Jump to content
IGNORERAD

En man blev lite för berusad på flyget


NiceBeaver

Recommended Posts

Ja, även från Köpenhamn. Satte in planet på San Fransisco, men du kan boka/köpa med SAS och åker Thai

 

Det är bara bra om du har anslutnings flyg med SAS.

annars är det billigare med.

 

SAS kasta i handduken för 2,5 år sedan.

Dom har inga passande plan, till den linjen.

Dom hade svårt med att sälja Biz.. platserna som på SAS små A340-300 är 42.

Behovet på Bangkok är Ca: 18.

 

PS/ B787 är i samma storlek som A340-300.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    23

  • Lappen

    21

  • Tamdai

    17

  • Baa

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Något som många av oss kletat på oss själva, men tyvärr så finns det ju folk som i TS som bekräftar denna bild och när jag själv var yngre och såg en gubbe med ung(jätteung) så tänkte jag ofta att det var en köpetös. Det var det nog ofta också, är fortfarande.

 

Sedan kan man ju undra hur folk som t.ex. Hugh Hefner och andra rikingar kan bli stjärnor på TV och hyllade när de sätter på 40 år yngre tjejer, är väl inte direkt kärlek där heller, skillnaden är väl antagligen storleken på plånbok.

 

Men som far till ett antal barn och gift med en Thailändska sedan många år så blir jag ändå förbannad på gubbjävlar(ja jag vet att jag är gammal också) som inte kan ha lite respekt utan skitar ner oss alla med deras syn på Thaitjejer och tror att alla är till för deras njutning och till salu.

Hugh Hefner försöker inte att övertyga övriga värden att det är kärlek,
Link to comment
Dela på andra sajter

Hugh Hefner försöker inte att övertyga övriga värden att det är kärlek,

 

Nä det är sant, men det gör Faranger för sig själva i Thailand även om darlingen kom från agogon och kostade pengar redan första natten.

 

Kärlek vid första ögonkastet får en annan betydelse när man istället talar om kärlek vid första tusenlappen.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Något som många av oss kletat på oss själva, men tyvärr så finns det ju folk som i TS som bekräftar denna bild och när jag själv var yngre och såg en gubbe med ung(jätteung) så tänkte jag ofta att det var en köpetös. Det var det nog ofta också, är fortfarande.

 

Sedan kan man ju undra hur folk som t.ex. Hugh Hefner och andra rikingar kan bli stjärnor på TV och hyllade när de sätter på 40 år yngre tjejer, är väl inte direkt kärlek där heller, skillnaden är väl antagligen storleken på plånbok.

 

Men som far till ett antal barn och gift med en Thailändska sedan många år så blir jag ändå förbannad på gubbjävlar(ja jag vet att jag är gammal också) som inte kan ha lite respekt utan skitar ner oss alla med deras syn på Thaitjejer och tror att alla är till för deras njutning och till salu.

Och Gud skapade kvinnan för vem ???    :brunett::wub:  :wai: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Storyn kan väl lika väl vara helt ihopdiktad. Men mytbilden stämmer ju ganska bra så hon ger väl bara publiken vad de vill höra.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Storyn kan väl lika väl vara helt ihopdiktad. Men mytbilden stämmer ju ganska bra så hon ger väl bara publiken vad de vill höra.

Nej det måste vara fel?? de var nog en Ryss

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det måste vara fel?? de var nog en Ryss

Eller så var det en 60 årig svensk som var gift med yngre fru vilket hon ogillar. Vad han skulle ha sagt gjort kan väl mycket väl vara påhittat eller har jag missat några bevis?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Mankan, tror det är en lite sensations/karriärlysten liten b*tch som hittat på historien för att göra sig ett namn/karriär samt kaptalisera på sin egen bakgrund, vem kan ifrågasätta det?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Mankan, tror det är en lite sensations/karriärlysten liten b*tch som hittat på historien för att göra sig ett namn/karriär samt kaptalisera på sin egen bakgrund, vem kan ifrågasätta det?

Jag vet en, men han är på semester...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan historien vara påhittad men den kan likväl var sann också.

 

Kul inlägg :)

 

Eller inte kul inlägg :(

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog tror jag mer på att den är sann än hopdiktat. Man har ju själv sett ett och annat keso på flyget till Thailand. Man ser riktigt hur hängpungen krymper ihop till ett russin så fort dom får se en liten asiat... hade det varit möjligt så hade dom nog fan börjat orma sig runt barstången om det funnits på flyget. Ganska häpnadsväckande att man kan slå över så mentalt bara för man ska åka till Thailand och köpa sig lite mus. :All bitches are for sale! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog tror jag mer på att den är sann än hopdiktat. Man har ju själv sett ett och annat keso på flyget till Thailand. Man ser riktigt hur hängpungen krymper ihop till ett russin så fort dom får se en liten asiat... hade det varit möjligt så hade dom nog fan börjat orma sig runt barstången om det funnits på flyget. Ganska häpnadsväckande att man kan slå över så mentalt bara för man ska åka till Thailand och köpa sig lite mus. :All bitches are for sale! :mdr:

:rotfl: Tacka gud att det inte finns bardiskar och krompålar på flyget,för då hade det varit full fart på hängpungarna.

Och det hade nog resulterat i x antal nödlandningar.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Mankan, tror det är en lite sensations/karriärlysten liten b*tch som hittat på historien för att göra sig ett namn/karriär samt kaptalisera på sin egen bakgrund, vem kan ifrågasätta det?

 

I så fall är hon väl bara ca 30 år för sent ute. Fan,sånt här skit läste man ju om på muggen när Berlinmuren fortfarande fanns.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

bardiskar och krompålar på flyget,
 

 

Kolla in Mankans tråd om Emirates innan du yttrar sådana oövertänkta tankar... ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Kolla in Mankans tråd om Emirates innan du yttrar sådana oövertänkta tankar... :wink:

 

Jo jag kom på detta efteråt he he.Men vi som inte är stekare, slipper krompålen och bardisken så länge vi sitter i boskapsklassen.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag kom på detta efteråt he he.Men vi som inte är stekare, slipper krompålen och bardisken så länge vi sitter i boskapsklassen.

 

Måste kännas skönt att slippa sånt dekadent elände...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag kom på detta efteråt he he.Men vi som inte är stekare, slipper krompålen och bardisken så länge vi sitter i boskapsklassen.

 

Det går ju lätt att fixa ihop en schysst bar vid nödutgången:))

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går ju lätt att fixa ihop en schysst bar vid nödutgången:))

Jadå.Utrymmet finns ju.Men då börjar ju problemen...

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadå.Utrymmet finns ju.Men då börjar ju problemen...

 

Du får väl be kärringen hålla i dig...

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...