Enis Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 En kvinna har häktats misstänkt för att ha drivit en bordellverksamhet på en thaimassagesalong i Jönköping, där hon ska ha erbjudit sexuella tjänster till sina kunder. Efter att Jönköpings tingsrätt släppte henne på fri fot flydde kvinnan landet, men begärdes häktad av hovrätten i sin frånvaro. http://www.expressen.se/gt/massagestudio-tros-ha-anvants-som-bordell/ /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 http://www.expressen.se/gt/massagestudio-tros-ha-anvants-som-bordell/ /Enis Jag trodde det var tillåtet att sälja sex i Sverige. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Jag trodde det var tillåtet att sälja sex i Sverige. Troligare med ett skattebrott, alla sagor får inte "happy ending" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Koppleri, om man läser artikeln. Numåste det vara något fel, det vet väl alla att Thailändskor i Sverige inte håller på med sånt. Förmodligen är hon väl från Kambodja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 (ändrad) Koppleri, om man läser artikeln. Numåste det vara något fel, det vet väl alla att Thailändskor i Sverige inte håller på med sånt. Förmodligen är hon väl från Kambodja. Lite lustigt, i Sverige är det är olagligt att köpa men inte sälja sex och det är olagligt att förmedla detta. I Thailand är det förbjudet att sälja men inte köpa - slår man ihop detta+ryktet som Thailand har så borde man kunna åtala flygbolagen och rese, charter whatever för koppleri Ändrades September 11, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 (ändrad) Lite lustigt, i Sverige är det är olagligt att köpa men inte sälja sex och det är olagligt att förmedla detta. I Thailand är det förbjudet att sälja men inte köpa - slår man ihop detta+ryktet som Thailand har så borde man kunna åtala flygbolagen och rese, charter whatever för koppleri Och hur ska det gå till? Lampaffärer, utan möjlighet att koppla in strömmen! Ändrades September 11, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Inget som på något sätt är unikt just för Jönköping. Finns väl i varenda liten landsortshåla numera. Känner personligen flera thailändskor som gjort sig en mindre förmögenhet på "lyckliga slut" och svarta pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Typiskt invandrare, hålla på med fuffens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 9 av 10 Thaimassage salonger är ju inget annat än förtäckta bordeller. Dom växer ju upp överallt. Får mig att tänka på alla dessa pizzerier som startades upp för ett antal år sen p.g.a lättförtjänta svarta pengar. Ja jag vet det är bara skrönor och fördomar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Detta mångkulturella förfall, snart vill di väl bygga tempel här oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Typiskt invandrare, hålla på med fuffens. Så sant, så sant! Nickys "Happy ending speciale"? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Att hon kom tillbaka borde betyda löften från försvararna?Eller vad tror ni? Ändrades September 12, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Koppleri, om man läser artikeln. Numåste det vara något fel, det vet väl alla att Thailändskor i Sverige inte håller på med sånt. Förmodligen är hon väl från Kambodja. Ja visst måste det vara något fel när de flesta killarna träffat sin kärersta på seriösa ställen i Thailand så som internet, varuhus, kontor, lassarett, sitt jobb, golfbanan, mm men när lilla gumman sen kommer till Sverige så börjar de att syssla med både det egna och det andra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Lampaffärer och sånt... herregud hur många det måste finnas! Den tevligaste och den som kom ock hälsade på mig på sjukan när jag fick höften krossad, var en tjej från Soi6! Var faktiskt hon och städerskan hos BananHåkan som höll mig vid liv dom 2 månaderna som jag låg i sträck där. Snacka inte om lampaffärer eller dyligt, alla människor är olika och en del bryr sig lite mer än kärringarna i lampaffärernaoch såna ställenEgentligen dumt inlägg, finns inga här som gift sig ed en barbrud, det vore ju totalskämmigt! Vad jag vill säga med det är är att skit i vad damerna kommer ifrån, det finns "guldhjärtan" om man tittar. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Lampaffärer och sånt... herregud hur många det måste finnas! Den tevligaste och den som kom ock hälsade på mig på sjukan när jag fick höften krossad, var en tjej från Soi6! Var faktiskt hon och städerskan hos BananHåkan som höll mig vid liv dom 2 månaderna som jag låg i sträck där. Snacka inte om lampaffärer eller dyligt, alla människor är olika och en del bryr sig lite mer än kärringarna i lampaffärernaoch såna ställenEgentligen dumt inlägg, finns inga här som gift sig ed en barbrud, det vore ju totalskämmigt! Vad jag vill säga med det är är att skit i vad damerna kommer ifrån, det finns "guldhjärtan" om man tittar. Mvh Amja Oja den sura råtthållerskan är en även om vi ha våra dispyter ibland. