Jump to content
IGNORERAD

Visum bekräftelse


S m i l e 1

Recommended Posts

Vad för visum?

Gäller det visum till Thailand så får man ig veta det när man lämnar i ansökan, personen i luckan kollar pappren, och säger ok om allt är ok.

Ps. Vad hände med cobran?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad för visum?

Gäller det visum till Thailand så får man ig veta det när man lämnar i ansökan, personen i luckan kollar pappren, och säger ok om allt är ok.

Ps. Vad hände med cobran?

 

Jag ställde min undran på ett Thaiforum  och under rubriken visum och övriga dokument till Thailand =  visum till Thailand

 

Så du menar att man får tillbaka sitt pass med visumspämpel omgående när man är där och lämnar in ansökan ?

 

Puman

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställde min undran på ett Thaiforum och under rubriken visum och övriga dokument till Thailand = visum till Thailand

Så du menar att man får tillbaka sitt pass med visumspämpel omgående när man är där och lämnar in ansökan ?

Puman

Ja du cobra, eftersom det är ett thaiforum så ställs det lika många frågor ang visum till Sverige från Thailand och vise versa, därav min fråga.

Normalt när man lämnar in sina papper så går personen som tar emot dem igenom dem" nickar och säger detta är ok" samt talar om för dig när du kan komma tillbaka och hämta ditt visum/pass.

Så har det alltid varit för mig i alla fall, senast fredag förra veckan 19/9 för ett nonim cat"O" visum, fick det på tisdagen där på.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...