Jump to content
IGNORERAD

Hur många är Tatuerad?


Phodee

Hur många är Tatuerad?  

312 röster

  1. 1. Hur många är Tatuerad?

    • Tatuerad
      151
    • Ingen tatuering
      137
    • Vill inte svara
      1
    • Ointressant
      25


Recommended Posts

Hej jag skulle vilja ha statestik på hur många det är på detta forum är det skillnad på folk och folk.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

  • ban99arne

    3

  • UDON-CHARLIE

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja några stycken,  är varken sjöman eller kåkfarare, fyllecell 1 gång och kanske lite sneseglare

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Pho Dee, det är ju helt omöjligt att kontrollera alla skrymslen och vrår men det skulle förvåna mig eftersom jag är vacker som jag är.

Jag behöver ej heller använda smink.

[move]Oläppstiftade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

2 stycken kosmetiska tatueringar och en på foten. Den på foten i 2 omgångar med både masking och bambu i Thailand  ;)

1:a målet är att kunna prata med min kära mormor och morfar innan det är försent...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja påstå att dom flesta män över 35 som åker till Thailand "regelbundet" är tatuerade.

Dom flesta man stöter på och ser är helt enkelt tatuerade.

Har själv ett par stycken, men är under 35, där är nog statistiken lite lägre. Fortfarande hög dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är 35 och har inte en tatuering..har rest 14 ggr till paradiset och minst 1 månad per tillfälle. Men jag vill tatuera mig, men pga av mitt jobb så får jag tänka till en aning vart jag tatuerar mig.men i april så ska jag nog få till det, överarmen ska nog få sig en smyckning, kanske även nåt på vaden.tycker mycket tatueringar är väldigt snyggt.

jag är varken sjöman eller kåkfarare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte tatuerad och lär nog inte bli det. Däremot fick jag någon gratis-tatuering på hakan under ungdomsåren  :spiteful: . Idag är jag vacker som jag är utan yttre skönhetsfläckar.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Har två stycken egendesignade. Men kan täckas med en kortärmad skjorta. Precis som vikingen så begränsas jag av att mitt jobbs karaktär kräver detta..tyvärr. Skulle gärna annars täcka hela armarna. Dessutom har jag en fru som inte alls gillar tatueringar. Men jag ska nog kunna ordna ett par till. :) hehe..

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har två stycken egendesignade. Men kan täckas med en kortärmad skjorta. Precis som vikingen så begränsas jag av att mitt jobbs karaktär kräver detta..tyvärr. Skulle gärna annars täcka hela armarna. Dessutom har jag en fru som inte alls gillar tatueringar. Men jag ska nog kunna ordna ett par till. :) hehe..

Ja i motsats till din fru så gillar min tatueringar så där är det inga problem, frugan har själv 2 st jäkligt snygga tycker jag själv :good: , alla andra thaitjejer som vi umgås med och som figurerar runt omkring har nästan uteslutande alla också tatueringar.vet många tjejer som ej hade tatueringar innan dom kom hit men som nu går och tatuerar sig...svanken är absolut vanligast*mycket sexigt*.men även skuldran och bröstet är rätt vanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att kvinnor med tatueringar, (framför allt Asiatiska/Japan inspirerade), är mycket atraktiva. Förr var det så att endast kvinnor som jobbade på barerna var tatuerade/piercade och detta var lite "skämmit" framför allt ute i byarna. Som tur är så börjar detta ändra på sig och det blir mer och mer accepterat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är tatuerad både här och där,både bambu och maskin.Mycket färgfläckar blir det  :heat:   Mvh Måne

Oj, gör det inte väldigt ont att bli tatuerad på den däringa.

Omtålige Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig varit intresserad. Ser nog bättre ut utan tror jag.  :he:    

Kan va ganska snyggt om det inte går till överdrift. Var en snubbe  som  hängde i Lamai senast som

även hade gaddat sig en massa på huvud och ansikte. Han borde nog plastikopererat sig istället...

Men smaken är ju delad som det heter.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Har väl några stycken på kroppen, men dom alla går att dölja..

Finns för många med förutfattade meningar..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp. Jag har två. Den ena från Tattoo-Jack och den andra från Tattoo-Bob. Båda i Nyhavn innan slipsnissarna bögade in sej där. Dvs. sent 60-tal, möjligen tidigt 70-tal.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett par små gaddningar finns och fler är på gång när man får ur tummen...

Måste bara visa denna galna Italienare som vi mötte på boracay i Julas.

Snyggt?  ja, vad säger ni...  :whistle:

Tillägg: som synes kom en liten skur där på kvällen men spaghettigubben brydde sig inte, han satt bara kvar där ute i blötan.

9047_IMG_0802_JPGf4c600f32264eba344334f3

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Frugan har tatuerat ögonlocken  :bag: behöver inte kladda med färgpenna var dag  :good:   Mvh Måne

De har min också + att hon har en slags "budda" tatuering lika som Angelina jolie på skuldran.

Själv så har jag en tribal på ena överarmen.

Mvh Tomas 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...