Jump to content
IGNORERAD

True Fitness pris i BKK


chripsen

Recommended Posts

Hej!

Idag var jag och förhörde mig om priserna på lite olika gym i BKK (Asoke och Siam). Det gym jag uppskattade mest var True Fitness och hos dom fick jag det specifika "special" priset 1988 THB/mån.

Då jag är dåligt insatt i priserna på centrala gym i BKK, så tänkte jag kolla med er andra.

Är det någon här som tränar på True Fitness och vad betalar ni i månaden?

//Chrips

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Idag var jag och förhörde mig om priserna på lite olika gym i BKK (Asoke och Siam). Det gym jag uppskattade mest var True Fitness och hos dom fick jag det specifika "special" priset 1988 THB/mån.

Då jag är dåligt insatt i priserna på centrala gym i BKK, så tänkte jag kolla med er andra.

Är det någon här som tränar på True Fitness och vad betalar ni i månaden?

//Chrips

ja det är "svensk" priser att gymma i Bangkok... om man jämför med Delta Gym vid Odenplan ,Stockholm som tar 500sek/mån

själv så körde jag på ett aircondition fritt gym i Pattaya det var hyggligt billigt.Men som oftast så är gymmen farangägda

och priserna blir där efter. Näää ingen erfarenhet av BKK gym. men bor du där så varför inte. Kör hårt :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaret! Ska kolla runt lite och se om det går att pressa ned priset lite till på ett centralt gym.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tony är tyvärr ett riktigt rövhål till människa.

Jag har medlemskort där men jag hatar att gå dit tack vare han.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan jag berätta att Fitness First här i Udon Thani kostar drygt 2.000 bath/månad vid minst 5 månaders medlemskap. Alltså billigare i Bangkok!!

 

Kan tillägga att det är det värt!

Ny superstor anläggning, två våningar! Ligger i Central Plaza, alltså mitt i stan. Rejäla öppettider. Nya fräscha maskiner, vill påstå att "allt" i utrustningsväg finns.  

Bar med dricka och kaffe ingår. Ångbastu efteråt. Går att vara med på gruppövningar typ Body Pump och allt vad det kallas. Dessutom ofta fin utsikt :-) :-)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är medlem på Olympic Club i Patumwan Princess hotel sedan många år. Det finns billigare, men jag bor i närheten och det är viktigt för mig.

Då jag går dit varje dag så är det skönt att ha gång avstånd, och att det är nära lunch, matbutuk etc på vägen hem.

 

Bra maskiner och med tv på löpmaskiner (tiden går snabbare då man klämmer en film eller en fotbollsmatch tycker jag), stor poolområde, tennis, squash, pingis, badminton, basket, bastu.

 

Betydligt billigare och på en annan nivå i samma område finns Rocky Gym.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

ligger väl på knappt 30000 baht per år numera. Men gå dit och kolla, finns massa olika promotions (som vanligt). De visar gärna runt hela haket så att säga. poolen är ju extra nice tycker jag. Du kan köpa dagkort (gäller mellan 9-16 vardgar och hela dagen på helgerna), om det passar, de har weekendkort etc.

 

Visst det kostar, men jag vill vara aktiv, och det måste vara enkelt och nära.

Kolla även med en del andra hotellgym. Om jag minns rätt så är Grand Hyatt rätt bra också.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...