Sangwal Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Var fick du det ifrån ? Varken min fru eller någon av hennes kvinnliga thaivänner arbetar i några av dom yrken du tillskriver flerparten av Thaitjejer i Sverige att inneha. Så varför har du ett så starkt förakt för dom att du skriver detta ? Rock on ? Det enda du inte gör med ditt förakt är rockar Förlåt att jag glömde thai restaurang. .. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Förlåt att jag glömde thai restaurang. .. Rock on! Fortfarande inte i aktuellt, så gissa vidare. Rock on Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Fortfarande inte i aktuellt, så gissa vidare. Rock on Hjärnkirurg? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Då de flesta thaitjejer jobbar med massage eller städar på hotell, så kan man säga att derar klättring i karriären, har dalat sen flytten till Sverige. Dom måste verkligen älska sina män, med tanke på uppofringen från deras sociala status i Thailand. Mellan tummen och pekfingret, kan jag garantera er att av tio massage ställen. Erbjuder åtta sexuella tjänster... Rock on! Jag har ingen erfarenhet av massage i Sverige men under mina 17 års boende i Asien så har jag lite erfarenhet härifrån. Jag har varit på massage i Kina i snitt en gång om året och i allt från stora Shanghai och Peking till små städer som ingen annan svensk någonsin besökt, städer som oftast börjar på Z och inte sällan innehåller minst 2 "sh" kombinationer. Jag har inte gått på några skumma bakgator med röda lyktor utan nästan uteslutande på hotell med 3-5 stjärnor, även om de stjärnorna ofta nog motsvarat hur många gånger per år de byter lakan. Inte någon gång har det dröjt mer än 10 minuter innan de erbjudit sexuella tjänster på det mest handgripliga sättet och om det stannat vid händer om jag tackat ja vet jag inte men skulle inte tro det, Har även provat massage i Japan, Korea, Taiwan, Malsysia och Vietnam med samma resultat. Kan bara påminna mig om en endaste gång då jag inte blivit erbjuden åtminstone ett handjobb och det var på en Blind Massage i Fukuoka där en 60-årig gubbe på 1.30 höll sig på mattan; hade garanterat placerat sig högt på min lista över udda sexuella erfarenheter om något hänt där. Summa sumarum så är jag inte så överraskad av att sexuella tjänster erbjuds på massagesalonger oavsett var det gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 den som är oskyldig kan kasta första stenen. det är väl ingen som står o skriker att man har jobbat i bar eller att man är ihop med en "bartjej, och det angår väl ingen annan samma sak med en hel del på mpr, är det nån som presenterar sig som "hortorsk? att det finns "Happy på många massagesalonger är inte direkt nån nyhet, en del av brudarna har "bakgrund o en hel del är här o besöker släktingar 3-6 månader o tar tillfället i akt... To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Jag har ingen erfarenhet av massage i Sverige men under mina 17 års boende i Asien så har jag lite erfarenhet härifrån. Jag har varit på massage i Kina i snitt en gång om året och i allt från stora Shanghai och Peking till små städer som ingen annan svensk någonsin besökt, städer som oftast börjar på Z och inte sällan innehåller minst 2 "sh" kombinationer. Jag har inte gått på några skumma bakgator med röda lyktor utan nästan uteslutande på hotell med 3-5 stjärnor, även om de stjärnorna ofta nog motsvarat hur många gånger per år de byter lakan. Inte någon gång har det dröjt mer än 10 minuter innan de erbjudit sexuella tjänster på det mest handgripliga sättet och om det stannat vid händer om jag tackat ja vet jag inte men skulle inte tro det, Har även provat massage i Japan, Korea, Taiwan, Malsysia och Vietnam med samma resultat. Kan bara påminna mig om en endaste gång då jag inte blivit erbjuden åtminstone ett handjobb och det var på en Blind Massage i Fukuoka där en 60-årig gubbe på 1.30 höll sig på mattan; hade garanterat placerat sig högt på min lista över udda sexuella erfarenheter om något hänt där. Summa sumarum så är jag inte så överraskad av att sexuella tjänster erbjuds på massagesalonger oavsett var det gäller. Jag har liknande erfarenheter av Kina, då jag var verksam där i slutet av -90 och början av 2000-talet. Då telefonen på hotellrummet gick varm av alla erbjudanden man fick i tid och otid. Slutade med att man fick lägga av luren så man fick sova i lugn o ro... Är glad att sin flickvän inte har gjort det karriärsdraget, med att arbeta i massagebranchen, då hade det blivit många sömnlösa nätter.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
