Jump to content
IGNORERAD

Medlemskartan


born41

Recommended Posts

Har försökt att zoma in på medlemskartan men det går bara till en viss gräns och då är hela thailands karta synlig och nersmetad med röda gubbar och man kan inte se vid vilken ort dom bor.

Det skall väl räcka att dra pekfingret över "musknappen" så skall skalan ändra sig?

 

Är det bara jag som misslyckats eller går det defakto inte att soma in tillräckligt?

 

Någon medlem som bor eller brukar befinna sig i närheten av Chantaburi?

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det går alldeles utmärkt att zooma men man måste flytta om hela kartbilden så att det du vill zooma in inte försvinner utanför bild. Om du trycker och håller ner den vänstra musknappen när du ställt markören på kartan så kan du flytta omkring hela kartbilden och så får du zooma en bit i taget till dess att du hamnar rätt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 Någon medlem som bor eller brukar befinna sig i närheten av Chantaburi?

 

Hejtennek här och jag bori borai.

Det är ungefär mellan Chantaburi och Trat.

Har försökt att zoma in på medlemskartan men det går bara till en viss gräns och då är hela thailands karta synlig och nersmetad med röda gubbar och man kan inte se vid vilken ort dom bor.

Det skall väl räcka att dra pekfingret över "musknappen" så skall skalan ändra sig?

 

Är det bara jag som misslyckats eller går det defakto inte att soma in tillräckligt?

 

Någon medlem som bor eller brukar befinna sig i närheten av Chantaburi?

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...