Jump to content
IGNORERAD

Nya flygplatsen i Doha


trebh

Recommended Posts

Åker man buss från planet till terminalen på nya flygplatsen? På gamla flygplatsen bussades man ju in till terminalen. Flyger med Qatar

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    11

  • stefan5300

    10

  • Soengsang

    9

  • stefantaby

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Åker man buss från planet till terminalen på nya flygplatsen? På gamla flygplatsen bussades man ju in till terminalen. Flyger med Qatar

Väntar på att någon som vet skall svara.

Åker med Qatar den 9:e januari från Arlanda.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en kompis som bor där och flyger väldigt ofta och han säger att buss förekommer fortfarande även om det mesta är till en gate.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag flög med dem i Augusti var det inget bussåkande, flög från Köpenhamn.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker man buss från planet till terminalen på nya flygplatsen? På gamla flygplatsen bussades man ju in till terminalen. Flyger med Qatar

 

 

 

Så du tycker att trebh och born41 ska slänga sina biljetter och köpa nya med Thai som är dyrare och har mycket sämre service?

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enklare att flyga från Arlanda med Thai direkt till Bangkok 9h 30 min

 

Finns inga dumma frågor säger de, men tydligt att det finns fan så dumma svar :whoco5:  :whoco5:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du tycker att trebh och born41 ska slänga sina biljetter och köpa nya med Thai som är dyrare och har mycket sämre service?

Intressant ,vad är det som är sämre service ? [emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant ,vad är det som är sämre service ? [emoji1]

 

Mat och spritleveranser men det behöver ju inte du tänka på som reser med Thai PE :thumbsup: .

 

Jag skulle givetvis också resa med Thai PE om jag fick en  1-årsbiljett för 7000 kr. :declare:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat och spritleveranser men det behöver ju inte du tänka på som reser med Thai PE :thumbsup: .

 

Jag skulle givetvis också resa med Thai PE om jag fick en  1-årsbiljett för 7000 kr. :declare:

 

Maten är väl egentligen ingen höjdare oavsett vilket bolag man åker med? När jag flög ner i september var maten i Thai economy helt okej och någon begränsning spritleveranserna märkte jag inget av?

 

Fast jag sov ju vísserligen en stund...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat och spritleveranser men det behöver ju inte du tänka på som reser med Thai PE :thumbsup: .

Jag skulle givetvis också resa med Thai PE om jag fick en 1-årsbiljett för 7000 kr. :declare:

Har åkt ekonomi många ggr med thai och har aldrig haft problem med varken mat eller sprit [emoji1] men jäkligt gott att kliva av utvilad på slutdestinationen istället för att hoppa av hslvägs och göra om proceduren en gång till ,sorry för op

Ps sist betala 7800 för ekonomoi ner och bis hem ds93f7b5cdf92a2ef015dff877a477a37d.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Maten är väl egentligen ingen höjdare oavsett vilket bolag man åker med? När jag flög ner i september var maten i Thai economy helt okej och någon begränsning spritleveranserna märkte jag inget av?

 

Fast jag sov ju vísserligen en stund...

 

Nä ingen begränsning men det tar ju sån jävla tid innan man får något efter beställningen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt ekonomi många ggr med thai och har aldrig haft problem med varken mat eller sprit [emoji1] men jäkligt gott att kliva av utvilad på slutdestinationen istället för att hoppa av hslvägs och göra om proceduren en gång till ,sorry för op

Ps sist betala 7800 för ekonomoi ner och bis hem ds93f7b5cdf92a2ef015dff877a477a37d.jpg

 

Men det är väl ingen 1-årsbiljett för 7800 kronor.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det var högsta klass på den [emoji1]

 

Då får det bli en sådan nästa resa men det kanske blir lite dyrare från Köpenhamn

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får det bli en sådan nästa resa men det kanske blir lite dyrare från Köpenhamn

33:an glömde nog berätta att han uppgraderade till business med ett antal poäng misstänker jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

33:an glömde nog berätta att han uppgraderade till business med ett antal poäng misstänker jag...

Stämmer bra det [emoji1] men det förstod nog Stefan
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä ingen begränsning men det tar ju sån jävla tid innan man får något efter beställningen.

 

Ahh, jag brukar begära ett säte långt bak. Långt bort från eventuella skriande småbarn och nära till baren i aktern. Tar max 2 minuter att hämta en grogg därifrån.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh, jag brukar begära ett säte långt bak. Långt bort från eventuella skriande småbarn och nära till baren i aktern. Tar max 2 minuter att hämta en grogg därifrån.

 

Jo en resa hade jag bra groggservice, jag satt långt fram vid gången precis bredvid ett kök, så jag sträckte bara in näven med glaset innanför drapperiet i köket så fyllde de på.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns inga dumma frågor säger de, men tydligt att det finns fan så dumma svar :whoco5:  :whoco5:

Nja mitt svar är ju fakta o man inte är intresserad av mellanlandningar  med ev busstur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja mitt svar är ju fakta o man inte är intresserad av mellanlandningar  med ev busstur.

 

Läs frågan och topic före du gör dig grön och bajsar dumma onliners, att det går snabbare och är smidigare att åka direkt behöver man ju knappast vara raketforskare för att begripa!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker man buss från planet till terminalen på nya flygplatsen? På gamla flygplatsen bussades man ju in till terminalen. Flyger med Qatar

 

Ja. Dom 2 gångerna jag har åkt med dom så åkte jag buss från flyg till terminalen

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs frågan och topic före du gör dig grön och bajsar dumma onliners, att det går snabbare och är smidigare att åka direkt behöver man ju knappast vara raketforskare för att begripa!

Att Qatar sedan stöttar HAMAS gör det ännu lättare att välja Thai från Arlanda direkt till Bangkok

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...