WAXO Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Det är kanske så att man många gånger får vad man letar efter och betalar för. Jag brukar regelbundet besöka något massageställe och eftersom ingen tjej är den andra lik så hittar man sina favoriter, men jag gillar också att prova nya ställen och tjejer. Av de hudratals besök jag gjort så är endast ett fåtal av dem där tjejen frågat om det skall vara något extra. Efter ett enkelt svar från mig "Mia take good care", har jag fått som svar "OK good for you, lucky man". Eftersom platserna oftast bara har ett tunt draperi mellan platserna har jag däremot allt för ofta hört hur mycket tjat om extra service de får utstå från sina besökare. Sen har det gått en del inflation i utbudet och det är väl klart att en del tjejer ser det som lättförtjänta pengar med några minuters massage efter kundens önskemål. Men jag tror inte man skall klandra enbart tjejerna för det. Efter alla mina besök har jag lärt mig att en enkel flirt med en rolig tjej på ett massageställe inte nödvändigtvis behöver betyda något. WAXO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Jag har lärt mig mig och veta rätt så säkert vilka massageställen ger seriöst bra massage I Thailand. Ställen med mycket sandaler utanför eller där det Stär royal Thai massage utanför. Förutom det så känner vi personligen den anklagade I snart en decinnemiun och hon är glad och fin tjej som fått problem. Hon startade inte massagen förran hon skiljdes från sin gubbe Kanske att det det blev för stort och inte kunde ha koll på alla sina medarbetare. I vänskretssen så frågar jag jag alldrig vad kompisarna j tjejerna jobbat med innan men inbillar mig att de jättesnygga med silicon Tatueringar kanske? De flesta har ju inte det så det är omöjligt att veta. I överlag så är de vänner som hjälper som tjejens kompis hjälpte min tjej från en fabric som kommer hit tror jag rätt så säkert. I alla fall de sista decernierna Blir det rörigt så skyll på skottland och deras Whisky. Ändrades September 12, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Märkligt vilka olika upplevelser folk har från massageställen Jag måste vara ovanligt ful och motbjudande som sällan får dessa erbjudanden med tanke på att jag gillar att få massage till min slitna kropp och försöker få det ofta jag kan när jag är i Thailand Ändrades September 12, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Märkligt vilka olika upplevelser folk har från massageställen Jag måste vara ovanligt ful och motbjudande som sällan får dessa erbjudanden med tanke på att jag gillar att få massage till min slitna kropp och försöker få det ofta jag kan när jag är i Thailand Leta efter glitter Äh alla oseriösa ställen ger behandling. Seriösa ställen hänvisar eller om det det år litet ställe hämtar de en oseriörs. Gäller turistställen, Ändrades September 12, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
WAXO Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Märkligt vilka olika upplevelser folk har från massageställen Jag måste vara ovanligt ful och motbjudande som sällan får dessa erbjudanden med tanke på att jag gillar att få massage till min slitna kropp och försöker få det ofta jag kan när jag är i Thailand Det är nog inte ditt yttre som gör att du får ett seriöst mottagande. Jag tror att det kan bero på ditt goda inre! WAXO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2014 Har ju lovat det förr. Kanske dags för en konsumettest i Gefle. har ju hört ett och annat samt känt igen rösterna som var i radion för något år sedan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Be om att få bara nackmassage, så får ni ganska snabbt reda på om det är ett seriöst ställe. