Jump to content
IGNORERAD

Var för är Fox news förbjudet i Sverige?


lellexp

Recommended Posts

varför är Fox news förbjudet i Sverige?

 

Du kan se det om du åker utomlands men inte i Sverige.

 

Kanske en förklaring. Eller så e Sverige det nya Nord Korea ???

 

http://www.friatider.se/sr-veteran-kritisk-till-att-sverige-forbjuder-fox-news

Ändrades av lellexp

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    9

  • ban99arne

    6

  • nitramj77

    5

  • Moritz

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är väl bara att skaffa parabol om man vill se en viss kanal som inte ingår i något erbjudande? Eller kika deras hemsida http://www.foxnews.com/ 

 

Vad är problemet? 

Problemet är ju demokratin , när vissa TV kanaler inte får sändas i Svenskt kabelnät,efter påtryckningar från vänstern = media

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Inslag likt detta passar inte in i det  mångkulturella sverige, där har du anlednngen.

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Inslag likt detta passar inte in i det  mångkulturella sverige, där har du anlednngen.

 

Å ändå sändes det i SVT:...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inget problem, bara att skaffa parabol. Fattar inte frågan? 

Nja, nog fattade du frågan, du hade bara inget svar.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, nog fattade du frågan, du hade bara inget svar.

Nej, ärligt förstod jag inte frågan - men å andra sidan ser jag att jag inte har koll på allt. Men det är fortfarande inga problem att ha tillgång till Fox News via parabol eller internet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Å ändå sändes det i SVT:...

Och nu är kanalen "förbjuden" :y13:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Fox inte ingår i något utbud är nog förmodligen för att de inte lockar nog många tittare.  Att det ska finnas något förbud är nog knappast troligt. Ett förbud kan väl bara införas mot någon som uppbär svenskt presstöd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu är kanalen "förbjuden" :y13:

Så den går inte att få in via ex parabol i Sverige? Jag kommer inte på deras hemsida fast jag sitter i Sverige nu. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Fox inte ingår i något utbud är nog förmodligen för att de inte lockar nog många tittare.  Att det ska finnas något förbud är nog knappast troligt. Ett förbud kan väl bara införas mot någon som uppbär svenskt presstöd?

Det är inte sant,du är okunnig!

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jösses lellexp.. Fox och en "artikel" från fria tider. Du känner dig som ett offer, krängt och sårad...

 

Jag tycker iallafall synd om dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Å ändå sändes det i SVT:...

Har det verkligen sänds i svt  - känns verkligen främmande för min del,har aldrig sett något av del här kalibern i svt ?

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3356-0-12373500-1406936002_thumb.jp

 

Verkar vara en ganska ensidigt och stereotyp kanal

 

 

/Enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack  Wwax

 

Men jösses lellexp.. Fox och en "artikel" från fria tider. Du känner dig som ett offer, krängt och sårad...

 

Jag tycker iallafall synd om dig.

Tack Wwax bra att tänker väl om mig ,men inte ett ord om varför FOX NEWS är censuerad i Sverige 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack  Wwax

 

Tack Wwax bra att tänker väl om mig ,men inte ett ord om varför FOX NEWS är censuerad i Sverige 

Det är ju inte censurerat!

 

Vem fan vill se FOX news i sverige? Förutom du då förstöss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inga svenska kanaler (tv eller radio) som kan tala om vad som pågår i sverige (censur) så är väl all hjälp utifrån positiv!!!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.giffoxnewsblonds-950.jpg

 

Verkar vara en ganska ensidigt och stereotyp kanal

 

 

/Enis

95% kvinnor, det borde väl vänsterfeministmiljötattarna gilla...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

En TV kanal som inte slickar muslimer och bögeriet i baken är inget för det "svenska" folket.

OBS FARA.

Dom kan ju vakna upp och börja  använda hjärnan.

Ändrades av Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Fox News, ren och skär propaganda-TV som till och med får en propagandamästare som General Prauyth att framstå som amatör.

 

Imponeras av deras uthållighet, i snart sex års tid har man lyckats skylla i princip allt ont i USA på Barack Obama. Det finns inte nyhet som inte går att vinkla så att det framstår som Obamas fel. Kan vara riktigt underhållande att se på  faktiskt, om man är på rätt humör

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...