Jump to content
IGNORERAD

Min fru ville ha “nya “bröst


bob

Recommended Posts

Haha :)

Saken är att hon har egna pengar och kommer att betala själv så det har inget med att jag av snålhet inte vill att hon skall ha "nya" tuttar utan det är helt enkelt så att jag tycker att de hon har är perfekta små söta härliga tuttar helt enkelt...

Hoppas att hon följer dina råd. Naturen är bäst utan att man hjälper den på traven. Det är ju en risk med att göra ingrepp. En del går det riktigt dåligt för medans en del går det bra för. Vilket det än blir så åldras man på ett naturligare sätt med orginalet än med förbättringen. Då blir det nya ingrepp för att byta ut påsarna eller att dra ihop för att få fastare.

 

Har haft det resonemanget med frugan flera ggr. Som tur är har hon lyssnat på mig. Efter drygt 20 år tillsammans har hon tagit upp resonemanget nu när hon är över 50 och de börjar hänga en del. Hon vet nog redan vad jag tycker men ibland undrar jag om de inte bara vill ha bekräftelse att de duger.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • bob

    8

  • Khemmarat

    4

  • Murre

    3

  • Chan2014

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avundsjuk? Hellre ett par sillisar för 75k än ett par trötta taxöron

attachicon.gifimage.jpg

Tar du åt dej, varför skulle jag vara avundsjuk, var inte illa menat,bara tipsade Bob och referade till dej eftersom du nämt om detta i tidigare trådar,varför skryter du om vad allt kostar hela tiden,jag missunnar dej inget.

Hälsningar

Chan2014

Ändrades av Chan2014
Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar säga vad jag tycker om oproportionerliga plastbröst när vi ser dom på TV och live, så tjôtet har minskat kraftigt.

 

Är inte heller sen att byta till kanaler på TV som visar när silikonoperationer gått åt helvete, eller att tala om att big boobs

är en av de bästa anledningarna (för mig) att välja bort farangkvinnor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar du åt dej, varför skulle jag vara avundsjuk, var inte illa menat,bara tipsade Bob och referade till dej eftersom du nämt om detta i tidigare trådar,varför skryter du om vad allt kostar hela tiden,jag missunnar dej inget.

Hälsningar

Chan2014

Om refererar till mig så finns ju risken att jag svarar...

Vad de kostar var mest en referens, inte mina sillisar och inte mina pengar.

Kryp du tillbaka under din sten så slipper du mina skrytinlägg som uppenbarligen är jobbiga för en fattig risbonde.

Nu skall jag dricka öl och åka kollektivt, svinbilligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om refererar till mig så finns ju risken att jag svarar...

Vad de kostar var mest en referens, inte mina sillisar och inte mina pengar.

Kryp du tillbaka under din sten så slipper du mina skrytinlägg som uppenbarligen är jobbiga för en fattig risbonde.

Nu skall jag dricka öl och åka kollektivt, svinbilligt!

Observera att jag inte nämde dej/ditt nick i mitt första inlägg men du tog tydligen åt dej,ber om ursäkt om jag sårat dej,vidare får jag underätta dej om att vi är inga risbönder utan fruktbönder,ingen skugga ska falla över risbönderna men rätt ska vara rätt,vidare vill jag informera unga herren om att fattigdom är ett relativt uttryck.

Du kanske också blir bonde en gång i tiden eftersom dina flick bekant i Bkk troligen härstammar från någon bonde familj.

Hälsningar från farmen

Chan 2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Observera att jag inte nämde dej/ditt nick i mitt första inlägg men du tog tydligen åt dej,ber om ursäkt om jag sårat dej,vidare får jag underätta dej om att vi är inga risbönder utan fruktbönder,ingen skugga ska falla över risbönderna men rätt ska vara rätt,vidare vill jag informera unga herren om att fattigdom är ett relativt uttryck.

Du kanske också blir bonde en gång i tiden eftersom dina flick bekant i Bkk troligen härstammar från någon bonde familj.

Hälsningar från farmen

Chan 2014

Nu skrev du ju i klartext att du menade mig men jag tar inte illa upp.

Inte troligt att jag blir bonde för att jag umgås med brudar från Lop Buri eller Surin, lika otroligt som att jag blir målare när jag dricker öl i Lunden.

Det var väl du som räknade 100thb = 100kr och då måste man leva ett otroligt fattigt liv enligt mig.

Fortsätt du med frukten om du trivs så fortsätter jag med silikonbrudar vilket jag trivs med :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man få taxöron om man inga tuttar har??

 

Jag kör med orginal tuttar

 

Varför pynta för pattar när man kan

 

Betala hyran

Köpa mat

Ha roligt

För dom pengarna man lägger på ett par nya pattar

 

Nä dom vill bara att man säger att pattarna duger bara

om jag ville ha en med stora pattar hade jag inte valt dig säger jag till frugan

 

Ok Ok sa hon

 

Tjafset är över på nolltid

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda sedan jag träffade min andra hälft har det varit ett tjöt om att fylla ut sina tuttar med silicon

 

Tråden´s titel "Min fru ville ha "nya bröst" " betyder det att hon har det numera eller att hon har

 

tänkt om ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråden´s titel "Min fru ville ha "nya bröst" " betyder det att hon har det numera eller att hon har

 

tänkt om ?

 

Efter turen till GoGo barena där hon såg att hennes tuttar var "normala" thaituttar så har hon inte pratat så mycket om nya tuttar...så hon har kvar sina original... Men jag är lite intresserad att få en större och längre "snalle" men jag får inget gehör för mina önskemål från tanten, världen är bra orättvis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Men jag är lite intresserad att få en större och längre "snalle" men jag får inget gehör för mina önskemål från tanten, världen är bra orättvis
Då får väl din fru göra samma som Du gjorde, ta Dig till ett ställe där Du kan jämföra.
Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni varit med frugan på mamografi undersökning någon gång?

