Jump to content
IGNORERAD

Dags att vakta tungan och pennan framöver


b-tung

Recommended Posts

De överlever ju i alla fall, till skillnad mot de tusentals en viss dr lät avrätta utan rättegång för några år sedan.

 

 

Tror inte B-tung bryr sig om det. Han som avrättade var en av de som han ser upp till och de avrättade har inte klagat.

 

Mai pen rai khrap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte B-tung bryr sig om det. Han som avrättade var en av de som han ser upp till och de avrättade har inte klagat.

 

Mai pen rai khrap.

Kan du inte tala om för mej vad jag tycker också, är lite trött efter att ha blivit kallad rasist några gånger, efter att jag gjort min demokratiska plikt igår och stått för det idag...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte tala om för mej vad jag tycker också, är lite trött efter att ha blivit kallad rasist några gånger, efter att jag gjort min demokratiska plikt igår och stått för det idag...

 

 

MVH Tommy

 

 

Jag är demokrat och accepterar dina val och hoppas att du respekterar mina val och åsikter.

 

När det gäller B-tung så har han alltid stött Thaksin och min kommentar var därför. Har man sympati för någon som vill förstöra sitt eget land för egen vinnings skull så ska det vara lite svettigt.

 

Var inte trött utan stå på dig. Det är inte lätt alla gånger men om man har åsikter som man står för så orkar man både stå upp för sina åsikter och försvara dom utan att bli trött, tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är demokrat och accepterar dina val och hoppas att du respekterar mina val och åsikter.

 

När det gäller B-tung så har han alltid stött Thaksin och min kommentar var därför. Har man sympati för någon som vill förstöra sitt eget land för egen vinnings skull så ska det vara lite svettigt.

 

Var inte trött utan stå på dig. Det är inte lätt alla gånger men om man har åsikter som man står för så orkar man både stå upp för sina åsikter och försvara dom utan att bli trött, tror jag.

Du har nog lite problem med vad jag tror och atår för. Har aldrig sagt att jag gillar Taxen, men däremot att jag gillar demokrati. Taxin var faktiskt Thailands ledare när det sista gången var demokrati. Nu får jag kanske inte skriva så vänliga Thaksininlägg( märk väl inte min favoritpolitiker) då jag fick en anmärkning av big chief Surin P3 då jag först skrev att Khun Khen och Tamdai var Imbecilla i deras återkommande inlägg mot  Isan Lover istället för att skriva dumma inlägg. Detta renderade i en tillsägelse och då måste jag självklart backa i min dumma förutfattade mening och be som mycket om ursäkt. Ni är verkligen inte imbecilla utan bara dumma..

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är demokrat och accepterar dina val och hoppas att du respekterar mina val och åsikter.

 

När det gäller B-tung så har han alltid stött Thaksin och min kommentar var därför. Har man sympati för någon som vill förstöra sitt eget land för egen vinnings skull så ska det vara lite svettigt.

 

Var inte trött utan stå på dig. Det är inte lätt alla gånger men om man har åsikter som man står för så orkar man både stå upp för sina åsikter och försvara dom utan att bli trött, tror jag.

Du har nog lite problem med vad jag tror och atår för. Har aldrig sagt att jag gillar Taxen, men däremot att jag gillar demokrati. Taxin var faktiskt Thailands ledare när det sista gången var demokrati. Nu får jag kanske inte skriva så vänliga Thaksininlägg( märk väl inte min favoritpolitiker) då jag fick en anmärkning av big chief Surin P3 då jag först skrev att Khun Khen och Tamdai var Imbecilla i deras återkommande inlägg mot  Isan Lover istället för att skriva dumma inlägg. Detta renderade i en tillsägelse och då måste jag självklart backa i min dumma förutfattade mening och be som mycket om ursäkt. Ni är verkligen inte imbecilla utan bara dumma..

 

 

Jag tror inte att chefen har något att anmärka på hur du förklarar din demokratiska grund. I den hoppas jag att varken Khun Ken eller Tamdai eller någon annan MPR-medlem ingår.

 

Vad är din grund för demokrati? Är Thaksin demokrat?

 

För övrigt, märkte du att jag svarade på en annan medlems inlägg?

Link to comment
Dela på andra sajter

TS klarade tydligen inte av att B(ita)-tung(an) utan pladdrade på :-)

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Felinlagt citat..........

Ordbajs........ Ni är verkligen inte imbecilla utan bara dumma..

Det samma!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag är demokrat och accepterar dina val och hoppas att du respekterar mina val och åsikter.

 

När det gäller B-tung så har han alltid stött Thaksin och min kommentar var därför. Har man sympati för någon som vill förstöra sitt eget land för egen vinnings skull så ska det vara lite svettigt.

 

Var inte trött utan stå på dig. Det är inte lätt alla gånger men om man har åsikter som man står för så orkar man både stå upp för sina åsikter och försvara dom utan att bli trött, tror jag.

Du har nog lite problem med vad jag tror och atår för. Har aldrig sagt att jag gillar Taxen, men däremot att jag gillar demokrati. Taxin var faktiskt Thailands ledare när det sista gången var demokrati. Nu får jag kanske inte skriva så vänliga Thaksininlägg( märk väl inte min favoritpolitiker) då jag fick en anmärkning av big chief Surin P3 då jag först skrev att Khun Khen och Tamdai var Imbecilla i deras återkommande inlägg mot  Isan Lover istället för att skriva dumma inlägg. Detta renderade i en tillsägelse och då måste jag självklart backa i min dumma förutfattade mening och be som mycket om ursäkt. Ni är verkligen inte imbecilla utan bara dumma..

7 dagar i buren för det där? :rotfl: Ja herrejävlar, snart kommer väl MPR-träffarna förpassas till söndagar så att kyrkkaffet kan inmundigas gemensamt också.. Halleluja!

Link to comment
Dela på andra sajter

VIKTIGT MEDDELANDE !!!!!!

 

Uppsalaträffen är flyttad till söndag och ny lokal är församlingshemmet i Gottsunda

 

 

Meddelas endast på detta sätt

 

Välkommna

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

VIKTIGT MEDDELANDE !!!!!!

Uppsalaträffen är flyttad till söndag och ny lokal är församlingshemmet i Gottsunda

Meddelas endast på detta sätt

Välkommna

Varför inte gamla kyrkogården ? ????

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

VIKTIGT MEDDELANDE !!!!!!

 

Uppsalaträffen är flyttad till söndag och ny lokal är församlingshemmet i Gottsunda

 

 

Meddelas endast på detta sätt

 

Välkommna

Nänä börja nu inte som den där fina herrn å flytta runt uppsalafesten runte hele stan, bara för att P3 ska känna sig som hemma, så håller vi till i närheten av några cykelställ :rotfl:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...