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Snabbt räknat så får jag det till hela sju thaimassagesalonger i närheten där jag bor och det skulle inte förvåna mig om jag missat någon. Helt sjukt. Finns förstås inte en chans att dessa ställen skulle klara sig utan att flertalet erbjuder sex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Jag har ingen erfarenhet av massage i Sverige men under mina 17 års boende i Asien så har jag lite erfarenhet härifrån. Jag har varit på massage i Kina i snitt en gång om året och i allt från stora Shanghai och Peking till små städer som ingen annan svensk någonsin besökt, städer som oftast börjar på Z och inte sällan innehåller minst 2 "sh" kombinationer. Jag har inte gått på några skumma bakgator med röda lyktor utan nästan uteslutande på hotell med 3-5 stjärnor, även om de stjärnorna ofta nog motsvarat hur många gånger per år de byter lakan. Inte någon gång har det dröjt mer än 10 minuter innan de erbjudit sexuella tjänster på det mest handgripliga sättet och om det stannat vid händer om jag tackat ja vet jag inte men skulle inte tro det, Har även provat massage i Japan, Korea, Taiwan, Malsysia och Vietnam med samma resultat. Kan bara påminna mig om en endaste gång då jag inte blivit erbjuden åtminstone ett handjobb och det var på en Blind Massage i Fukuoka där en 60-årig gubbe på 1.30 höll sig på mattan; hade garanterat placerat sig högt på min lista över udda sexuella erfarenheter om något hänt där. Summa sumarum så är jag inte så överraskad av att sexuella tjänster erbjuds på massagesalonger oavsett var det gäller. I Kina är det dessutom vanligt att frisörsalongerna erbjuder extratjänster. Pragmatiskt folk de där kineserna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Har ju lovat det förr. Kanske dags för en konsumettest i Gefle. har ju hört ett och annat samt känt igen rösterna som var i radion för något år sedan /Enis Förstår att inte fruEnis läser här Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Eftersom många har fördomar mot massageställen och rykterna går så tycker man att polisen och skattemyndigheterna borde ha bra koll på det eller skiter dom totalt i det ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Eftersom många har fördomar mot massageställen och rykterna går så tycker man att polisen och skattemyndigheterna borde ha bra koll på det eller skiter dom totalt i det ?? Bra fråga, skall man tro vad som skrivs här så borde det vara span på varenda massageinrätning med Thai-anställda och då vore dom snart stängda Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2014 Eftersom många har fördomar mot massageställen och rykterna går så tycker man att polisen och skattemyndigheterna borde ha bra koll på det eller skiter dom totalt i det ?? De verkar skita i det mesta, polisen alltså I fredags så körde de förbi en trafikolycka mellan två bilar utan att ens stanna till och fråga hur det var. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Då de flesta thaitjejer jobbar med massage eller städar på hotell, så kan man säga att derar klättring i karriären, har dalat sen flytten till Sverige. Dom måste verkligen älska sina män, med tanke på uppofringen från deras sociala status i Thailand. Mellan tummen och pekfingret, kan jag garantera er att av tio massage ställen. Erbjuder åtta sexuella tjänster... Rock on! Hahaha så du tycker att jobba som städerska på hotel från hora på en bar är att gå ner sig ? Ja herre gud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Eftersom många har fördomar mot massageställen och rykterna går så tycker man att polisen och skattemyndigheterna borde ha bra koll på det eller skiter dom totalt i det ?? Det blir svårt när snutarna själv är kunder:) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Hahaha så du tycker att jobba som städerska på hotel från hora på en bar är att gå ner sig ? Ja herre gud. Glömde att visa är risbönder,sorry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Eftersom många har fördomar mot massageställen och rykterna går så tycker man att polisen och skattemyndigheterna borde ha bra koll på det eller skiter dom totalt i det ?? Det svåra måste ju vara att bevisa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Det svåra måste ju vara att bevisa. De brukar gå dit civila och ta en behandling och får de frågan om HP så är det kört “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 De brukar gå dit civila och ta en behandling och får de frågan om HP så är det kört och sen kan de arrestera sig själva för att ha köpt sexuella tjänster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu