Jump to content
IGNORERAD

Snygga asiatiska kvinnor


bob

Recommended Posts

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acarls

    186

  • audirs2

    78

  • Khun Ken

    66

  • Enis

    51

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har bott på Lebua... en gång. Det är skönt att kunna säga att det inte händer igen.

Men men smaken är ju som arslet som bekant. Du trivdes ju tydligen på Bayokei (eller vad det heter) å jag äter helre på en toalett än sätter min fot på det sunkhotellet igen.

Ja man bor som man råd till  :wink:

 

Jag bor gärna på både Lebua och Bayoke igen för på en toa vill jag inte äta

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var fel på Lebua då? Fick du betala extra för vad du tog i minibaren där, eller vad hände...

Mja, klippris och gatumat var tydligen bannat där? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga bara: Tar man in på ett sånt rum/svit så spelar ju tydligen stålarna ingen roll. Men ändå så finns det tvättmaskiner som man får sköta själv istället för att bara lämna tvätten till hotellet. Hur hänger det ihop, jag fattar nada...

Tror de var tänkta att hyra ut som lägenheter en gång

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var fel på Lebua då? Fick du betala extra för vad du tog i minibaren där, eller vad hände...

Dyrt som fan att checka ut sent. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror de var tänkta att hyra ut som lägenheter en gång

Många hotell har rum/sviter som funkar som serviced apartments

Link to comment
Dela på andra sajter

Dyrt som fan att checka ut sent. :wink:

Nej nej, det var väl det omöjliga Baioke...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen! !! Ändra tråd namn till hotell boende. Bästa tipsen o rumsbilderna. Tack Kenneth 4618

Like yoy

Link to comment
Dela på andra sajter

Dyrt som fan att checka ut sent. :wink:

 

 

Haha... jo tjena, vems fel var det. ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen! !! Ändra tråd namn till hotell boende. Bästa tipsen o rumsbilderna. Tack Kenneth 4618

Like yoy

Är det inte bättre då att starta en ny tråd då så nykomlingarna(ja inte du ditt troll) slipper läsa tramset i början...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen! !! Ändra tråd namn till hotell boende. Bästa tipsen o rumsbilderna. Tack Kenneth 4618

Like yoy

Ja och :huh:?

 

Såg du inte tjejen som sov i sovrummet på ena bilden

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen! !! Ändra tråd namn till hotell boende. Bästa tipsen o rumsbilderna. Tack Kenneth 4618

Like yoy

 

Han har lite att göra med att leta upp alla bilder..

Ändra titel du, logga in via din webläsare, välj ändra namn med ditt superuser lösenord så kan detta bli Nilssons fredagsmys på 12 m2.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var fel på Lebua då? Fick du betala extra för vad du tog i minibaren där, eller vad hände...

 

Relevant fråga faktiskt.

 

Jo vi hade högt uppskruvade förväntningar när vi anlände och bemöttes av jävligt snorkig personal , ok i shorts å Aya i kort kjol. Då klassade personalen tydligen in oss i ett fack (dom kände inte igen oss när vi kom hem (uppklädda visserligen) på natten)( då kröp dom som ...hundar) Jag/vi gillar inte den stilen, vi är samma människor vilka kläder vi än använder.

 

Hur som så om man jämför med Shangri-la så fanns det ingen stil ingen klass (jo när jag gick i kostym då smörade dom helvete) Men ok det kanske e jag men jag fixar inte sånt hyckleri.

 

Shangri-la känns fan så mycket mer genuint, fan där kommer bellboyen å snackar bilar.. efter ett par dagar. Det är en helt annan ryggradskänsla, man känner sej välkommen och omhändertagen på ett helt annat vis..

 

Men det är min åsikt, jag misstänker att Kenneth med flera har en annan.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Befriade Kenneth

Vist nykomling. Men gillar o läsa inlägg o trådar.

Om livet upplevelser erfarenheter i LOS men även i swedala. Ni kommer o lägger in God inlägg o bilder. Men ibland tycker jag att visa trådar spårar ur. Alla möjliga kommentarer om de ena o de andra. Som inte har med tror jag ens vardagliga liv upplevelser

Så jag hoppas på alla berättelser om resor. Vardagliga livet. Barn i glädje. Gåvor till barnhemmet. Glädjen men en fylla men kompisen mm. Mm. Trevlig helg från mig kap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det var två sovrum så var vi två par som delade på kostnaden och 10000 battingar per natt var tamme fan billigt för detta boende och med den service vi fick

 

För att inte tala om frukostbuffén

 

Lite märkligt att vi kan ha så olika uppfattningar om de hotellen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Relevant fråga faktiskt.

 

Jo vi hade högt uppskruvade förväntningar när vi anlände och bemöttes av jävligt snorkig personal , ok i shorts å Aya i kort kjol. Då klassade personalen tydligen in oss i ett fack (dom kände inte igen oss när vi kom hem (uppklädda visserligen) på natten)( då kröp dom som ...hundar) Jag/vi gillar inte den stilen, vi är samma människor vilka kläder vi än använder.

