Jump to content
IGNORERAD

Tycker din fru att du dricker för ofta/mycket?


S m i l e 1

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • SatanG

    7

  • Soengsang

    5

  • Chryzaliz

    4

  • Scandinaviancorner

    3

Mest aktiva i denna tråd

japp. min fru dricker inget. Så allt över det är för mycket,

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, har väl hänt att det blivit för mycket på för kort tid, men i det stora hela nej!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svar nej.

Det ekar i kvarteret/

For mycket kan nog handa, men absolut inte for ofta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

fde första så har jag ingen fru så jag dricker de jag behöver för att finna en fru

eller så drickker jag mindre så kanske jaaag finneeer mig en fru ; men de får jaaag stååå ut med ellrer så har hon en annan och de kan jag stå ut med de med

Link to comment
Dela på andra sajter

en gång i Thailand engång förmycke

de finns you flera fina damer här

men men de har ku blivit brist på männan som vi ll ha dem hit

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tycker du Puman? Ställa frågor utan att bjuda på sej själv det minsta går bort, för mej...

 

Och dricker era fruar för mycket och ofta, tycker ni?

Jag har sett min fru berusad 1 gång på 10 år, och det var nog mitt fel...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

fabhur stavar kag blir fel hela tiden

Du är dyngrak, aspackad eller måttligt nykter?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej.

 

edit: En omröstning kanske hade varit bättre. :)

Ändrades av frason

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

en gång i Thailand engång förmycke

de finns you flera fina damer här

men men de har ku blivit brist på männan som vi ll ha dem hit

 

Bra sagt jag förstår nästan allt

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tycker du Puman? Ställa frågor utan att bjuda på sej själv det minsta går bort, för mej...

 

Och dricker era fruar för mycket och ofta, tycker ni?

Jag har sett min fru berusad 1 gång på 10 år, och det var nog mitt fel...

 

 

MVH Tommy

Puman hugger som en Cobra ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, min fru har aldrig sett mig dricka. Hade hon gjort det hade hon aldrig blivit min fru. Jag lade ner skiten 2007 och mötte henne ett halvår efter.

Hade jag viljat kröka till det skulle jag styra kosan mot Scandinavian corner, ingen vet hur det funkar bättre än en sjöman.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon har tagit över den rollen,numera dricker jag sällan men när jag gör det blir det ordentligt(ca.2 ggr/år)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Gumman dricker inte så allt är för mycket.

Konstigt nog så är det tillåtet I Thailand och hon hjälper till anskaffandet av Changlådor.

Är väl snäll när jag fått I mig lite :air_kiss:.

Skulle alldrig köpt hus om jag varit nykter mm.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, min fru har aldrig sett mig dricka. Hade hon gjort det hade hon aldrig blivit min fru. Jag lade ner skiten 2007 och mötte henne ett halvår efter.

Hade jag viljat kröka till det skulle jag styra kosan mot Scandinavian corner, ingen vet hur det funkar bättre än en sjöman.

 

/ SatanG

Men varfor skulle en sjoman veta bättre än en rormokare hur det fungerar att kroka?

 

Frugan bryr sig inte ett dugg om jag dricker bara jag håller mig hemma.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300, on 30 Aug 2014 - 21:54, said:

Men varfor skulle en sjoman veta bättre än en rormokare hur det fungerar att kroka?

 

Frugan bryr sig inte ett dugg om jag dricker bara jag håller mig hemma.

 

Svårt att förklara men de som är smidigast att ha att göra med när man krökar är oftast sailors. Acceptansen och förståelsen brukar ligga på en annan nivå än medelsvensson som ofta tycker det är onormalt att kröka utanför helgen. 

Hehehe Jag tror att i ditt fall är du nog som en sjöman fast född i en rörkrökares kropp och skule jag gå på det igen så gör jag det gärna i ditt sällskap :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att förklara men de som är smidigast att ha att göra med när man krökar är oftast sailors. Acceptansen och förståelsen brukar ligga på en annan nivå än medelsvensson
:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

 

Jag säger bara pannben...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att förklara men de som är smidigast att ha att göra med när man krökar är oftast sailors. Acceptansen och förståelsen brukar ligga på en annan nivå än medelsvensson som ofta tycker det är onormalt att kröka utanför helgen. 

Hehehe Jag tror att i ditt fall är du nog som en sjöman fast född i en rörkrökares kropp och skule jag gå på det igen så gör jag det gärna i ditt sällskap  :-)

 

/ SatanG

 

Så en sjöman kan inte vara en medelsvensson?

 

I övrigt så är det väl knappast några medelsvenssons som man krökar med här nere så acceptansen och förståelsen ligger nog på samma nivå oavsett tidigare profession.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...