Jump to content
IGNORERAD

Var för är Fox news förbjudet i Sverige?


lellexp

Recommended Posts

Fox News, ren och skär propaganda-TV som till och med får en propagandamästare som General Prauyth att framstå som amatör.

 

Imponeras av deras uthållighet, i snart sex års tid har man lyckats skylla i princip allt ont i USA på Barack Obama. Det finns inte nyhet som inte går att vinkla så att det framstår som Obamas fel. Kan vara riktigt underhållande att se på  faktiskt, om man är på rätt humör

 

"Tea Party Channel" vore ett mer passande namn på denna skitkanal.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    9

  • ban99arne

    6

  • nitramj77

    5

  • Moritz

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

TS har själv länkat till svaret.

Dum fråga med andra ord.

Om man filtrerar bort Fria Tiders skitsnack återstår detta av artikeln:

 

Det svenska lagkravet kallas för "demokratibestämmelsen", bygger på FN:s deklaration om mänskliga rättigheter

och återfinns i 5 kap. § 1 radio och tv-lagen.

 

För att en privat TV-kanal ska få sändas i Sverige måste den "som helhet präglas av alla människors lika värde".

 

Det anses Fox helt enkelt inte göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

En TV kanal som inte slickar muslimer och bögeriet i baken är inget för det "svenska" folket.

OBS FARA.

Dom kan ju vakna upp och börja  använda hjärnan.

 

Tyvärr tror jag det är kört för Er när det gäller att använda hjärnan.

Är man korkad idag så lär man nämligen även vara korkad i morgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fox News, ren och skär propaganda-TV som till och med får en propagandamästare som General Prauyth att framstå som amatör.

 

Imponeras av deras uthållighet, i snart sex års tid har man lyckats skylla i princip allt ont i USA på Barack Obama. Det finns inte nyhet som inte går att vinkla så att det framstår som Obamas fel. Kan vara riktigt underhållande att se på  faktiskt, om man är på rätt humör

 

Ja där ser man måste vara en på forumet som arbetat där och lärt sig. :y12:

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fox News, ren och skär propaganda-TV som till och med får en propagandamästare som General Prauyth att framstå som amatör.

 

Imponeras av deras uthållighet, i snart sex års tid har man lyckats skylla i princip allt ont i USA på Barack Obama. Det finns inte nyhet som inte går att vinkla så att det framstår som Obamas fel. Kan vara riktigt underhållande att se på  faktiskt, om man är på rätt humör

Du säger så många härliga saker och du har såklart helt rätt. Finns också två kanaler när dig som borde sägas samma sak om. Propaganda TV modell Nordkorea. Enligt mig så sälj skiten i morgon och sparka ut packet som jobbar där

Link to comment
Dela på andra sajter

Du säger så många härliga saker och du har såklart helt rätt. Finns också två kanaler när dig som borde sägas samma sak om. Propaganda TV modell Nordkorea. Enligt mig så sälj skiten i morgon och sparka ut packet som jobbar där

Och framför allt mata inte dessa 2 kommunistkanaler med pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.giffoxnewsblonds-950.jpg

 

Verkar vara en ganska ensidigt och stereotyp kanal

 

 

/Enis

Är väl ungefär som Aftonbladets redaktion.

 

post-3563-0-04648400-1406962450_thumb.jp

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, det är inte lätt att ha lite extrema och avvikande åsikter eftersom det då verkar som om hela världen är emot en.

Det är allt lite synd om SD-stollarna ....

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte många muslimer på den bilden.

 

Förmodligen inte många kristna i heller och tur är väl det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jaså lellexp får inte se på tv och inte får den gamle horbocken snacka om pedofili heller såg jag. Ja, vart är världen på väg? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

varför är Fox news förbjudet i Sverige?

 

Du kan se det om du åker utomlands men inte i Sverige.

 

Kanske en förklaring. Eller så e Sverige det nya Nord Korea ???

 

http://www.friatider.se/sr-veteran-kritisk-till-att-sverige-forbjuder-fox-news

Förstår inte riktigt. Finns det något sorts domstolsutslag eller liknande som skulle förbjuda denna kanal?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte riktigt. Finns det något sorts domstolsutslag eller liknande som skulle förbjuda denna kanal?

 

Lille Lelle har inte lyckats ställa in sin parabol på balkongen och ny skyller han på den stora PK-media konspirationen.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Blev lite nyfiken.

Foxnews.com fungerar.

 

Jag tror det är svårt att få in Japanska nyheter via TV-uttaget i hemmet och inte har Boxer eller Com Hem några japanska nyheter i sitt utbud.

 

Det måste väl ändå gå att streama Fox News och om inte det går så kan det vara Fox News som står för den spärren.

Det är väl i så fall det samma som att Tyskland censurerar TV4-nyheterna eftersom det kan vara knepigt att se dessa utomlands.

 

 

Nu börjar det bli väldigt konspiratoriskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

När jag var i Sverige för ett par veckor sedan saknade jag även ett par kanaler från Tajikistan, Burundi och Guatemala; säkert PK-eliten som varit framme igen.

Fox News är ett intressant fenomen; jag har alltid varit fascinerad av hur en kanal av och för USA's absoluta kapitalistelit kan få sitt största gensvar bland trailerparksen i Arizona och Ohio; hur kan man så totalt tappa fotfästet att man börjar dyrka de som dagligen pissar på en?

