Jump to content
IGNORERAD

Dåliga tider för Thaiairways


Repe

Recommended Posts

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    5

  • pigge01

    4

  • B747

    3

  • micke isaan

    3

Mest aktiva i denna tråd

Säkrast att köpa till konkurskyddsförsäkring om man köper Thaibiljett.

 

Varför ?

 

Tror du Thailand låter bolaget gå omkull ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde från en väl insatt (hög chef), i Star Aliance sfären förra veckan att det är dyra halvfulla A380 som är en stor orsak till att de backar.

De lyckas inte få de linjerna(europa) lönsamma, men kan inte lägga ned dem på ren prestige.

Skandinavien går fn tydligen bra, särkilt sen de började med B777 som är avsevärt billigare i drift än de föråldrade 747:orna

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde från en väl insatt (hög chef), i Star Aliance sfären förra veckan att det är dyra halvfulla A380 som är en stor orsak till att de backar.

De lyckas inte få de linjerna(europa) lönsamma, men kan inte lägga ned dem på ren prestige.

Skandinavien går fn tydligen bra, särkilt sen de började med B777 som är avsevärt billigare i drift än de föråldrade 747:orna

Japp.Har läst detta någonstans på nätet.Men jag saknar 747 orna.Får orgasm då jag hör när dom varvar upp.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.Har läst detta någonstans på nätet.Men jag saknar 747 orna.Får orgasm då jag hör när dom varvar upp.

 

Oja, djupt saknade och det var liksom magiska dunsar i dem vid start och landning, och otrolig lugnt och skönt en trappa upp.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oja, djupt saknade och det var liksom magiska dunsar i dem vid start och landning, och otrolig lugnt och skönt en trappa upp.

Jag har aldrig (tyvärr) suttit där uppe.Det är väl bara för stekare och glassgubbar? :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det var därför dom var så jävla dyra när jag letade biljett..

Trodde du var anställd inom SGS?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Planet vi åkte med nådde bara 3 stolar i mittraden :)

 

Thais 777:or har inte fler stolar i ekonomis mittenrad..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas di tar oss him te Svedala i.af ;-)

Njet, du får flyga Putin Air!  :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.Har läst detta någonstans på nätet.Men jag saknar 747 orna.Får orgasm då jag hör när dom varvar upp.

Fan va äckligt att sitta 10 timmar på planet med geggiga kallingar  :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde från en väl insatt (hög chef), i Star Aliance sfären förra veckan att det är dyra halvfulla A380 som är en stor orsak till att de backar.

De lyckas inte få de linjerna(europa) lönsamma, men kan inte lägga ned dem på ren prestige.

Skandinavien går fn tydligen bra, särkilt sen de började med B777 som är avsevärt billigare i drift än de föråldrade 747:orna

Jag visste du va en stekare :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag visste du va en stekare :)

??

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va äckligt att sitta 10 timmar på planet med geggiga kallingar  :nono:

Det får man ta som en man.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Synd det ska va så trångt på planen, trots att vi hade 3 säten på 2 man kunna man ente få en blund på himresan :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög ner och hem till Bangkok nyligen i oktober, och visst är det bättre benutrymme i 777 än i 747 men mellan oss som satt där 3 och 3 så inte var det nådigt att äta samtidigt. Det är lika trång fortfarande i sidled.Men visst kärran är lååång som f-n. Landningen gick tokigt både ner och hem. På återresan så trodde nog alla att kärran skulle välta på Arlanda, det har jag aldrig varit med om med 747. :ange:

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög ner och hem till Bangkok nyligen i oktober, och visst är det bättre benutrymme i 777 än i 747 men mellan oss som satt där 3 och 3 så inte var det nådigt att äta samtidigt. Det är lika trång fortfarande i sidled.Men visst kärran är lååång som f-n. Landningen gick tokigt både ner och hem. På återresan så trodde nog alla att kärran skulle välta på Arlanda, det har jag aldrig varit med om med 747. :ange:

Jag upplevde det som mindre benutrymme i 777:an.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag upplevde det som mindre benutrymme i 777:an.

 

 

Dom flesta platserna i 747-an hade bättre benutrymme än vad 777-an har.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...