sig bara vara kattguld

 

Men hon har ett hjärta av guld så det ordnade sig

Hon är en guldgruva trots dej... kompis

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Enis, har du hittat dunken?

 

 

HAde inte råd med dunke denna vacka så det fick bara bli påfyllning i min mustang enliters flaska

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

HAde inte råd med dunke denna vacka så det fick bara bli påfyllning i min mustang enliters flaska

/enis

Jaja, snart så ser du inte vad du skriver så oroa dig inte...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, snart så ser du inte vad du skriver så oroa dig inte...

 

 

Ser fortfarande denna chokladbit

 

 

 

post-3356-0-80240000-1423261587.jpg

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser fortfarande denna chokladbit

 

 

 

attachicon.gifasian-lesbian-babes-nude-action.jpg

 

 

/Enis

Vet din fru vad du gör ??

:wink:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bott på Lebua... en gång. Det är skönt att kunna säga att det inte händer igen.

Men men smaken är ju som arslet som bekant. Du trivdes ju tydligen på Bayokei (eller vad det heter) å jag äter helre på en toalett än sätter min fot på det sunkhotellet igen.

Vår familj(som tältar när vi är i Thailand)skulle vara tacksamma om vi fick läsa dessa stekarhotells broschyrer,och något annat än streetfood är att tänka på.Nu ska familjen titta ut på stjärnhimlen(vi är ju lediga och fredag och allt)Tack gode Gud för Willy`s  och Haglöfs

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

 

 

 

 

 

Känner du samma för dina föräldrar?

 

Vad menar du? Att min mor bor mindre än 5 minuter från mig och jag hälsa på henne när jag vill? Eller du ser ingen skillnad på att min frus föräldrar bor i ett annat land? Och hur ska jag känna menar du? Mer än att acceptera att min fru vill umgås med sina föräldrar i Thailand när vi är där oavsett vad jag tycker? Tycket jag det är skitkul i yxbyn? Ja, det funkar i några dagar för min del. Sist var vi där i över två veckor! Hemskt tråkigt för mig och jag gnällde som en liten egoistisk kärring om det och grabben också. Men med lite perspektiv så får man inse att det är viktigt och nåt frugan vill så då får man acceptera det vare sig man vill det eller inte. Den respekten är min fru iaf förtjänt av. Vill hon bosätta sig u yxbyn? Nej, inte en jävla chans! Men hon vill hälsa på sin föräldrar iaf en gång om året och det har jag all förståelse för oavsett hur jävla tråkigt det är. Det har blivit lite bättre sen frugan slantade upp ett hus till sina föräldra som är bobart även för en falang. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet din fru vad du gör ??

:wink:

 

 

Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

 

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vår familj(som tältar när vi är i Thailand)skulle vara tacksamma om vi fick läsa dessa stekarhotells broschyrer,och något annat än streetfood är att tänka på.Nu ska familjen titta ut på stjärnhimlen(vi är ju lediga och fredag och allt)Tack gode Gud för Willy`s  och Haglöfs

 

Stoppa in tummen igen å somna om... Gökunge.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

 

 

/enis

Ok! jag ska inte svallra

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok! jag ska inte svallra

men det ska jag.. Fan det här blir roligt..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vår familj(som tältar när vi är i Thailand)skulle vara tacksamma om vi fick läsa dessa stekarhotells broschyrer,och något annat än streetfood är att tänka på.Nu ska familjen titta ut på stjärnhimlen(vi är ju lediga och fredag och allt)Tack gode Gud för Willy`s  och Haglöfs

Hoppas ni får se lite norrsken också så är kvällen perfekt :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

De e dessa trådar jag inte ska komenntera eller tycka. Men jag e jag. O ni e ni. Så ha en god tråd now end forever! Ja e inge troll. Se dagens tjej. Där ser ni mig. Trevlig helg

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där chockladbiten är väl riktigt avdankad! hon har ju raggat kunder för en jabba eller 4-500b på Beachroad de senaste åren, tragiskt men sant

...

Stackarn...

 

Är hon duktig tycker du, och i så fall, kan man få hennes mobilnummer?

Lite foton som du tagit själv skulle uppskattas!

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där chockladbiten är väl riktigt avdankad! hon har ju raggat kunder för en jabba eller 4-500b på Beachroad de senaste åren, tragiskt men sant

...

 

0'a

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser fortfarande denna chokladbit

 

 

 

attachicon.gifasian-lesbian-babes-nude-action.jpg

 

 

/Enis

Hon den mörka såg jag på BS i Pattis för ett par år sen. Ser mer ut som Marit Paulsen nu, stackars tjej vilket öde...

 

 

opps, tvåa på bollen...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå är inte Pattis paradiset på jorden för både thaikvinns och europeiska män ?

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå är inte Pattis paradiset på jorden för både thaikvinns och europeiska män ?

Enis

Jodå, men det är väl ett gäng araber som förstört denna stackaren...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackarn...

 

Är hon duktig tycker du, och i så fall, kan man få hennes mobilnummer?

Lite foton som du tagit själv skulle uppskattas!

 

 

MVH Tommy

Nu vet jag inte hur duktig hon är och är du karl nog så fixar du säkert de mobilnummer du behöver.

Hur vore det om du själv publicerade lite foton, de skulle uppskattas :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du? Att min mor bor mindre än 5 minuter från mig och jag hälsa på henne när jag vill? Eller du ser ingen skillnad på att min frus föräldrar bor i ett annat land? Och hur ska jag känna menar du? Mer än att acceptera att min fru vill umgås med sina föräldrar i Thailand när vi är där oavsett vad jag tycker? Tycket jag det är skitkul i yxbyn? Ja, det funkar i några dagar för min del. Sist var vi där i över två veckor! Hemskt tråkigt för mig och jag gnällde som en liten egoistisk kärring om det och grabben också. Men med lite perspektiv så får man inse att det är viktigt och nåt frugan vill så då får man acceptera det vare sig man vill det eller inte. Den respekten är min fru iaf förtjänt av. Vill hon bosätta sig u yxbyn? Nej, inte en jävla chans! Men hon vill hälsa på sin föräldrar iaf en gång om året och det har jag all förståelse för oavsett hur jävla tråkigt det är. Det har blivit lite bättre sen frugan slantade upp ett hus till sina föräldra som är bobart även för en falang.

Min flickvän orkar inte höra mitt gnäll längre, som börjar så fort vi stiger ur bilen, så hon tycker jag kan vara med mina vänner i Pattaya eller Samui, medans hon är i byn..

För då slipper hon tänka på att aktivera en gnällig farang som inte ser nått intresse av se på när dom lagar mat 24/7..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Många thaitjejer enligt min mening förstör sitt utseende.

Dom smetar ansiktet fullt i vitt kladd för dom tror att det gör dom vackrare men istället ser dom ut som lik istället.

Sen denna trend att måla ögonbrynen med en svart bred tuschpenna ska vi inte prata om!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...