Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

Ja jo men att bli så tydligt olikt behandlad, dom ville ha 500 bath för en vattenmelonmix som ingick i frukosten av Aya. Managern blev inkopplad å han kom å suckade men sa att ja jo den ingick i frukosten..

Jag kastade en femhundring på bordet å  önskade dom till varmare trakter. När vi checkade ut så kom den slanten på tal, å jag sa att dom kunde ta den å bekosta en del av en charmkurs för personalen i samma andetag som jag bad dom att ta bort mej ur deras mail lista.

 

Hmmmm, en liten charmkurs som turist kanske?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du skall kanske också ta dig en liten charmkurs för en 500 baht, typ...

 

Haha ja Ställer du upp som lärare för en femhunka? Tid å plats?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha ja Ställer du upp som lärare för en femhunka? Tid å plats?

 

Gör han nog, lite söt är han allt :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

sniff sniff

Luktar avundsjuka här

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha ja Ställer du upp som lärare för en femhunka? Tid å plats?

Gröne Jägaren imorgon när kranarna öppnas.  Ta med dig pastor Fritz så ska jag lära honom att svära också...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

sniff sniff

Luktar avundsjuka här

 

Inte så lite heller, kör på allt du har.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritte blir nog lite knivigt, men jag är där. Tar med anteckningsblock blyertspennor och suddgummin, nåt mer?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

...post-3153-0-30929200-1423259140.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritte blir nog lite knivigt, men jag är där. Tar med anteckningsblock blyertspennor och suddgummin, nåt mer?

 

Knivsäker skyddsväst? Det är ju ändå Gröne Jägarn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jo men att bli så tydligt olikt behandlad, dom ville ha 500 bath för en vattenmelonmix som ingick i frukosten av Aya. Managern blev inkopplad å han kom å suckade men sa att ja jo den ingick i frukosten..

Jag kastade en femhundring på bordet å  önskade dom till varmare trakter. När vi checkade ut så kom den slanten på tal, å jag sa att dom kunde ta den å bekosta en del av en charmkurs för personalen i samma andetag som jag bad dom att ta bort mej ur deras mail lista.

 

Jobbigt.

 

Man blir behandlad som man ser ut. Inte minst i Sverige

 

/biker

Ändrades av biker
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är just därför nya isaanbönder kommer till din by. Först pga av dig förstås :wink: Nä, men vilken frisk människa vill spendera mer än 24 timmar i en risby? Ingen som  jag ser det. 

Kommer inga jävlar till frugans by! Ingen som kommer till en Khmerby ostraffat!! ;)

 

Vill och vill? Det handlar bara om kärlek och förståelse för frugan som vill umgås med sina föräldrar och vänner en gång om året. Fick jag och grabben välja skulle vi stanna max 12 timmar. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Knivsäker skyddsväst? Det är ju ändå Gröne Jägarn...

 

Ha du bodde ju granne i förrgår, knivsöder är ju betydligt fridsammare än ryktet..Eller? 

Har du räknat kroppshålen efter hemkomst?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha du bodde ju granne i förrgår, knivsöder är ju betydligt fridsammare än ryktet..Eller? 

Har du räknat kroppshålen efter hemkomst?

Mig veterligen har han bara två, ett där pizzan åker ner o ett där kebaben åker in ..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

förståelse för frugan som vill umgås med sina föräldrar och vänner en gång om året  

 

 

 

 

 

Känner du samma för dina föräldrar?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha du bodde ju granne i förrgår, knivsöder är ju betydligt fridsammare än ryktet..Eller? 

Har du räknat kroppshålen efter hemkomst?

Eller om han var ute och kvällskissat i Björns trädgård: Räknat kanylhålen i fotsulan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig veterligen har han bara två, ett där pizzan åker ner o ett där kebaben åker in ..

 

Menar du att han intar kebaben i ??? rumpan?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha du bodde ju granne i förrgår, knivsöder är ju betydligt fridsammare än ryktet..Eller? 

Har du räknat kroppshålen efter hemkomst?

:) Min första tur till Malmen för 5 år sedan var jag på Jägarn, vilket jävla sunkhak! Nästan så att Club Prive var bättre ;)

Denna svängen så rörde jag knappt trottoaren utanför hotellet, var taxi överallt vilket passar en hilllbilly som inte hittar någonstans

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Kan bara hålla med Odin, sällan värt att boka ett dyrt hotell i Bangkok ifall man inte vill gå omkring i kostym hela tiden..

Själv tar jag inte på mig långbyxor i Thailand, det får jag nog av i Sverige.

Men smaken är som baken, jag uppskattar ett personligt bemötande oavsett hur jag är klädd.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner du samma för dina föräldrar?

Såklart han gör, alla är inte morsgrisar som du Bibben hahaha..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att han intar kebaben i ??? rumpan?

Think out of the box din HP , lite åt gay så fattar du nog med tillslut.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

hamnoi, on 06 Feb 2015 - 22:53, said:snapback.png

Mig veterligen har han bara två, ett där pizzan åker ner o ett där kebaben åker in ..

 

Jag såg det inte först men nu när du påpekade det så blev det ju fantastiskt roligt..... :rotfl:  :rotfl:

En propp i varje ända, så att säga.. :giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Kan bara hålla med Odin, sällan värt att boka ett dyrt hotell i Bangkok ifall man inte vill gå omkring i kostym hela tiden..

Själv tar jag inte på mig långbyxor i Thailand, det får jag nog av i Sverige.

Men smaken är som baken, jag uppskattar ett personligt bemötande oavsett hur jag är klädd.

Puss

Erkki

Men Odin förespråkar ju Shangri-La. Det klassas väl som dyrt? 2500 sek för ett hyfsat rum är väl inte svinbilligt i Bankan... ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst var det ögonen och det underbara leendet

attachicon.gifFoto-4.jpg

som gick direkt till hjärtat

 

 

Inta allt guld som följde med på köpet då

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha, jag hittade ett par bilder men det är nog varken Ayas eller Mackans röv.. :giggle:  :giggle:

 

attachicon.gifThailand 2014 - 2015 023.JPG

 

attachicon.gifThailand 2014 - 2015 024.JPG

 

attachicon.gifThailand 2014 - 2015 022.JPG

 

 

Ufff, undrar om jag blir avstängd nu. :giggle:

 

 

HP i all ära men när man får HR då är det nog dags att lämna in :fie:

 

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...