Jump to content
IGNORERAD

Nya flygplatsen i Doha


trebh

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    11

  • stefan5300

    10

  • Soengsang

    9

  • stefantaby

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej, åkte med dom i Januari i år och förra året

 

Doha´s nya flygplats öppnades 28 Maj i år

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Qatar sedan stöttar HAMAS gör det ännu lättare att välja Thai från Arlanda direkt till Bangkok

 

Det är lättare alla dagar i veckan, men det var ju inte vad TS frågade om?

 

Ps. Var har du fakta på att Qatar stöttar HAMAS?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Qatar sedan stöttar HAMAS gör det ännu lättare att välja Thai från Arlanda direkt till Bangkok

 

Tänker man så då bör man väl inte resa till Thailand över huvud taget och gynna både korruption och diktatur som det påstås att vara här.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänker man så då bör man väl inte resa till Thailand över huvud taget och gynna både korruption och diktatur som det påstås att vara här.

Ja som dom håller på i Phuket nu med att riva restauranger och så vidare ,blir man fan mörkrädd

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som dom håller på i Phuket nu med att riva restauranger och så vidare ,blir man fan mörkrädd

 

Så i fortsättningen blir det bara Mallis och Gran Canaria för dig ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som dom håller på i Phuket nu med att riva restauranger och så vidare ,blir man fan mörkrädd

 

Tycker nog att det är bra att man rensar bort kriminella näringsidkare som mutat till sig sina platser av korrupta tjänstemän.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så i fortsättningen blir det bara Mallis och Gran Canaria för dig ! :whistle:

ja den gissningen ligger bra till hands eller flappeland

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker nog att det är bra att man rensar bort kriminella näringsidkare som mutat till sig sina platser av korrupta tjänstemän.

det handlar inte bara om platser även riktiga restauranger ska rivas och ,många charter resenärer jag pratat med är tokiga när dom inte kan få hyra stolar på staranden längre ,då kan väl militären sätta ut gratis stolar så försvinner ju olagligheterna med det

Link to comment
Dela på andra sajter

det handlar inte bara om platser även riktiga restauranger ska rivas och ,många charter resenärer jag pratat med är tokiga när dom inte kan få hyra stolar på staranden längre ,då kan väl militären sätta ut gratis stolar så försvinner ju olagligheterna med det

 

De som hade solstolarna hade nog också mutat in sina områden via korrupta tjänstemän, och jag tycker nog det är viktigare att bekämpa korruptionen än att behaga charterstollars behov.

Passar det inte så kan de väl istället åka till Kanarieholmarna eller Mallis.

For den delen så är ju skillnaden mellan Phuket och de ovan nämnda charterresmålen liten!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

De som hade solstolarna hade nog också mutat in sina områden via korrupta tjänstemän, och jag tycker nog det är viktigare att bekämpa korruptionen än att behaga charterstollars behov.

Passar det inte så kan de väl istället åka till Kanarieholmarna eller Mallis.

For den delen så är ju skillnaden mellan Phuket och de ovan nämnda charterresmålen liten!

mkt stor skillnad ,mallis är inget resmål på vintern och holmarna är ju bara en stenöken ,så visst är skillnaden stor och Thailand påstår ju att dom vill ha charterresenärer dom inbringar ju betydligt mer än fattigpensionärerna som långligger :good: så vill man få bort korruptionen ,fram för gratis solstolar och parasoller he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med barer o ölservering på nya flygplatsen? På den gamla var man tvungen att sätta sig i loungen för att få en bira.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ser fint ut, undrar lite vem som byggt den bara.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

mkt stor skillnad ,mallis är inget resmål på vintern och holmarna är ju bara en stenöken ,så visst är skillnaden stor och Thailand påstår ju att dom vill ha charterresenärer dom inbringar ju betydligt mer än fattigpensionärerna som långligger :good: så vill man få bort korruptionen ,fram för gratis solstolar och parasoller he he

Precis, är Thailand beredda att förlora turister pga att dom inte kan få ordning på turisternas behov av solstolar..

Resonerar dom som Tumordoc att då får dom väl åka till en annan destination, då lär dom förlora inkomster..

Kunden har alltid rätt heter det, får man inte det man har räknat med, så drar man vidare liksom.

För inte funkar det resonemanget på en restaurant, gillar du inte maten, så stick. Då lär man få lida ekonomiskt...

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefantaby.. Jag och några till har frågor om nya flygplatsen i Doha .. Thaiair kan vi redan.. Har inga frågor om dem. Du kan väl starta en ny tråd där du kan framföra dina åsikter...

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Mja, står väl inget om att Quatar airways stödjer Hammas där?

 

Ska man börja bojkotta bolag och länder pga deras åsikter, så är väl det första att flytta från Sverige isof som erkänner Palestina?

Eller Norwegian pga att Norrmän är korkade?

 

Har nog inte mycket med topic att göra.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefantaby.. Jag och några till har frågor om nya flygplatsen i Doha .. Thaiair kan vi redan.. Har inga frågor om dem. Du kan väl starta en ny tråd där du kan framföra dina åsikter...

Flyger inte thaiair till Doha
Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, står väl inget om att Quatar airways stödjer Hammas där?

 

Ska man börja bojkotta bolag och länder pga deras åsikter, så är väl det första att flytta från Sverige isof som erkänner Palestina?

Eller Norwegian pga att Norrmän är korkade?

 

Har nog inte mycket med topic att göra.

Därför fick Finnair min bokning....

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

ja den gissningen ligger bra till hands eller flappeland

Varför inte Rumänien och träffa lite kollegor och bada i Svarta Havet :beach:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte Rumänien och träffa lite kollegor och bada i Svarta Havet :beach:

jo det är inplanerat en resa dit till en jobbarkompis ,han har sitt hus klart snart :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

ja den gissningen ligger bra till hands eller flappeland

 

Flappeland känns inte direkt lugnare om man ser till korruption och kriminalitet i samhället !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Flappeland känns inte direkt lugnare om man ser till korruption och kriminalitet i samhället !

nästan lika med Skarpnäck ,fast lite tryggare i flappeland :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

post-5349-0-22737600-1417271138_thumb.jp

post-5349-0-88416000-1417271464_thumb.jp

post-5349-0-78877100-1417271466.jpg

post-5349-0-97284100-1417271467.jpg

 

 

Från business loungen

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...