Jump to content
IGNORERAD

Hur många är Tatuerad?


Phodee

Hur många är Tatuerad?  

312 röster

  1. 1. Hur många är Tatuerad?

    • Tatuerad
      151
    • Ingen tatuering
      137
    • Vill inte svara
      1
    • Ointressant
      25


Recommended Posts

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

  • ban99arne

    3

  • UDON-CHARLIE

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag gjorde min första tatuering i Helsingör när jag var 16 och min andra när jag var 18 i Spanien :) Inget jag ångrar men hade lika gärna kunnat vara utan dem!

Jag vill inte vara utan mina tatueringar. Även om ett par av dem har namn på tjej som jag inte längre är tillsammans med.

Jag ser tatueringar mycket djupt. Jag ser dem som en del av mitt liv. Jag gjorde en viss tatuering därför att mitt liv var på det sättet just då. Jag etsade fast den perioden eller det ögonblicket genom en evig tatuering.

Ingen kommer någonsin få mig att radera en tatuering. Den tillhör min kropp och mitt liv. Jag vill aldrig avara utan den och den som inte kan acceptera mina tatueringar har heller inte tillträde till mitt liv.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill inte vara utan mina tatueringar. Även om ett par av dem har namn på tjej som jag inte längre är tillsammans med.

Jag ser tatueringar mycket djupt. Jag ser dem som en del av mitt liv. Jag gjorde en viss tatuering därför att mitt liv var på det sättet just då. Jag etsade fast den perioden eller det ögonblicket genom en evig tatuering.

Ingen kommer någonsin få mig att radera en tatuering. Den tillhör min kropp och mitt liv. Jag vill aldrig avara utan den och den som inte kan acceptera mina tatueringar har heller inte tillträde till mitt liv.

MVH Nonki

Hej Nonki. Håller med helt.

Själv har jag tre stycken som hör till mitt liv, en kille i Göteborg som heter Håkan har gjort dem.(tyvär död nu)

Bild nr 1 och 3 är gjorda efter min första skilsmässa efter 26 år, hon gav mig tre underbara söner. :wai::great:

Bild ett ser ni ett kvinno ansikte, en katt plus världen. Ni får fundera ut själva vad ja vill ha sagt med det.(japanskt motiv)

Bild tre vill ja ge mitt uttryck hur det skändes efter 26 år.(japanskt motiv)

Bild två blev bara till för jag tyckte den är helt ok.

Mvh Maitan. R.I.P Håkan.

post-3491-013144200 1286334948_thumb.jpg

post-3491-064943600 1286335144_thumb.jpg

post-3491-087626400 1286335206_thumb.jpg

post-3491-013144200 1286334948_thumb.jpg

post-3491-064943600 1286335144_thumb.jpg

post-3491-087626400 1286335206_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...