Jump to content
IGNORERAD

Tv4 sicken skitkanal


Enis

Recommended Posts

I år storsatsar vi på Zlatan och ligue 1 och visar all matcher på kanal 12.

Men vi sänder trav istället och skiter i zlatan

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

I år storsatsar vi på Zlatan och ligue 1 och visar all matcher på kanal 12.

Men vi sänder trav istället och skiter i zlata

Yes avnjuter matchen nu 1-0 till Paris!

Kanse en missuppfattning Zlatan Sisu springer?????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det mest irriterande med tv4 är ju att dom bryter reklamen för att visa program ibland ..

 

MVH Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det mest irriterande är all denna farliga sport de visar. Alla vet ju att den farliga sporten förleder ungdomen från den rätta läran av "sex, drugs and rock'n'roll" :lipa:

 

Iofs så tycker jag det är för mycket sport på "vanliga" TV-kanaler, det finns ju speciella sportkanaler (i överflöd).

 

Mvh

BBJ

:lol: 
 

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig fattat mig på kritiken mot TV4. Gillar man inte läget så ge fan i att titta på kanalen. För min del som gillar sport så föredrar jag en kanal som sänder den sport jag vill titta på före den som inte sänder. Så sänder tv4 en fotbollsmatch jag vill se så är jag glad att vi idag har den möjligheten att välja mellan olika kanaler. Hade vi det 1980? Ja vi hade ju hela 2 kanaler på den tiden

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig fattat mig på kritiken mot TV4. Gillar man inte läget så ge fan i att titta på kanalen. För min del som gillar sport så föredrar jag en kanal som sänder den sport jag vill titta på före den som inte sänder. Så sänder tv4 en fotbollsmatch jag vill se så är jag glad att vi idag har den möjligheten att välja mellan olika kanaler. Hade vi det 1980? Ja vi hade ju hela 2 kanaler på den tiden

1980 fanns det i alla fall färg-tv, annat var det på 60-talet.

Årets höjdpunkt var FA-cupfinalen i svartvitt med en halvpackad Putte Kock som kommentator.

Link to comment
Dela på andra sajter

1980 fanns det i alla fall färg-tv, annat var det på 60-talet.

Årets höjdpunkt var FA-cupfinalen i svartvitt med en halvpackad Putte Kock som kommentator.

Ja så mycket mer sport än det fick man inte se typ. Idag skall alla se exakt alla matcher i alla ligor och endå gnäller man.

Link to comment
Dela på andra sajter

I år storsatsar vi på Zlatan och ligue 1 och visar all matcher på kanal 12.

Men vi sänder trav istället och skiter i zlatan

 

Skönt att slipa det oförskämda Rosengårds killen.

Han är ju från Malmö!!

 

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig fattat mig på kritiken mot TV4. Gillar man inte läget så ge fan i att titta på kanalen. För min del som gillar sport så föredrar jag en kanal som sänder den sport jag vill titta på före den som inte sänder. Så sänder tv4 en fotbollsmatch jag vill se så är jag glad att vi idag har den möjligheten att välja mellan olika kanaler. Hade vi det 1980? Ja vi hade ju hela 2 kanaler på den tiden

 

Jag slog ju på dumburken för att de lovat storsatsa. men de gjorde de ju inte då de prioriterade TRAV istället

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att sämre var det men inte mycket Det sämsta med fyrans reklam är ej reklamen. Utan trailern för egna program För ett tag sedan klockad jag tiden för detta dryg 4 m rek. drygt 3 m Trailers

Offe

Har aldrig fattat mig på kritiken mot TV4. Gillar man inte läget så ge fan i att titta på kanalen. För min del som gillar sport så föredrar jag en kanal som sänder den sport jag vill titta på före den som inte sänder. Så sänder tv4 en fotbollsmatch jag vill se så är jag glad att vi idag har den möjligheten att välja mellan olika kanaler. Hade vi det 1980? Ja vi hade ju hela 2 kanaler på den tiden

Jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...