Jump to content
IGNORERAD

Skaffa nytt Thaipass till damen ?


Oregistrerad

Recommended Posts

Vi kommer åka ner lagom till tjejens pass går ut. Så till hemresan måste hon skaffa ett nytt pass. Någon som vet vart i Bangkok man fixar detta enklast? Annars fixade hon sitt första pass i hembyn och fick åka till annan plats för att fixa detta. 

 

Vore tacksam för info av er som gjort denna procedur tidigare

 

MVH BC

Link to comment
Dela på andra sajter

OBS OBS Glöm ej minst kopior från den Blå boken som hon är registrerad i i Thailand / det fick min fru ta med trots att det gamla passet var giltigt,samt gärna om hon har leggitimation från Ampur hemma i komun/byn...kostar bara ett par hundra batt för ett legg. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Finns Thailändska passmyndigheten på fler ställen än i Bangkok?

Alltså, går det att fixa pass på fler ställen i landet eller måste alla thailändare åka till Bangkok för att fixa pass?

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Thailändska passmyndigheten på fler ställen än i Bangkok?

Alltså, går det att fixa pass på fler ställen i landet eller måste alla thailändare åka till Bangkok för att fixa pass?

 

Finns nog i alla större städer. Min fru som är från ett ställe utanför Ubon Ratchathani brukar fixa passet inne i Ubon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Thailändska passmyndigheten på fler ställen än i Bangkok?

Alltså, går det att fixa pass på fler ställen i landet eller måste alla thailändare åka till Bangkok för att fixa pass?

om damen bor i Pattaya så kan de fixa det där. Tror att det finns kvar på Avenue shopping center

Link to comment
Dela på andra sajter

om damen bor i Pattaya så kan de fixa det där. Tror att det finns kvar på Avenue shopping center

Det finns kvar.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Thailändska passmyndigheten på fler ställen än i Bangkok?

Alltså, går det att fixa pass på fler ställen i landet eller måste alla thailändare åka till Bangkok för att fixa pass?

 

 

I chiang mai har jag för mig att det gå också

 

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns nog i alla större städer. Min fru som är från ett ställe utanför Ubon Ratchathani brukar fixa passet inne i Ubon.

Var är närmast från en håla som Khon Kaen, om någon vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Var är närmast från en håla som Khon Kaen, om någon vet?

I khon kaen går det bra

Link to comment
Dela på andra sajter

I khon kaen går det bra

Perfekt, då får jag ju ett par dagar över som jag kan vara ensam i Pattaya. Fast man är ju aldrig ensam i Pattaya. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

om damen bor i Pattaya så kan de fixa det där. Tror att det finns kvar på Avenue shopping center

Finns där . Var på plats i veckan.

post-11562-1429954928,78_thumb.jpg

post-11562-1429954962,46_thumb.jpg

Mvh

Nilsson 68

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan fixade nytt i bkk förra veckan, fick det på samma dag så bra om man har bråttom att fixa nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...