Jump to content
IGNORERAD

En man blev lite för berusad på flyget


NiceBeaver

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Skönt att MPR börjar bli som det var för ett par år sen igen med härliga diskussioner och inte bara en massa ryggdunkande :thumbsup:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    23

  • Lappen

    21

  • Tamdai

    17

  • Baa

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad är det som gör att en del medlemmar så surt ifrågasätter sanningshalten i det tjejen i reportaget säger ? Knappast för att det inte skulle kunnat hänt eller ?

Nåt annat måste det bero på, men vad ?

 

Kan det bero på att det var en yngre thaisvensk tjej som sa ifrån att nu får det vara nog, lämna mig ifred !

Själv önskar jag att det fanns mera tjejer med den kalibern här i Thailand !

Men fattar du inte vad det handlar om ? En thailändska ska inte klaga offentligt, speciellt inte om det gäller en sån struntsak som att nån tafsar på henne

 

Fritz..

Nä du har rätt. Du sa det inte rakt ut. Men jag tolkar det ungefär till samma innebörd eftersom jag nu också var en av de som var kritisk till sanningshalten i reportaget.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä du har rätt. Du sa det inte rakt ut. Men jag tolkar det ungefär till samma innebörd eftersom jag nu också var en av de som var kritisk till sanningshalten i reportaget.

Du är otrolig, klipper och klistrar som en annan Marjasin ! :dance1:

Största delen av det du kopierat in var från ett "seriöst" inlägg av mig. Men den sista raden har du kopierat in från ett annat inlägg där jag skämtsamt kommenterade ett av Baas inlägg. Jag glömde i hastigheten att sätta dit en smiley och bad sen snabbt Baa om ursäkt när jag såg att han trodde att jag menade allvar ( missade du det ?)

 

Att du kan kan tolka dessa mina inlägg till att jag anser att du är ett "svin" är för mig en gåta men "nemas problemas" det kan jag leva med. Jag är helt trygg i mig själv och har inget behov i att vara omtyckt av alla.

 

Slutligen. Nyårsafton för snart ett år sen tog min hustru och en av hennes väninnor en sväng ner till Beach Road för att kolla in fyrverkerierna. När hon kom hem var hon ganska nedstämd och kränkt  pga att nån fyllskalle hade stött på henne och kommit med skamliga förslag.

Hon närmar sig 50 och var som vanligt osminkad och högst anständigt klädd. Själv tvivlar inte en sekund på att det hon berättade var sant.

 

Hade det hänt om min hustru hetat Ulla och kommit från Burträsk ? Eller var det månne en nyårssaga som min hustru hittat på och fick för sig att berätta ? Händelsen var ju ganska osannolik och kunde därför aldrig hänt eller ?

 

Nä, du behöver inte svara.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du är otrolig, klipper och klistrar som en annan Marjasin ! :dance1:

Största delen av det du kopierat in var från ett "seriöst" inlägg av mig. Men den sista raden har du kopierat in från ett annat inlägg där jag skämtsamt kommenterade ett av Baas inlägg. Jag glömde i hastigheten att sätta dit en smiley och bad sen snabbt Baa om ursäkt när jag såg att han trodde att jag menade allvar ( missade du det ?)

 

Att du kan kan tolka dessa mina inlägg till att jag anser att du är ett "svin" är för mig en gåta men "nemas problemas" det kan jag leva med. Jag är helt trygg i mig själv och har inget behov i att vara omtyckt av alla.

 

Slutligen. Nyårsafton för snart ett år sen tog min hustru och en av hennes väninnor en sväng ner till Beach Road för att kolla in fyrverkerierna. När hon kom hem var hon ganska nedstämd och kränkt  pga att nån fyllskalle hade stött på henne och kommit med skamliga förslag.

Hon närmar sig 50 och var som vanligt osminkad och högst anständigt klädd. Själv tvivlar inte en sekund på att det hon berättade var sant.

 

Hade det hänt om min hustru hetat Ulla och kommit från Burträsk ? Eller var det månne en nyårssaga som min hustru hittat på och fick för sig att berätta ? Händelsen var ju ganska osannolik och kunde därför aldrig hänt eller ?

 

Nä, du behöver inte svara.

 

Fritz..

 

Menar du att någon aldrig skulle kunna stöta på Ulla från Burträsk?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lika jävligt har de det på SFI ibland.

 

Den uppfattningen verkar ofta gälla på SFI också där alla "arabjävlar" tycks tro att det är fritt fram på Thailändska tjejer, både med fysiska beröringar och tillmälen, och eftersom dessa män tillhör en fredad grupp i Sverige så ser(eller ser inte alls) lärare där detta mellan fingrarna.

Min fru har fått förslag. Mannen tyckte att när jag är på arbetet så gör det ingenting. Det var på SFI

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru har fått förslag. Mannen tyckte att när jag är på arbetet så gör det ingenting. Det var på SFI

Min tant får förslag och även skamliga förslag typ varje dag från thaijare som tom. sitter bredvid mig.

Men jag är så jäkla van så jag lyfter inte ens ett ögonbryn längre.

Jag har själv inget emot att få skamliga förslag då och då från thaidamer  :good:

Det skulle vara trist om man inte ens fick höra ett, sexy handsome man längre :im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Min fru har fått förslag. Mannen tyckte att när jag är på arbetet så gör det ingenting. Det var på SFI

Det där låter lite påhittat, tycker jag. :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att någon aldrig skulle kunna stöta på Ulla från Burträsk?

