Jump to content
IGNORERAD

Popcorntime!


Tommy

Recommended Posts

aha...vodlocker.com hittade jag..men det fungerade inte...måste ja ha VPN i USA?<br />

Klistra in denna länk (måste byta .xx till.is)  http://www.solarmovie.xx/watch-edge-of-tomorrow-2014.html

Välj cloudzilla tex.

 

Kanske är nåt annat strul. Fast jag kör ju inte VPN härifrån Thailand så det är lite svårt att testa.

Kan vara lite meckigt om det kommer en ruta (vilket det gör här) för mig som har en massa blockers. Men klicka bara på röda krysset så ska det (om gudarna vill) starta en rulle.

 

Men skall du se några gamla poppe filmer så kan det vara lite svårt att hitta streamat.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    6

  • Peder

    6

  • KaiserBlood

    6

  • kitungmakmak

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Å nu fick jag igång Solarmovie också..tack tack.kithtungmakmak...lite mer reklam...båda siterna funkar utan VPN också...verkar det som...men jag är lite trött i huvudet nu..skall testa lite bättre..

Jag läste att de gjort eett nytt tillslag mot Piratbay.åså kommer Popcorntime.inte lätt för filmindustrin...men jag betalar gärna bara det fungerar...jag kan t o m betala mer för att slippa reklam och alla dessa "siter" som ställer till problem.

Däremot får jag inte Dreamfilm att fungera i Thailand. Den hänger sig hela tiden...Någon som kan se Dreamfilm från Thailand??

Link to comment
Dela på andra sajter

Å nu fick jag igång Solarmovie också..tack tack.kithtungmakmak...lite mer reklam...båda siterna funkar utan VPN också...verkar det som...men jag är lite trött i huvudet nu..skall testa lite bättre..

Jag läste att de gjort eett nytt tillslag mot Piratbay.åså kommer Popcorntime.inte lätt för filmindustrin...men jag betalar gärna bara det fungerar...jag kan t o m betala mer för att slippa reklam och alla dessa "siter" som ställer till problem.

Däremot får jag inte Dreamfilm att fungera i Thailand. Den hänger sig hela tiden...Någon som kan se Dreamfilm från Thailand??

 

*Host*  kickasstorrent.so *Host*  :skull:

Link to comment
Dela på andra sajter

Å nu fick jag igång Solarmovie också..tack tack.kithtungmakmak...lite mer reklam...båda siterna funkar utan VPN också...verkar det som...men jag är lite trött i huvudet nu..skall testa lite bättre..

Jag läste att de gjort eett nytt tillslag mot Piratbay.åså kommer Popcorntime.inte lätt för filmindustrin...men jag betalar gärna bara det fungerar...jag kan t o m betala mer för att slippa reklam och alla dessa "siter" som ställer till problem.

Däremot får jag inte Dreamfilm att fungera i Thailand. Den hänger sig hela tiden...Någon som kan se Dreamfilm från Thailand??

 

Brukar fungera bra hemma, anslutning via "AIS airnet" 10/10mb.

 

Kör också viasat/viaplay och vpn, det är kanon, enl mig en ultimat lösning.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

*Host*  kickasstorrent.so *Host*  :skull:

Igår stannade filmen på "popcorntime"? Lite störande. Men klockan var "tuttetime". Jag får kika på detta imorgon efter jag sussat. Någon vet var jag skall felsöka?

Däremot när det gäller kickasstorrent så måste jag ange "kortuppgifter" - det gillar jag inte i dessa bedragartider. Skall det vara så?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...