Jump to content
IGNORERAD

Joe Cocker död


Chryzaliz

Recommended Posts

Lite ruggigt också med tanke att jag spelade en platta med honom idag ... R.I.P

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att höra Han sjöng för jävla bra  Men för mig är han inte död jag kan höra honom när jag vill ända tills jag själv dör Först då är han död för mig  Detta gäller ju alla gamla hjältarna  Musiken dör inte 

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch, så sent som i helgen tittade jag på denna video och förundrades över hur Joe Cocker överlevt så länge som han gjort med tanke på att han inte verkar ha levt ett helt sunt liv. Men hur jävla påtänd han än var så levererade han alltid utmärkta sånginsatser.

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har i varje fall haft turen och se honom en gång när han var uppvärmare till Rod Stewart på Råsunda.

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Night Calls är min favorit. Man känner igen soundet om man lyssnat på ELO, Tom Petty m.fl, den är producerad av Jeff Lynne.

Och det var lite läskigt. Jag hörde den här låten i en affär i lördags. Igår var jag inne på Wikipedia och läste lite om honom. Två timmar senare hör jag på nyheterna att han hade gått bort.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gh9-P1FuB7c

 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

RIP Joe. Du betydde mycket en del av mitt liv.

 

Om jag skall välja ut någon var nog detta min favorit, eller en av dem. Tog många promenader i både regn och rusk med en Sony Walkman och denna låt i slutet av 80 och början på 90- talet.

 

Don´t you love me any more.

 

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...