Jump to content
IGNORERAD

ukraine intl airlines...bra eller anus?


kubenkungen

Recommended Posts

hejsan alla !!

 

finns det någon här som nyligt flugit med detta bolag?

tacksam för recensioner .

 

mvh kubenkungen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kubenkungen

    8

  • Sam sip sam

    7

  • Galten

    3

  • snömannen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Antar att du skojar, Ukrain airlanes känns väl inte så högintressant just nu när alla andra bolag flyger stora omvägar runt Ukraina p.g.a. säkerhetsläget.

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan alla !!

 

finns det någon här som nyligt flugit med detta bolag?

tacksam för recensioner .

 

mvh kubenkungen

ta hellre aeroflot om du nu ska åka östatsplan

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan alla !!

 

finns det någon här som nyligt flugit med detta bolag?

tacksam för recensioner .

 

mvh kubenkungen

Måste vara en bombad ide eller????

Ska Du mellanlanda bra Taxfree på Granater & Cellavgift ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

ta hellre aeroflot om du nu ska åka östatsplan

Ta hellre Thai heter det he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta hellre Thai heter det he he.

Inte atttänka på för den mjölkdrickande månskensbondenalldelesfördyrthaha

Link to comment
Dela på andra sajter

skratt lustigt forum...stora omvägar??? det verkar de råda delade meningar med. visa påstår ju att dom har bara lagt om marginellt.

Thai kan man flyga med när priserna är ok. finns bolag som är bättre men tyvärr med långa mellanlandningar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte atttänka på för den mjölkdrickande månskensbondenalldelesfördyrthaha

helt rätt Sam sip sam...*s*.. lägger hellre pengar på nåt skoj än betala dyrt för att flytta röven ! *S*

Link to comment
Dela på andra sajter

skratt lustigt forum...stora omvägar??? det verkar de råda delade meningar med. visa påstår ju att dom har bara lagt om marginellt.

Thai kan man flyga med när priserna är ok. finns bolag som är bättre men tyvärr med långa mellanlandningar..

kan du säga ett bolag som är bättre som flyger sthlm-bkk :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

norskarna.. dom tyckte jag hade skönare plan för mej som nästan är två meter... men sen ska dom ju flyga åxå å där fallerar dom ju allt som oftast..*s*..tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte så att alla flygbolag lagt om rutterna så man inte passerar över östra Ukraina?

 

Kan inte minnas att jag läst om att det varit oroligt i Kiev eller västra/cenntrala Ukraina så då är det inte mer osäkert att mellanlanda där.

Kiev ligger cirka 30 sv. mil från oroshärden och mig veterligt har inga terrorhandlingar utförts mot den civila flygtrafiken,

undantag det Malisiska planet som flög rakt över bomberna på 10 mils höjd.

Själv är jag lite tveksam till om JAG skulle flyga med dom.

 

Gamla Aeroswet var ingen det glammor över, men dom tog mig dit jag skulle till ett "lågt" pris.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Får de landa?

Många obelta räkningar.

Hoppa över.

Inga pengar tillbaka.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

kan ju berätta att det kostar 10200 mer med thai samma dag... ca 1,5 tim väntan i kiev ner å hem... klart som den att det blir intressant då..  lite skillnad om man bara har sig själv att betala för.eller ????

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta måste vara det gamla konkursboet efter Aero Shit.förlåt Svit ska det vara...

Du har helt rätt.

Aerosvit köpte alltid begagnade kärror.

Det ena planet som jag flög med var en Lufthansa och det andra SAS av vad jag kunde bedöma av stolarnas klädsel.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Får de landa?

Många obelta räkningar.

Hoppa över.

Inga pengar tillbaka.

vart hittar man såna uppgifter?? har googlat lite och bara mest att dom funnits sen 90-talet nåt. verkar inte tillhöra dom bästa men enligt en del helt ok att ta sig från a till b...

Link to comment
Dela på andra sajter

norskarna.. dom tyckte jag hade skönare plan för mej som nästan är två meter... men sen ska dom ju flyga åxå å där fallerar dom ju allt som oftast..*s*..tyvärr.

Dom har inga flatbed

Link to comment
Dela på andra sajter

kan ju berätta att det kostar 10200 mer med thai samma dag... ca 1,5 tim väntan i kiev ner å hem... klart som den att det blir intressant då.. lite skillnad om man bara har sig själv att betala för.eller ????

Vilka datum
Link to comment
Dela på andra sajter

 

vart hittar man såna uppgifter?? har googlat lite och bara mest att dom funnits sen 90-talet nåt. verkar inte tillhöra dom bästa men enligt en del helt ok att ta sig från a till b...

Jobbarkompinses dotter fick punga ut med 17 000 i extrauppgifter när de inte fick landa pga obetalda avgifter på Arlanda.

Inga pengar tillbaka.

Uppgifer från verkliga livet. :dirol:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

22/3 till 24/4...

6300 med thai

5200 med finnarna

5500 med baggarna ink bagage och mat fast den 22april hem

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbarkompinses dotter fick punga ut med 17 000 i extrauppgifter när de inte fick landa pga obetalda avgifter på Arlanda.

Inga pengar tillbaka.

Uppgifer från verkliga livet. :dirol:

bra att du berättade... det lät inge skoj alls !!!

Link to comment
Dela på andra sajter

norskarna.. dom tyckte jag hade skönare plan för mej som nästan är två meter... men sen ska dom ju flyga åxå å där fallerar dom ju allt som oftast..*s*..tyvärr.

Numera har de fått ordning på tiderna, tycker jag det verkar som. De har väl inte haft de värsta problemen på thailinjen heller, de största problemen har de väl haft på USA. Har haft flera bekanta som åkt med dom till Thailand sista tiden och ingen av dom har haft några problem med förseningar. Men är du oroad så tycker jag du ska åka med Finnarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man rädd för konkurs efter man betalt sin biljett, så är det nog det nystartade Ukrainska flygbolaget och Thai Int. man skall oroa sig för. 

 

I båda fallen teckna en separat försäkring mot detta.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man rädd för konkurs efter man betalt sin biljett, så är det nog det nystartade Ukrainska flygbolaget och Thai Int. man skall oroa sig för. 

 

I båda fallen teckna en separat försäkring mot detta.

tror inte thai går i kk det är väl thailands stolthet och jag blev varnad förra året att dom skulle kursa ,men dom har inte kursat ännu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...