Jump to content
IGNORERAD

En man blev lite för berusad på flyget


NiceBeaver

Recommended Posts

En man på flyget till Thailand blev berusad. Tråkigt för honom att det var Sveriges Radios ungdomsreporter som satt bredvid.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3304&grupp=6240&artikel=6043915

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    23

  • Lappen

    21

  • Tamdai

    17

  • Baa

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

nu har det ju visat sig att många journalister fejkar en bra story för att ha något flashigt material att skicka hem.. .men är det inte så denna gång

så är det beklämmande, sicka jävla puckon det finns.till råga är fanstyget bitter på nedresan, då är man ju glad som en lärka el åtminstone gladare än på hemresan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vidriga här va väl att hans fru kunde vara hans dotter.

Nej!

Att han inte kan uppföra sig som en riktig man.

Ett nej är alltid ett nej!

Gubbsvin rät och slätt

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, 60-års åldern???

Jag e ju bara 51!!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha! Vilken lirare! Hon ska ju vara glad att hon fick tillfälle och språka med en äkta thailandsräv! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

En man på flyget till Thailand blev berusad. Tråkigt för honom att det var Sveriges Radios ungdomsreporter som satt bredvid.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3304&grupp=6240&artikel=6043915

Det är för jävligt att det händer men hur vanligt är det i verkligheten ??

 

Med tanke på att thai har en avgång  per dag och ibland flera

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är för jävligt att det händer men hur vanligt är det i verkligheten ??

 

Med tanke på att thai har en avgång  per dag och ibland flera

 

Exactemente, sannolikheten att di skall få platserna intill varandra igen är väldigt liten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är för jävligt att det händer men hur vanligt är det i verkligheten ??

 

Med tanke på att thai har en avgång  per dag och ibland flera

Thai det finns väl andra bolag som flyger till Thailand också?

Att han var golfare eller wannabe golfare är väl ställt utom allt tvivel, men jag tror inte dom nämnde vilket flygbolag det var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai det finns väl andra bolag som flyger till Thailand också?

Att han var golfare eller wannabe golfare är väl ställt utom allt tvivel, men jag tror inte dom nämnde vilket flygbolag det var.

Du kan bara flyga direkt med Thai och

bekvämlighet flaggade norrbaggarnas skitföretag!

Övriga är det byte med..

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jaha, finns det nån gammal avdankad golfspelande exportchef som håller till i Udon som är medlem här tro? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, finns det nån gammal avdankad golfspelande exportchef som håller till i Udon som är medlem här tro? 

 

Garanterat.. Vem är tyst?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan bara flyga direkt med Thai och

bekvämlighet flaggade norrbaggarnas skitföretag!

Övriga är det byte med..

Förmodligen är det väl inte någon som åker med ett skitföretag, så thai måste gå verkligt bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen är det väl inte någon som åker med ett skitföretag, så thai måste gå verkligt bra!

Kunde gott mycket bra om de tagit hjälp från.

Kunniga logistiker.

Logistik är inte thailändarnas styrka.

Dom behöver optimera sina flygplan.

Inte köra efter gammalt tänkandé.

Bygga rätt inredning till rätt linjer

Premium Ekonomi i minst 10 B777-300ER

Så får dom in 24 fler i den avdelningen.

Bygga om inredningen i de 4 A340-500 som står på DMA

Utan att någon vill köpa dem.

Dom skulla passa SAS bra med 18 biz..15 ekonomi Exter.Resten ekonomi

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Häng ut mannen på forumet, ni som vet, ge oss ett namn och se till att han inte svärtar ner oss med Thaitjejer mer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Häng ut mannen på forumet, ni som vet, ge oss ett namn och se till att han inte svärtar ner oss med Thaitjejer mer!

Det behövs inte, vi som bor här är redan dömda, t.o.m. av vissa medlemmar t.ex. de med batong!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det behövs inte, vi som bor här är redan dömda, t.o.m. av vissa medlemmar t.ex. de med batong!

 

Ehh, jaha, men jag Mai kajai!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehh, jaha, men jag Mai kajai!

Jo alltså.

Vi är feta o flintskalliga misslyckade individer som köpt oss en 20 åring, går omkring i skitigt Singhalinne och luktar illa när vi inte ligger nersupna i nån risbyhydda och våra 20 åringar tar våra ATM kort och shoppar loss med sina manliga"kusiner"!

En vanlig beskrivning av oss av de som inte lyckats i Thailand!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

En man på flyget till Thailand blev berusad. Tråkigt för honom att det var Sveriges Radios ungdomsreporter som satt bredvid.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3304&grupp=6240&artikel=6043915

:bag:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo alltså.

Vi är feta o flintskalliga misslyckade individer som köpt oss en 20 åring, går omkring i skitigt Singhalinne och luktar illa när vi inte ligger nersupna i nån risbyhydda och våra 20 åringar tar våra ATM kort och shoppar loss med sina manliga"kusiner"!

En vanlig beskrivning av oss av de som inte lyckats i Thailand!

 

Något som många av oss kletat på oss själva, men tyvärr så finns det ju folk som i TS som bekräftar denna bild och när jag själv var yngre och såg en gubbe med ung(jätteung) så tänkte jag ofta att det var en köpetös. Det var det nog ofta också, är fortfarande.

 

Sedan kan man ju undra hur folk som t.ex. Hugh Hefner och andra rikingar kan bli stjärnor på TV och hyllade när de sätter på 40 år yngre tjejer, är väl inte direkt kärlek där heller, skillnaden är väl antagligen storleken på plånbok.

 

Men som far till ett antal barn och gift med en Thailändska sedan många år så blir jag ändå förbannad på gubbjävlar(ja jag vet att jag är gammal också) som inte kan ha lite respekt utan skitar ner oss alla med deras syn på Thaitjejer och tror att alla är till för deras njutning och till salu.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan bara flyga direkt med Thai och

bekvämlighet flaggade norrbaggarnas skitföretag!

Övriga är det byte med..

Har SAS slutat med direktflyg ARN-BKK?

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Har SAS slutat med direktflyg ARN-BKK?

Ja, även från Köpenhamn. Satte in planet på San Fransisco, men du kan boka/köpa med SAS och åker Thai

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...