Jump to content
IGNORERAD

Popcorntime!


Tommy

Recommended Posts

Nån som använder "Popcorntime", isåfall vad tycker ni om det och funkar det bra?

 

Fick nyss nys om det och funderar på att testa http://popcorn-time.se/

 

Det är nån slags "Netflix"-liknande grej men kostar inget, eftersom den baseras på torrents, antagligen inte helt laglig...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    6

  • Peder

    6

  • KaiserBlood

    6

  • kitungmakmak

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har inte testat Popcorntime men har ju kört streamad film på andra sidor och det har ju funkat för mig iaf.

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en massa bra streamingtjänster som är gratis där ute... Hur tror ni annars våra fruar kan se alla storfilmer dubbade innan de ens når vita duken? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Provtittade nyss på "Edge of tomorrow" väldigt bra ljud och bild på den filmen, jag har ett rätt långsamt bredband, men det flöt på fint.

En kompis tipsade om den filmen, han köpte den på Bluray idag efter att ha sett den på popcorntime igår, skall tydligen vara en riktigt bra rulle.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Slå på tolvan och njut av lite riktig fotboll. Faaaaaaan att man inte är där.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Slå på tolvan och njut av lite riktig fotboll. Faaaaaaan att man inte är där.

 

Och där satt den   :good:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Slå på tolvan och njut av lite riktig fotboll. Faaaaaaan att man inte är där.

Ähh trodde det skulle va CL..

Link to comment
Dela på andra sajter

Och där satt den   :good:

 

Lekstuga

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Lekstuga

 

Har bitit på naglarna ett tag nu men Kennedy rätta till det... igen  :heat:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh trodde det skulle va CL..

 

same same...

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bitit på naglarna ett tag nu men Kennedy rätta till det... igen  :heat:

 

Yes, han har varit ruggit bra de senaste matcherna.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

För lite OT så blir det popcorn nu och fira segern.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Edge of tomorrow och Popcorntime är båda riktigt bra!

 

Rekommenderas härmed varmt.

 

Kul med lite OT, synd bara att det handlade om nåt så totalt meningslöst som nåt skräp som tydligen visades på 12an (vad det nu är), fotboll?, så fruktansvärt tråkigt, snacka om bortkastad tid att se den skiten...

 

"En jättebra match, 0-0 efterförlängning" :fool:

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Edge of tomorrow och Popcorntime är båda riktigt bra!

 

Rekommenderas härmed varmt.

 

Kul med lite OT, synd bara att det handlade om nåt så totalt meningslöst som nåt skräp som tydligen visades på 12an (vad det nu är), fotboll?, så fruktansvärt tråkigt, snacka om bortkastad tid att se den skiten...

 

"En jättebra match, 0-0 efterförlängning" :fool:

 

 

MVH Tommy

 

 

Det är tydligen skillnad på göteborg och Sthlm

 

"En jättebra match, 0-0 efterförlängning" :fool:

 

 

Såg vi samma match??

 

6 mål går inte att förneka

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Kikade på edge of tomorrow på http://www.solarmovie.is

Är nån typ av sökmotorliknande som har en jäkla massa filmer och från olika ställen, vissa med registrering och andra utan.

Så man få liksom leta lite innan man hittar sin favorit.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tydligen skillnad på göteborg och Sthlm

 

"En jättebra match, 0-0 efterförlängning" :fool:

 

 

Såg vi samma match??

 

6 mål går inte att förneka

Sorry jag menade inte just matchen ni spammade sönder denna tråden med, utan bara det vanligast förekommande matchresultatet bland fotbollsmatcher, om det inte avgörs med straffar förstås...

 

Och jag såg ingen fotbollsmatch, är inte intresserad, som tex just nu förmörkas 6an, en normalt sett hyfsad TV-kanal av MFF mot några andra utlänningar... DAGS FÖR POPCORNTIME!

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Solarmovie är min personliga favorit när det gäller film. Brett utbud och oftast inga problem med tillgängligheten... Men som med alla andra gratistjänster får man stänga några reklampopisar innan man kan se... :) Dreamfilm är bra för de som inte orkar med engelska...

 

Flickorna använder Youtube och friendfans.blogspot.se typ för dubbade filmer nyheter och såpa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte testat de andra tjänsterna som nämns här, utom Youtube då, men gillar verkligen Popcorn.

Lättöverskådligt med en massa valbara genre och naturligtvis en sökfunktion, och jag har inte sett några upp-poppande reklamrutor ännu, det ser riktigt bra ut :good: .

 

Nån som testat och blivit frälst?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Solarmovie ser bra ut, men inte riktigt samma sak, antagligen samma innehåll förstås, filmer som finns "i sjön"

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Netlix börjar jag vara less. Hulu har stängt VPN tunnlarna. HBO måste man ringa för att bli ansluten...(jag lyckas då ej)...så...

popcorntime...eller Solarmovie.men jag fick problem...efter jag installerat popcorntime.com (jag har VPN adress Los Angeles) får jag ändå inte igång (streaming) filmerna...och Solarmovie verkar bara vilja ha registrering (de må väl vara) MEN MED konto...å det tänker jag ej uppge...

Ni som vet. Help mig för att få igång dessa annars blir det Netflix.

Link to comment
Dela på andra sajter

Netlix börjar jag vara less. Hulu har stängt VPN tunnlarna. HBO måste man ringa för att bli ansluten...(jag lyckas då ej)...så...

popcorntime...eller Solarmovie.men jag fick problem...efter jag installerat popcorntime.com (jag har VPN adress Los Angeles) får jag ändå inte igång (streaming) filmerna...och Solarmovie verkar bara vilja ha registrering (de må väl vara) MEN MED konto...å det tänker jag ej uppge...

Ni som vet. Help mig för att få igång dessa annars blir det Netflix.

 

Prova några av dom olika streamingsiterna som solarmovies länkar till. Sen finns det riktigt elaka som vill ha registrering efter 5minuters tittande åxå.

 

Använd sedan den "leverantören" på andra filmer du vill kika på. Fast alla har ju inte allt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm.andra streamingsiter...jag ser då bara "showmeflix" och de vill veta allt om mitt kontokort...

Använd sedan "leverantören" på andra filmer du vill kika på.menar du att jag skall klicka på filmerna (för att det är olika leverantörer som gör det möjligt att streama de)och till slut är det inte "showmeflix"..jag förstår ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...