Jump to content
IGNORERAD

Min fru ville ha “nya “bröst


bob

Recommended Posts

Enda sedan jag träffade min andra hälft har det varit ett tjöt om att fylla ut sina tuttar med silicon . Gud skall veta att andra hälftens tuttar inte är några 36D précis utan helt fullt normal thaituttar dvs typ storlek 36A. Jag brukade säga att de är ju jätte söta, kan ju inte bli bättre, men på det örat ville hon inte höra…

 

Men, då kom jag på en smart ide (om jag får saga det själv). Jag tog med henne på (ett par) GoGo Barer för att se hur andras tjejers tuttar såg ut (så ni förstår att detta var bara I studiesyfte). Döm av min min förvåning när hon sager “oj, mina är ju inte varken små eller stora, de är ju précis som alla andras tuttar…”

 

Nu  vet jag inte hur vanligt det är att förstora tuttarna men jag antar att det är rätt så “normalt” I Thailand, hur är det med andra medlemmars “kamraters” fruar, tjötar de också om att få göra “nya” tuttar  och hur har era “kompisar” tacklat det?

 

bob

Ändrades av bob
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • bob

    8

  • Khemmarat

    4

  • Murre

    3

  • Chan2014

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hon har inte tjatat men nämnt det och speciellt nu när hon ammar och vet hur dom kommer se ut när det är klart :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, hela min fru skulle behövas göras om men det blev för dyrt.

Ta seden dit du kommer. Lösningen är: mia noi :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak är säkert stora bröst blir långa, som jag sa till dottern tatuera ett päron på bröstet.

Sen när du har fyllt 50, så har blivit en slanggurka..

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon har inte tjatat men nämnt det och speciellt nu när hon ammar och vet hur dom kommer se ut när det är klart :)

 

Det var faktiskt något jag sa till henne, vänta tills du har fått barn, då har skinnet ditt blivit lite mer elastiskt och då ser det inte ut som om du har tryckt dit en halv apelsin... utan förhoppningsvis lite naturliga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade blivit lättare att bedöma din historia med ett bifogat bildbevis :-).

 

Lättare om du sätter in en bild på din fru, så skall jag säga om min frus är större eller mindre... :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga brattsen från Göteborg,en av dom brukar ju nämna att han umgås med plastik brudar i Bkk, han verkar ha kunskapen.

Hälsningar

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Lättare om du sätter in en bild på din fru, så skall jag säga om min frus är större eller mindre... :thumbsup:

 

Fare, min"kompis" nu väntar jag på din fru, ja en bild räcker.

 

post-11249-0-11774200-1406890385.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre sillisar än sönder tatuerad ...

Hellre snygga original än fula (oavsett nya eller inte) :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bob det är bara att betala och se glad ut

 

Haha :)

Saken är att hon har egna pengar och kommer att betala själv så det har inget med att jag av snålhet inte vill att hon skall ha "nya" tuttar utan det är helt enkelt så att jag tycker att de hon har är perfekta små söta härliga tuttar helt enkelt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fare, min"kompis" nu väntar jag på din fru, ja en bild räcker.

 

 

 

Min fru är hon med mörkt hår och bruna ögon  :)

 

post-5045-0-31539200-1406892796_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru är hon med mörkt hår och bruna ögon  :)

 

attachicon.gif2013-11-05 20.18.02.jpg

:rotfl: Ett helt harem har du Bob! Jobbar du eller  är du på jobbet?  ;) Kom annars förbi på en köffe vetja!  :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hade snarare behövt bröstförminskning men nu har kroppen följt efter så det är viss symmetri.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge

Min fru fixade större fastare bröst några år efter sista barnet kom ut. Det verkar vara vanligt i TH för dom som kan hitta pengar. Jag prostesterade och tyckte orginalet var bra. Men dom nya blev fastare så jag har vant vid dom. Många av frugans kompissar har opererat bröst, näsa och annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl: Ett helt harem har du Bob! Jobbar du eller  är du på jobbet?  ;) Kom annars förbi på en köffe vetja!  :thumbsup:

 

Du vill bara att jag skall ta med min fru på kaffet, you dirty bastard... :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru fixade större fastare bröst några år efter sista barnet kom ut. Det verkar vara vanligt i TH för dom som kan hitta pengar. Jag prostesterade och tyckte orginalet var bra. Men dom nya blev fastare så jag har vant vid dom. Många av frugans kompissar har opererat bröst, näsa och annat.

 

Tror faktiskt att det är sällan att mannen vill att frun skall ha "nya" bröst... Men kan förstå de damer som efter ett par barn vill fixa till lite fastare bröst...

 

Såg något reportage på TV som sa att Thai låg högt upp på de som lägger sig under kniven och tydligen så är det Korea som gäller om man skall vara riktigt "fin"...

 

Får man fråga vart hon gjorde det och hur mycket det kostade och om hon blev nöjd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda sedan jag träffade min andra hälft har det varit ett tjöt om att fylla ut sina tuttar med silicon . Gud skall veta att andra hälftens tuttar inte är några 36D précis utan helt fullt normal thaituttar dvs typ storlek 36A. Jag brukade säga att de är ju jätte söta, kan ju inte bli bättre, men på det örat ville hon inte höra…

 

Men, då kom jag på en smart ide (om jag får saga det själv). Jag tog med henne på (ett par) GoGo Barer för att se hur andras tjejers tuttar såg ut (så ni förstår att detta var bara I studiesyfte). Döm av min min förvåning när hon sager “oj, mina är ju inte varken små eller stora, de är ju précis som alla andras tuttar…”

 

Nu  vet jag inte hur vanligt det är att förstora tuttarna men jag antar att det är rätt så “normalt” I Thailand, hur är det med andra medlemmars “kamraters” fruar, tjötar de också om att få göra “nya” tuttar  och hur har era “kompisar” tacklat det?

 

bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga brattsen från Göteborg,en av dom brukar ju nämna att han umgås med plastik brudar i Bkk, han verkar ha kunskapen.

Hälsningar

Chan2014

Avundsjuk? Hellre ett par sillisar för 75k än ett par trötta taxöron

post-6130-0-09609100-1406895309_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge

Tror faktiskt att det är sällan att mannen vill att frun skall ha "nya" bröst... Men kan förstå de damer som efter ett par barn vill fixa till lite fastare bröst...

 

Såg något reportage på TV som sa att Thai låg högt upp på de som lägger sig under kniven och tydligen så är det Korea som gäller om man skall vara riktigt "fin"...

 

Får man fråga vart hon gjorde det och hur mycket det kostade och om hon blev nöjd?

Ja, Korea och plastikpadding är bra.

I Bangkok på någon privatklinik. Hon blev nöjd och jag vill mena att kostnaden delvis beror på hur mycket som stoppas in i brösten. Kommer inte ihåg men kanske 30 000 - 45 000 bath. Billigare än i Sverige och Thai gör på annat sätt.

 

Edit, Näee. Det var nog mycket mera battingar än så. Kommer inte ihåg men kanske 50 000.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...