Jump to content
IGNORERAD

Thaibyn i Sverige - på tv i kväll


Thaigren

Recommended Posts

kitungmakmak

Välbefolkat

År     1960 1965 1970 1975 1980 1990 1995 2000 2005
Vidsel  539  796  876  820  802  756  697  619  569

http://www.webcitation.org/5zewoamwt

 

Kanske blir lite ensamt för Thailändskorna åxå... Det finns nog inga storfamiljer där direkt, den måste jag bara se. Bra tips.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska kolla ikväll och kanske får vi höra hur många Thai det bor i Vidsel? Här i Köping finns det lätt över 100 skulle vara kul att få veta den riktiga siffran. Om det är ett betyg på thaibrudar eller brudarna här i Köping ska jag låta vara osagt men jag tror på det sistnämda :3:

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Männen från Vidsel 19.00 tv2

Hitta kärlek i Thailand

vi får följa tre karlar som vuxit upp och valt att stanna i en liten Norrbottnings by 

Lösningen för deras kärleks trubbel blev att resa till Thailand och finna en fru där

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

" Att vara blek och lite fet är inte fult...."    he-he Dream on  ,  lika fult för en Thailändska som en Svensk brud 

 

Sen kan man tycka om varandra ändå givetvis

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

555, det är aldrig varmt här, klockren kommentar.

 

Men dom verkade ju trivas lite grand i alla fall. Förutom på vintern då - som i vidsel är större delen av året med Thaimått mätt antar jag.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...