Jump to content
IGNORERAD

Priser Thailand till sverige


Guest Caveman

Recommended Posts

Guest Caveman

Det ryktas om en prisökning pga bränslekostnaderna.

56,000B betalade gumman idag(lokal biljettförsäljare i Chonburi) för en öppen 1-årsbiljett(Bangkok-Arlanda) biljetten bokades i.o.f redan i Maj.

Så ingen höjning ännu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att hon betalade så mycket , hon borde kunna få två enkel biljetter för ca 32,000 baht.

?

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

        Nu tror jag inte att det går att köpa enkelbiljetter om ska komma hit på besök bara måste vara en

        tor biljett rätta mej om jag har fel .

          Repe

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

ReplicaOfTheMirror

Hon måste kunna visa upp biljett hem också om hon är på besök.

Tjejen köpte enkel biljett nu idag Bangkok-Arlanda 25500B, iofs via turkiet först men billigaste alternativet så jag kan hämta henne på arlanda på lördag.

Thaiairways tog 37000B för direktflyg.

UT för 2år blev klart igår    :wai:

Jag är den ingen trodde att jag skulle bli då jag var den du trodde att jag skulle bli innan jag blev den ingen trodde att jag skulle bli trots att ingen vet vem jag är :confused:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

        Nu tror jag inte att det går att köpa enkelbiljetter om ska komma hit på besök bara måste vara en

        tor biljett rätta mej om jag har fel .

           Repe

Det viktiga är väl att returbiljett finns ?

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Returbiljett kräves på Besöksvisa och Turistvisa!! :)

Uppehålstillstånd är något annat enkelresa OK.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 veckor senare...

tjejen kommer hit på besök i 3 mån.har pratat om att förlänga till 6 mån.vad kostar en ombokningsbar eller öppen billjett inklusive skatt och avgifter?mellanlandningar och väntetider spelar ingen roll.nån som har tips på resebyråer i Thailand hon kan boka från?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

tjejen kommer hit på besök i 3 mån.har pratat om att förlänga till 6 mån.vad kostar en ombokningsbar eller öppen billjett inklusive skatt och avgifter?mellanlandningar och väntetider spelar ingen roll.nån som har tips på resebyråer i Thailand hon kan boka från?

Här har du två resbyråer jag själv använt mig av, bägge lätta att ha att göra med:

http://www.olavi.com/

http://www.pacifictravel.co.th/

Bara att maila och fråga om några alternativ eller ring.

Är din tjej hyffsad på Engelska och inte rädd för lite byten på stressiga flygplatser så går det säkerligen att hitta betydligt billigare flygbolag än Thai.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...