Jump to content
IGNORERAD

Hur många är Tatuerad?


Phodee

Hur många är Tatuerad?  

312 röster

  1. 1. Hur många är Tatuerad?

    • Tatuerad
      151
    • Ingen tatuering
      137
    • Vill inte svara
      1
    • Ointressant
      25


Recommended Posts

Verkar jobbigt att tatuera sig på ett ställe där man inte själv kan se hur det ser ut, t.ex på ryggen.

Då endast med hjälp av en spegel möjligtvis

Ja, då kan jag med andra ord sluta klippa och kamma håret nu... :crazy:Untitled-1.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

  • ban99arne

    3

  • UDON-CHARLIE

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, då kan jag med andra ord sluta klippa och kamma håret nu... :crazy:Untitled-1.gif

Ja om du har bara har hår i nacken och på ryggen så ser jag ingen vits med att du kammar dig :whoco5:

Ändrades av MickeSurin
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,5 tattueringar har det blivit,armarna,ett på benet,2 på ryggen och har en till som jag ska göra i januari :crazy: Allt är gjort med bamboo. Är heller inte kriminell eller suttit i fängelse utan gör detta för att jag gillar tattueringar

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en tatuering och det är synd att säga att jag är nöjd med den idag sådär 14 år senare. Känns lite trash, sunk och 90-tal över det hela. Men tänk vad lätt det är att vara efterklok...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har blivit ett par under årens lopp, blir nog ett par till antagligen. :dance1:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har 3 st, dom 2 första jag gjorde hade jag inte ens hunnit fylla 18 år, dom är inte vackra idag. Den sista gjordes i Hua Hin för ett antal år sedan, den är jag fortfarande riktigt nöjd med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har alltid haft viljan att tatuera mig men väntade tills jag var 48 år.Sen har det blivit ett otal med varierat resultat men alla har ett syfte.Om sedan omgivningen tycker de är OK eller inte bryr jag mig inte om,för mig är det minnen som är enbart mina.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Har en tatuering och det är synd att säga att jag är nöjd med den idag sådär 14 år senare. Känns lite trash, sunk och 90-tal över det hela. Men tänk vad lätt det är att vara efterklok...

Vad var det jag sa!?! öh, innan inlägget inte innan tatueringen. :) /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Har alltid haft viljan att tatuera mig men väntade tills jag var 48 år.Sen har det blivit ett otal med varierat resultat men alla har ett syfte.Om sedan omgivningen tycker de är OK eller inte bryr jag mig inte om,för mig är det minnen som är enbart mina.Mvh Måne

Ja vid din och min ålder gör man ju som manvill!!

mina pekpinneinlägg om "hockeyfrilla" och mode och trender som ändras gäller väl lite yngre publik.

Vid 48 kan vi nog dom flesta stå vid våra beslut.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en som gjordes för c:a 30 år sen i Danmark, jag är fortfarande lika glad över att jag gjorde den. :great:

Mvh

BBJ

B)

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare! :)

Har hållit mig undan brännmärkningen trots 20 års semestrande i Thailand.

Fantastiska konstverk en del har...men, som nom na är känslan som helhet.

happy trading

mvh, kasetavon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Det kan man ju lungt säga att man är tatuerad!

U-C

Det kan man ju lugnt säga att man aldrig varit tatuerad och aldrig kommer att bli!!!

Så antar att dina studier om thailändska kvinnor bygger på dina egna taueringar??'

''

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Det kan man ju lugnt säga att man aldrig varit tatuerad och aldrig kommer att bli!!!

Så antar att dina studier om thailändska kvinnor bygger på dina egna taueringar??'

''

/mvh

OCH?

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

OCH?

U-C

Hur Vackra är dom??

Visa oss!!

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

har två gaddningar. Eller tre?

efter att min ex tgffru dumpat mig för några år sedan drog jag ganska omgående till fiskebyn för några månaders avkoppling. I fyllan och villan lyckades jag i varje fall i ruset kära ner mig i en liten godbit på nitton år. Tror säkert att hon var tämligen kär i mig också för en morgon efter en riktigt rejäl fylla vaknade jag upp med smärta och en väldigt stram känsla i ryggslutet. I mitt omtöcknade tillstånd så fattade jag inte mycket men tjejen fullkomligt strålande av glädje. Efter lite ömhetsbetygelser reste sig tjejen för att gå på toa och då så jag konstverket på hennes rygg, mitt namn förstås och dessutom riktigt stort. Då kan ni säkert räkna ut varför jag hade ont.

Har dock genom en tribal lyckats på ett bra sätt att dölja denna kärleksförklaring.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

En sång vi sjöng i ungdomens dagar i MC gängs miljö..

"Du ska få min gamla spätta när jag dör, om jag dör...Du skall få min gamla spätta när jag dör, om jag dör...

Hon är målad och lackerad och i röven tatuerad, du skall få min gamla spätta när jag dör, o,m jag dör."

Tja, en och annan arm är ju tattuerad. Dock har jag hållt röven förbehållen min gamla spätta! :dance1:

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...