Jump to content
IGNORERAD

USD


navion hispania

Recommended Posts

navion hispania

Tja Dollarn över 8 mot kr går vi mot 10 tro?  Bra för exporten sämre för resandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Dollarn över 8 mot kr går vi mot 10 tro?  Bra för exporten sämre för resandet.

 

Utan byte av den inkompetenta riksdagen så: "the sky is the limit"!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan byte av den inkompetenta riksdagen så: "the sky is the limit"!

Riksdagens 349 huvuden är en spegling av hur medborgarna har röstat. Så det är väl inkompetenta medborgare då beroende på hur man vill se mandatfördelningen. Regeringen däremot är ju hel proffsig!!!!! "....not!

4.06 på bästa växligskontret nere på Jomtien beach idag....

Link to comment
Dela på andra sajter

Riksdagens 349 huvuden är en spegling av hur medborgarna har röstat. Så det är väl inkompetenta medborgare då beroende på hur man vill se mandatfördelningen. Regeringen däremot är ju hel proffsig!!!!! ".not!

4.06 på bästa växligskontret nere på Jomtien beach idag.

 

Jag har "december uppgörelsen" i färskt minne= inte enbart regeringen som behöver bytas.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har "december uppgörelsen" i färskt minne= inte enbart regeringen som behöver bytas.

Jag tänkte lite längre efter tryckt på retur o kom på samma sak. Fram för direkt personval o inte dessa jäkla listor med kryss som inte funkar eller nåt annat drastiskt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...