Har jag påstått det ? Det verkar vara nån slags sport här på MPR att misstolka det man skriver. Det jag naturligvis menar är att många fyllskallar från västvärlden som kommer till Thailand i allmänhet och Pattaya i synnerhet anser sig ha en självklar rätt att behandla thailändskor ungefär som vilken vara som helst som man går och klämmer på och sen prutar på i en marknad. Det är denna unkna syn på den thailändska kvinnan som en del har som upprör mig. Inser man inte att det faktiskt är på det viset så är man mer än lovligt blind.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har jag påstått det ? Det verkar vara nån slags sport här på MPR att misstolka det man skriver. Det jag naturligvis menar är att många fyllskallar från västvärlden som kommer till Thailand i allmänhet och Pattaya i synnerhet anser sig ha en självklar rätt att behandla thailändskor ungefär som vilken vara som helst som man går och klämmer på och sen prutar på i en marknad. Det är denna unkna syn på den thailändska kvinnan som en del har som upprör mig. Inser man inte att det faktiskt är på det viset så är man mer än lovligt blind.

 

Fritz..

 

Det är du som frågar dig om det hade hänt om din fru hetat Ulla och ko ifrån Burträsk, inte jag. Jag tror att den finns män som även kan tafsa på Ulla från Burträsk och om du får det till att jag har en unken syn på thailändska kvinnor och är lovligt blind så är du lovligt korkad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag påstått det ? Det verkar vara nån slags sport här på MPR att misstolka det man skriver. Det jag naturligvis menar är att många fyllskallar från västvärlden som kommer till Thailand i allmänhet och Pattaya i synnerhet anser sig ha en självklar rätt att behandla thailändskor ungefär som vilken vara som helst som man går och klämmer på och sen prutar på i en marknad. Det är denna unkna syn på den thailändska kvinnan som en del har som upprör mig. Inser man inte att det faktiskt är på det viset så är man mer än lovligt blind.

 

Fritz..

 

Ni har ju verkligen valt helt rätt ställe att bosätta er på om du vill undvika dessa unkna förslag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tant får förslag och även skamliga förslag typ varje dag från thaijare som tom. sitter bredvid mig.

Men jag är så jäkla van så jag lyfter inte ens ett ögonbryn längre.

Jag har själv inget emot att få skamliga förslag då och då från thaidamer  :good:

Det skulle vara trist om man inte ens fick höra ett, sexy handsome man längre :im_happy:

Kan bara hålla med. Men så öppet på Sfi. Det var överranskande. Men i Thailand har förslagen slutat för mig. Konstigt så vacker som jag är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får väl krypa till korset då, jag blev väl lite för dragen denna resan :54:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

 

Visst tafsas det här hemma också.

Men det kan bli dyrare än i Thailand.

 

http://www.bt.se/nyheter/boras/tog-kvinna-pa-brosten-under-bussfard-doms-(4578205).gm

 

Fager.

Jag har en plan!

Jag ska åka runt på alla barer i Pattis och ha med mig en kamera i min manbag och stämma alla guider som klämmer på min Göta-Petter.

Säg att jag skulle få tex 10.000 kr per kläm. Det skulle göra mig till en mångmiljonär på nolltid.Bara att börja på Soi 6.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är då en väldigt unken syn thailändskorna i Pattaya har på oss västerlänningar. Inte sällan har de tagit sig friheten att klämma på mitt allra heligaste ställe.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är då en väldigt unken syn thailändskorna i Pattaya har på oss västerlänningar. Inte sällan har de tagit sig friheten att klämma på mitt allra heligaste ställe.

Att dom inte har en skam i kroppen.

Nästa gång så vet du vad du ska säga Mankan.

SE YOU IN COURT  :kort:

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Så bara för att jag är kritisk till äktheten i hennes historia är jag själv skyldig till de hon skriver? Vilken jävla konstigt resonemang. Man kan väl ha ett kritiskt icke blåögt tänkande utan att det ligger en hund begraven. Det finns två sidor till det mesta men många här tar förgivet att hennes monolog är en beskrivning av den exakta sanningen. Det var det jag kommenterade men då är man tydligen själv ett svin enligt dig och Fritz.

 

Haha det dröjde inte länge förrän du fabulerar ihop saker som du påstår att jag har skrivit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha det dröjde inte länge förrän du fabulerar ihop saker som du påstår att jag har skrivit.

Nä det är väl bara att låta bila att stå för vad du skriver

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det är väl bara att låta bila att stå för vad du skriver

 

Visst står jag för vad jag skriver men jag har inte kallat dig för svin.

Vill du så nog kan jag och jag kommer göra det den gången jag känner att du förtjänar det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst står jag för vad jag skriver men jag har inte kallat dig för svin.

Vill du så nog kan jag och jag kommer göra det den gången jag känner att du förtjänar det.

Nu har du ju tidigare fått beröm för att du deltog i den kursen om anger mangement så låt det inte rinna över igen utan tänk nu på vad ni lärde er på kursen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har du ju tidigare fått beröm för att du deltog i den kursen om anger mangement så låt det inte rinna över igen utan tänk nu på vad ni lärde er på kursen!

 

Haha du kan vara lugn det är därför som jag opponerar mig mot att jag falskeligen skulle kallat någon för svin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha du kan vara lugn det är därför som jag opponerar mig mot att jag falskeligen skulle kallat någon för svin.

Jag är hur lugn som helst, min uppmaning var bara att du skulle memorera vad ni lärde er på kursen ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

APPLE is crap.

 

Prove me wrong!!

Unless you do, we win :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är hur lugn som helst, min uppmaning var bara att du skulle memorera vad ni lärde er på kursen ;-)

 

Nu har jag inte gått någon kurs men du verkar gjort det eftersom du vet att man ska memorera något :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag inte gått någon kurs men du verkar gjort det eftersom du vet att man ska memorera något :)

Du din förvuxna bebis svarar ju inte ens när nån svara på ditt svammel. Gör dig själv en tjänst.. gå om kursen några gånger till. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...