Där gillar dom Inte plast tjafset innanför skrovet. Svårt att se det "farliga".

 

Som att segla runt på ett stormigt hav med en hornmina lös i lastutrymmet.

 

Jag har varit där med frugan 2 ggr nu.

Hon tillhör den gamla Botex generationen, visste inte bättre.

Och ändå snackar hon om att det skulle vara bra med större pattar!

Dumheter! Ingen mera plast här inte!

 

Som någon sa, gillar man STORA pattar får man väl ta en annan brud.

Föresten så verkar det vara vanligare med plastimplantat i gubbarnas magar! Somliga är stora som f*n.

Ändrades av SanMakha
Link to comment
Dela på andra sajter

Föresten så verkar det vara vanligare med plastimplantat i gubbarnas magar

 

Det är ingen billig plast inte , dyr förvärvad och intagen öl och god mat  :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni varit med frugan på mamografi undersökning någon gång?

Där gillar dom Inte plast tjafset innanför skrovet. Svårt att se det "farliga".

 

Som att segla runt på ett stormigt hav med en hornmina lös i lastutrymmet.

 

Jag har varit där med frugan 2 ggr nu.

Hon tillhör den gamla Botex generationen, visste inte bättre.

Och ändå snackar hon om att det skulle vara bra med större pattar!

Dumheter! Ingen mera plast här inte!

 

Som någon sa, gillar man STORA pattar får man väl ta en annan brud.

Föresten så verkar det vara vanligare med plastimplantat i gubbarnas magar! Somliga är stora som f*n.

 

På mammografi gillar dom inte heller små bröst iofs.

 

Frugan brukar komma ut därifrån med en platt näsa.

Någon i personalen lutar sig mot hennes rygg och axlar

för att det ska finnas något att klämma fast mellan plåtarna.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

På mammografi gillar dom inte heller små bröst iofs.

 

Frugan brukar komma ut därifrån med en platt näsa.

Någon i personalen lutar sig mot hennes rygg och axlar

för att det ska finnas något att klämma fast mellan plåtarna.

Jo jag vet. Min förrförra var sådan. Inte roligt, man är glad att man slipper. Men å andra sidan, har ni varit på en ordentlig prostataundersökning någon gång?

Med 10 läkarelever som tittar på? Fy fan vilka fula flin det finns!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja inte 10 st AT-läkare, däremot 2 st  varav den ena var en fullständigt häpnadsväckande snygg tjej som såg alldeles för ung ut för att ha hunnit igenom läkarutbildningen.

Inte nöjde dom sig med att titta på heller, alla skulle känna efter trots att den riktiga doktorn redan kollat. Tillråga på allt hittade dom inget fel heller så mitt lidande var till ingen större nytta. Vad gör man inte för läkarvetenskapen...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag vet. Min förrförra var sådan. Inte roligt, man är glad att man slipper. Men å andra sidan, har ni varit på en ordentlig prostataundersökning någon gång?

Med 10 läkarelever som tittar på? Fy fan vilka fula flin det finns!

Nej - hur går den till? Själv så var jag med om en röntgen av urinblåsan i 14 års åldern,där dom fyllde blåsan med kontrast till sprickningsgränsen och jag nästan skrek att det inte finns en chans att det går att fylla på mer så säger sköterskan "vi fyllde en 4-årig flicka häromdan med 1,5-2 liter mer". Där ligger man med ett rör intryckt en bra bit in i urinröret med 3st tjejer som åskådare bakom ett glasfönster (som enligt min uppfattning bara var 3år äldre än jag själv) och en syster som vägrar att sluta att fylla på blåsan! Inte den roligaste stunden på jorden!

 

Dessbättre så hittade dom inga fel efter röntgen.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte nöjde dom sig med att titta på heller

 

"Hands on" är enda sättet att lära sej :crazy:    ibland

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter turen till GoGo barena där hon såg att hennes tuttar var "normala" thaituttar så har hon inte pratat så mycket om nya tuttar...så hon har kvar sina original... Men jag är lite intresserad att få en större och längre "snalle" men jag får inget gehör för mina önskemål från tanten, världen är bra orättvis...

Om du opererar snabeln så inte blir den större vid erektion inte.

Det är bara i "viloläge" som den blir längre.

 

Born 41

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du opererar snabeln så inte blir den större vid erektion inte.

Det är bara i "viloläge" som den blir längre.

 

Born 41

Snacka om lurendrejeri!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Om du opererar snabeln så inte blir den större vid erektion inte.

Det är bara i "viloläge" som den blir längre.

 

Born 41

Man kan ju alltid spruta I ett par liter silicon så den blir tjockare :crazy:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Fan va gött att jau lyckades övertyga Frugan att Hon e bra som Hon är.-  Stekta ägg när vi träffades, sedan stod di upp ett antal år, å på ålderns höst som ett par gamla steam handskar  :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara tillägga ville jag ha pattar över huvud taget skulle jag ha valt ett fruntimmer, men det har man ju kommit över efter en olycksnatt i sin ungdom. Och det är inget jag längtar efter eller saknar.

Så summa av det hela är alla är olika och det är väl bra??

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara tillägga ville jag ha pattar över huvud taget skulle jag ha valt ett fruntimmer, men det har man ju kommit över efter en olycksnatt i sin ungdom. Och det är inget jag längtar efter eller saknar.

Så summa av det hela är alla är olika och det är väl bra??

 

 

Sett någon HP ännu då  :crazy:

 

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju alltid spruta I ett par liter silicon så den blir tjockare :crazy:

Sen har du ingen nytta av barflickor utan måste gå till elefanterna i djurparken :14:

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...