 

Hur som så om man jämför med Shangri-la så fanns det ingen stil ingen klass (jo när jag gick i kostym då smörade dom helvete) Men ok det kanske e jag men jag fixar inte sånt hyckleri.

 

Shangri-la känns fan så mycket mer genuint, fan där kommer bellboyen å snackar bilar.. efter ett par dagar. Det är en helt annan ryggradskänsla, man känner sej välkommen och omhändertagen på ett helt annat vis..

 

Men det är min åsikt, jag misstänker att Kenneth med flera har en annan.

Vad är konstigt? De vill ha kostymfolk och inte shorts?  Du har väl vissa kriterier för vem du anställer, och detta är deras kriterier, knappast svårt att läsa sig till(ev mellan raderna) på nätet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det var två sovrum så var vi två par som delade på kostnaden och 10000 battingar per natt var tamme fan billigt för detta boende och med den service vi fick

 

För att inte tala om frukostbuffén

 

Lite märkligt att vi kan ha så olika uppfattningar om de hotellen

 

 

Jantelagen i sitt esse.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Befriade Kenneth

Vist nykomling. Men gillar o läsa inlägg o trådar.

Om livet upplevelser erfarenheter i LOS men även i swedala. Ni kommer o lägger in God inlägg o bilder. Men ibland tycker jag att visa trådar spårar ur. Alla möjliga kommentarer om de ena o de andra. Som inte har med tror jag ens vardagliga liv upplevelser

Så jag hoppas på alla berättelser om resor. Vardagliga livet. Barn i glädje. Gåvor till barnhemmet. Glädjen men en fylla men kompisen mm. Mm. Trevlig helg från mig kap.

Trevlig helg till dig också :good:

 

Det är liksom MPR i ett nötskal att det ofta spårar ur så inni helsike men det får man ta.

 

Många här har träffats i verkliga livet och då kan det bli lite svårt att förstå snacket  för nykommlingar men urspårningar det kommer att ske även i framtiden

 

Får passa på att önska dig välkommen också :good:

 

Kom gärna på en träff i sommar och träffa alla galningar här för vi är inte så farliga som vi låter ibland

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med! Bespara oss dessa sunkhotell och visa frugans skrytbygge i obyggden istället! Lite jävla real life och bespara oss hotellvistelse som kostar 20k natten för att darlingen ska visa upp hur flott hon bodde i BKK för klibbrisätarfolket i yxbyn som knappt har halm på sitt tak. Och avundsjukt tittar på sin forna granne och inser att hon vunnit högsta priset när dom ser att den unga flickan hittat kärleken hos farfar.. nej, jag menar en farlang i sina bästa år! :)

 

Trevlig helg! Hahahah! :)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är konstigt? De vill ha kostymfolk och inte shorts?  Du har väl vissa kriterier för vem du anställer, och detta är deras kriterier, knappast svårt att läsa sig till(ev mellan raderna) på nätet...

 

Ja jo men att bli så tydligt olikt behandlad, dom ville ha 500 bath för en vattenmelonmix som ingick i frukosten av Aya. Managern blev inkopplad å han kom å suckade men sa att ja jo den ingick i frukosten..

Jag kastade en femhundring på bordet å  önskade dom till varmare trakter. När vi checkade ut så kom den slanten på tal, å jag sa att dom kunde ta den å bekosta en del av en charmkurs för personalen i samma andetag som jag bad dom att ta bort mej ur deras mail lista.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med! Bespara oss dessa sunkhotell och visa frugans skrytbygge i obyggden istället! Lite jävla real life och bespara oss hotellvistelse som kostar 20k natten för att darlingen ska visa upp hur flott hon bodde i BKK för klibbrisätarfolket i yxbyn som knappt har halm på sitt tak. Och avundsjukt tittar på sin forna granne och inser att hon vunnit högsta priset när dom ser att den unga flickan hittat kärleken hos farfar.. nej, jag menar en farlang i sina bästa år! :)

 

Trevlig helg! Hahahah! :)

 

Det är just därför nya isaanbönder kommer till din by. Först pga av dig förstås ;) Nä, men vilken frisk människa vill spendera mer än 24 timmar i en risby? Ingen som  jag ser det. 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jo men att bli så tydligt olikt behandlad, dom ville ha 500 bath för en vattenmelonmix som ingick i frukosten av Aya. Managern blev inkopplad å han kom å suckade men sa att ja jo den ingick i frukosten..

Jag kastade en femhundring på bordet å  önskade dom till varmare trakter. När vi checkade ut så kom den slanten på tal, å jag sa att dom kunde ta den å bekosta en del av en charmkurs för personalen i samma andetag som jag bad dom att ta bort mej ur deras mail lista.

Du skall kanske också ta dig en liten charmkurs för en 500 baht, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Kenneth 4618

Det låter som mig o mina vänner när vi ses här o i LOS.

Bara det att jag trodde att nätet o forum var vardagligt o långt. Kanske därför man aldrig Facebook AT mm.

Tror jag e ganska lika många av er.

PS glöm inte våra nära o kära i LOS inför det kinesiska nyåret. Typ 15 -18 februari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...