Vi har Fox News i Bkk och vid ett av mina sällsynta besök framför TVn hamnade jag för ett par månader sedan på just Fox. Min dotter, 8 år, kom förbi när jag storögt såg en fradgatuggande reporter spy galla över Obamacare. "Pappa, could that man be considered retarded?" var dotterns kommentar.

Med det sagt får man givetvis gilla Fox News precis som man får gilla Ullared, fiskbullar, Rytmisk Sportgymnastik och andra märkliga företeelser i vår Herres Hage.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var i Sverige för ett par veckor sedan saknade jag även ett par kanaler från Tajikistan, Burundi och Guatemala; säkert PK-eliten som varit framme igen.

Fox News är ett intressant fenomen; jag har alltid varit fascinerad av hur en kanal av och för USA's absoluta kapitalistelit kan få sitt största gensvar bland trailerparksen i Arizona och Ohio; hur kan man så totalt tappa fotfästet att man börjar dyrka de som dagligen pissar på en?

Vi har Fox News i Bkk och vid ett av mina sällsynta besök framför TVn hamnade jag för ett par månader sedan på just Fox. Min dotter, 8 år, kom förbi när jag storögt såg en fradgatuggande reporter spy galla över Obamacare. "Pappa, could that man be considered retarded?" var dotterns kommentar.

Med det sagt får man givetvis gilla Fox News precis som man får gilla Ullared, fiskbullar, Rytmisk Sportgymnastik och andra märkliga företeelser i vår Herres Hage.

 

:D

Formtopp!

Mera, mera!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Pappa, could that man be considered retarded?" var dotterns kommentar.

 

Skönt , det finns en framtid :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var i Sverige för ett par veckor sedan saknade jag även ett par kanaler från Tajikistan, Burundi och Guatemala; säkert PK-eliten som varit framme igen.

Fox News är ett intressant fenomen; jag har alltid varit fascinerad av hur en kanal av och för USA's absoluta kapitalistelit kan få sitt största gensvar bland trailerparksen i Arizona och Ohio; hur kan man så totalt tappa fotfästet att man börjar dyrka de som dagligen pissar på en?

Vi har Fox News i Bkk och vid ett av mina sällsynta besök framför TVn hamnade jag för ett par månader sedan på just Fox. Min dotter, 8 år, kom förbi när jag storögt såg en fradgatuggande reporter spy galla över Obamacare. "Pappa, could that man be considered retarded?" var dotterns kommentar.

Med det sagt får man givetvis gilla Fox News precis som man får gilla Ullared, fiskbullar, Rytmisk Sportgymnastik och andra märkliga företeelser i vår Herres Hage.

Hm, tycker inte du skall dra in fiskbullar i detta. Det är ju faktiskt gott. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

När jag var i Sverige för ett par veckor sedan saknade jag även ett par kanaler från Tajikistan, Burundi och Guatemala; säkert PK-eliten som varit framme igen.

Fox News är ett intressant fenomen; jag har alltid varit fascinerad av hur en kanal av och för USA's absoluta kapitalistelit kan få sitt största gensvar bland trailerparksen i Arizona och Ohio; hur kan man så totalt tappa fotfästet att man börjar dyrka de som dagligen pissar på en?

Vi har Fox News i Bkk och vid ett av mina sällsynta besök framför TVn hamnade jag för ett par månader sedan på just Fox. Min dotter, 8 år, kom förbi när jag storögt såg en fradgatuggande reporter spy galla över Obamacare. "Pappa, could that man be considered retarded?" var dotterns kommentar.

Med det sagt får man givetvis gilla Fox News precis som man får gilla Ullared, fiskbullar, Rytmisk Sportgymnastik och andra märkliga företeelser i vår Herres Hage.

 

Hehe,

 

Nytt citat stulet

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var i Sverige för ett par veckor sedan saknade jag även ett par kanaler från Tajikistan, Burundi och Guatemala; säkert PK-eliten som varit framme igen.

Fox News är ett intressant fenomen; jag har alltid varit fascinerad av hur en kanal av och för USA's absoluta kapitalistelit kan få sitt största gensvar bland trailerparksen i Arizona och Ohio; hur kan man så totalt tappa fotfästet att man börjar dyrka de som dagligen pissar på en?

Vi har Fox News i Bkk och vid ett av mina sällsynta besök framför TVn hamnade jag för ett par månader sedan på just Fox. Min dotter, 8 år, kom förbi när jag storögt såg en fradgatuggande reporter spy galla över Obamacare. "Pappa, could that man be considered retarded?" var dotterns kommentar.

Med det sagt får man givetvis gilla Fox News precis som man får gilla Ullared, fiskbullar, Rytmisk Sportgymnastik och andra märkliga företeelser i vår Herres Hage.

Nästan allt är klockrent,men klanka inte ner på fiskbullarna,prova en burk av dom i hummersås och jag lovar att du aldrig mer sammankopplar dom med Ullared :nyam:

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det är ok med olika åsikter, men ärligt talat, Fox news...?

 

De håller väl på med samma propaganda som brunskjortorna i mellaneuropa höll på med på 30-talet. Frågan blir ju mer, vem är du som saknar Fox news som faktakälla?

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det är ok med olika åsikter, men ärligt talat, Fox news...?

 

De håller väl på med samma propaganda som brunskjortorna i mellaneuropa höll på med på 30-talet. Frågan blir ju mer, vem är du som saknar Fox news som faktakälla?

 

Han är avstängd men det som är det intressanta är om du kommer får ett sansat och begripligt svar!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är avstängd men det som är det intressanta är om du kommer får ett sansat och begripligt svar!!!

Från nån som är ett fan av Fox news? Jag tvivlar.. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...