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Ja visst måste det vara något fel när de flesta killarna träffat sin kärersta på seriösa ställen i Thailand så som internet, varuhus, kontor, lassarett, sitt jobb, golfbanan, mm men när lilla gumman sen kommer till Sverige så börjar de att syssla med både det egna och det andra. Så du menar alltså att de flest falanger har träffat sina fruar/flickvänner i en girlie-bar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Så du menar alltså att de flest falanger har träffat sina fruar/flickvänner i en girlie-bar? Ja i alla fall fler än de 4-5 stycken på forumet som har "erkänt" att de träffat sin fru/tjej/sambo i baren. Har själv suttit med en kompis i en bar där han löste ut sin nu äktade fru gång på gång men likväl så var hon plötsligt en hotellstäderska. Jag fattar ju inte om man nu inte har träffat sin käresta i en bar i till exempel Pattaya/Jomtien varför de flesta åker dit på semestern och inte hem till den kärestas familj i byn i stället. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Ja i alla fall fler än de 4-5 stycken på forumet som har "erkänt" att de träffat sin fru/tjej/sambo i baren. Har själv suttit med en kompis i en bar där han löste ut sin nu äktade fru gång på gång men likväl så var hon plötsligt en hotellstäderska. Jag fattar ju inte om man nu inte har träffat sin käresta i en bar i till exempel Pattaya/Jomtien varför de flesta åker dit på semestern och inte hem till den kärestas familj i byn i stället. Har du suttit vid ett stenbord i Pattaya många år och räknat och kollat eftersom du "vet" det ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Jag startade ju en tråd för ett bra tag sedan. Där jag skrev att dom flesta jag känner som är ihop med en Asiatiska har träffat sin käresta i en bar. Sicket jävla ramaskri från en del. Vart åker dom flesta singel-män? Jag hävdar fortfarande att resan går till Pukhet,Pattaya eller något liknade ställe. Undantag finns!! Men tror dessa herrar är lätt räknade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Jag startade ju en tråd för ett bra tag sedan. Där jag skrev att dom flesta jag känner som är ihop med en Asiatiska har träffat sin käresta i en bar. Sicket jävla ramaskri från en del. Vart åker dom flesta singel-män? Jag hävdar fortfarande att resan går till Pukhet,Pattaya eller något liknade ställe. Undantag finns!! Men tror dessa herrar är lätt räknade. Beror nog helt och hållet på din egen umgängeskrets, av mina bekanta så vet jag att en har en fru som tidigare jobbade i en bar. De flesta har fruar som jobbar med helt vanliga yrken precis som vilken Svensson som helst. Det verkar nästan som att många tror att samtliga Thai kvinnor är eller har varit prostituerade och det bidrar naturligtvis till fördomar mot Thai kvinnor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Beror nog helt och hållet på din egen umgängeskrets, av mina bekanta så vet jag att en har en fru som tidigare jobbade i en bar. De flesta har fruar som jobbar med helt vanliga yrken precis som vilken Svensson som helst. Det verkar nästan som att många tror att samtliga Thai kvinnor är eller har varit prostituerade och det bidrar naturligtvis till fördomar mot Thai kvinnor. Har precis samma erfarenhet Ingen av mina bekantas thai-damer kommer från baryrket ! Det vanligaste är att en thai-tjej här i Sverige introducerar andra släktingar/vänner för mannens släktingar/vänner som jag har upplevt Ändrades September 12, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Har precis samma erfarenhet Ingen av mina bekantas thai-damer kommer från baryrket ! Det vanligaste är att en thai-tjej här i Sverige introducerar andra släktingar/vänner för mannens släktingar/vänner som jag har upplevt. Jag vet inte hur det är i Sverige men här tycker jag att de flesta träffas genom vänner i många olika sammanhang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Har du suttit vid ett stenbord i Pattaya många år och räknat och kollat eftersom du "vet" det ? Vad har jag skrivit att jag vet, men många stenbordstimmar har det blivit under mina cirka 35 resor till Thailand och samtliga har haft Pattaya som första mål utom min första resa som hade Koh Samui som första mål. Jag är ju inte blind med dock halvdöv sedan !993 så jag har ju sett och hört ett och annat under åren som gått. Men visst jag kan ju ha helt fel, tycker dock att det är högst märkligt om thailändska kvinnor/tjejer hamnar på massageställen i Sverige med glatt slut om de nu är varuhusbiträden, banktjänstekvinnor, andra högutbildade, risbytjejer, mm i grund och botten. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Beror nog helt och hållet på din egen umgängeskrets, av mina bekanta så vet jag att en har en fru som tidigare jobbade i en bar. De flesta har fruar som jobbar med helt vanliga yrken precis som vilken Svensson som helst. Det verkar nästan som att många tror att samtliga Thai kvinnor är eller har varit prostituerade och det bidrar naturligtvis till fördomar mot Thai kvinnor. Hur tror du mitt umgänge ser ut? Vilken kategori människor menar du? Bara lite nyfiken.. Ändrades September 12, 2014 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Har precis samma erfarenhet Ingen av mina bekantas thai-damer kommer från baryrket ! Det vanligaste är att en thai-tjej här i Sverige introducerar andra släktingar/vänner för mannens släktingar/vänner som jag har upplevt Och hur vet du det, har samtliga thaidamer basonerat ut vad de gjort i sitt liv. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu