Jump to content
IGNORERAD

En man blev lite för berusad på flyget


NiceBeaver

Recommended Posts

Å jag kommer att forsätta fösvara mig om du eller andra kommer med pajasinlägg. Ditt resonemang liknar en 5 årings. Den som sa det han va det. Väldigt moget

 

Visst du får försvara dig hur mycket du vill det som gör det så komiskt är att inlägget inte var riktat mot dig.

Att du tog åt dig av det visar bara att det låg sanning i det.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    23

  • Lappen

    21

  • Tamdai

    17

  • Baa

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Visst du får försvara dig hur mycket du vill det som gör det så komiskt är att inlägget inte var riktat mot dig.

Att du tog åt dig av det visar bara att det låg sanning i det.

klart han tog åt sig ,inlägget var ju riktat mot honom helt klart ,så dra lappmössan över dig och gå lägg dig,innan du sjunker ännu djupare ,fjant :good:  :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

klart han tog åt sig ,inlägget var ju riktat mot honom helt klart ,så dra lappmössan över dig och gå lägg dig,innan du sjunker ännu djupare ,fjant :good:  :good:

 

Nej inlägget var inte menat direkt åt honom. Han gjorde själv så att inlägget blev riktat mot honom genom att han tog åt sig.

Fjant kan du vara själv gubbtjyv :wink:

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inlägget var inte menat direkt åt honom. Han gjorde själv så att inlägget blev riktat mot honom genom att han tog åt sig.

Fjant kan du vara själv gubbtjyv :wink:

Helt klart var inlägget riktat mot honom ,kom inte med några efterhandskonstruktioner nu :girl_dev:

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart var inlägget riktat mot honom ,kom inte med några efterhandskonstruktioner nu :girl_dev:

 

Så du vet bättre vem jag riktar inlägget till än jag själv.

Haha undrar om inte du fått lite hybris nu.

Nej det var inte riktat mot honom direkt men eftersom han tydligen tog åt sig så riktade han det åt sig själv.

Tänker inte tjata mer om detta för det hjälper tydligen inte. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg av nu jäkla trådförstörare....nu får det fan i mig räcka ..ta det öga mot öga istället om ni törs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du vet bättre vem jag riktar inlägget till än jag själv.

Haha undrar om inte du fått lite hybris nu.

Nej det var inte riktat mot honom direkt men eftersom han tydligen tog åt sig så riktade han det åt sig själv.

Tänker inte tjata mer om detta för det hjälper tydligen inte. :)

Hybris för att en fjant uttalar sig nedvärderande om medlemmar här ha ha

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg av nu jäkla trådförstörare.nu får det fan i mig räcka ..ta det öga mot öga istället om ni törs.

ha ha vad fick du luft i från :haha:  :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg av nu jäkla trådförstörare.nu får det fan i mig räcka ..ta det öga mot öga istället om ni törs.

Jag har träffat SSS och han är inget att vara rädd för utan han är så snäll så :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu mena jag inte sss..utan mankan som du tjafsa med..o du sss ...jag får luft samma som du ...genom lungorna o käften.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu mena jag inte sss..utan mankan som du tjafsa med..o du sss ...jag får luft samma som du ...genom lungorna o käften.

Varför skulle jag inte våga träffa honom?

Finns ingen här på MPR som jag inte vågar träffa irl.

Link to comment
Dela på andra sajter

klart han tog åt sig ,inlägget var ju riktat mot honom helt klart ,så dra lappmössan över dig och gå lägg dig,innan du sjunker ännu djupare ,fjant :good:  :good:

Ja töntigare idi*ter får man nog leta länge efter. Totalt utan ryggrad. Hur svårt kan det vara att bara stå upp för det man skriver.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack

Ja du tack det skulle verkligen vara en fröjd. Men det är nog inte så mycket att lita på tyvärr

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min pappa har större bil än din, sådeså

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min pappa har större bil än din, sådeså

 

Stor bil=liten k*k.

Har jag hört..

PS, åker Fiat 500 själv..

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...