Jump to content
IGNORERAD

Problem med sms till och fran Thailand


L200

Recommended Posts

Hej !   För att skicka meddelande till o från Thailand -  skicka meddelande med MESSENGER , funkar perfekt.

Ja det finns många program man kan skicka meddelanden med, typ Tango, Whats up, Line osv men ibland vill man kunna skicka ett sms. Exempelvis om den man skall skicka till inte har internet.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fungerar ej langre att skicka sms till och fran Thailand,ar det nagon annan som har samma problem?

Vilken operatör använder du?

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns nån typ av låsning för att skicka sms utomlands. Min tjej råkade slå på det med nån knapptryckning och undrade varför jag inte svarade på hennes sms (även om jag skickade). Efter ett samtal till operatören var det fixat. Hon har dock ingen aning om hur hon slog på den eller hur man gör det.

 

Men eftersom det är flera som är drabbade låter det ju som nåt mer allmänt problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej!

ja jag skickade ett sms till tjejen igår men de kom inte fram så något krångel är det

 

Tack Tennek för det fina SMS du sände igår, puss på dig också!

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns nån typ av låsning för att skicka sms utomlands. Min tjej råkade slå på det med nån knapptryckning och undrade varför jag inte svarade på hennes sms (även om jag skickade). Efter ett samtal till operatören var det fixat. Hon har dock ingen aning om hur hon slog på den eller hur man gör det.

 

Men eftersom det är flera som är drabbade låter det ju som nåt mer allmänt problem.

Ta emot var det naturligtvis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Tennek för det fina SMS du sände igår, puss på dig också!

va de där de hamnade..inte konstigt att hon inte fick det då...

 

 

allt väl med dig

Link to comment
Dela på andra sajter

va de där de hamnade..inte konstigt att hon inte fick det då...

 

 

allt väl med dig

 

Ok ses vi till JUL i UDON??

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej!

ja jag skickade ett sms till tjejen igår men de kom inte fram så något krångel är det

Kanske avvisat!!!???:tele:  :whistle:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejens sms som hon skickar till sin mamma i Finland kommer inte fram heller, detta är med DTAC.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...