Jump to content
IGNORERAD

Taxiköerna vid Suvarnabhumi datoriseras för att stoppa "maffian"


MPR Nyheter

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    10

  • ban99arne

    9

  • Sam sip sam

    9

  • Nemo

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Va, är det inte redan löst, fungerade inte ködatoriseringen? 

Du har nog missat att Bangkok inte enbart består av en flygplats. 

Link to comment
Dela på andra sajter

'Celsius', on 21 Jun 2014 - 22:33, said:

Detta kanske låter som skryt

 

 

 

 

 

 

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har nog missat att Bangkok inte enbart består av en flygplats. 

 

Mja, Bangkok består av två flygplatser, det känner alla till.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo där har varit länge ,men en del citerar ju vad han skriver och då får man spy ha ha ,nä det bästa är att dom tar bort fanskapet

 

Ta en potatis till eller smakade de månne hönsskit?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja att den idi*ten får vara kvar på forat är ett under ,alla man pratar med på olika mpr träffar tycker likadant

 

Mja, Ni har tydligen hamnat i dåligt umgänge. Skaffa lite vuxenkompisar som roligare saker att prata om när det vankas starksprit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först och främst, lär dig stavning och korrekt meningsbyggnad. Därefter kan du försöka lära dig läsa. Meningen efter den du fetade skrev jag såhär: "Ingendera av oss borde behöva stå ut med det, men på någon nivå borde man fatta att somliga expats är guld värda för landet och behandla oss i förhållande till den nytta vi gör." Med "somliga" menar jag oss som arbetar i Thailand, oavsett med vad - forskning eller jordbruk kvittar, bådadera är nyttigheter för landet. Turister gör nytta genom att spendera. Vi som arbetar både spenderar och producerar - dubbel nytta för Thailand således.

 

Till sist kan du lära dig lite hyfs! Ordet "simpel" var det du som introducerade, inte jag!

Inte till mig, men du får ett svar i alla fall.

 

Kattguld?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kattguld

 

Ja det skulle kanske passa in på värdet av din insats i Thailand.

Ändrades av wix

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, Ni har tydligen hamnat i dåligt umgänge. Skaffa lite vuxenkompisar som roligare saker att prata om när det vankas starksprit.

Forumnarren har talat.

 

Synd om narren som inte har annat liv

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumnarren har talat.

 

Synd om narren som inte har annat liv

 

Mja, jag är helnöjd och inte vill man bli en kinkig PROare.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja att den idi*ten får vara kvar på forat är ett under ,alla man pratar med på olika mpr träffar tycker likadant

 

Vi värnar om den kulturella mångfalden ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumnarren har talat.

 

Synd om narren som inte har annat liv

Ljuset är tänt men det är ingen hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ljuset är tänt men det är ingen hemma.

 

Nu skall Ni inte vara elak mot Fabror Leifen, han har bara lite otur ibland när han tänker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vi värnar om den kulturella mångfalden ;)

 

Herr Chang har talat.

ja kosta vad det vill tydligen :crazy: men ha den idi*ten kvar här gör bara att folk lämnar forat

Link to comment
Dela på andra sajter

ja kosta vad det vill tydligen :crazy: men ha den idi*ten kvar här gör bara att folk lämnar forat

 

Lämnar man forat för man får några kommentarer av Banarne så var det nog lika bra.

Tycker han ofta har ganska roliga kommentarer, ta det inte så allvarligt och låt han få sista ordet så är allt frid och fröjd.

Det är ju alltid någon som folk envisas ska kastas ut, är det inte Btt så är det IL eller Banarne eller någon annan.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Lämnar man forat för man får några kommentarer av Banarne så var det nog lika bra.

Tycker han ofta har ganska roliga kommentarer, ta det inte så allvarligt och låt han få sista ordet så är allt frid och fröjd.

Det är ju alltid någon som folk envisas ska kastas ut, är det inte Btt så är det IL eller Banarne eller någon annan.

/ SatanG

han var rolig på thatjejers tid men nu är det ganska uttjatat ,numera är det bara tragiskt komiskt från idi*ten.

Link to comment
Dela på andra sajter

han var rolig på thatjejers tid men nu är det ganska uttjatat ,numera är det bara tragiskt komiskt från idi*ten.

 

Mja, bara för att jag uppmärksammat det olämpliga i att krydda Era potäter med hönsskit så skall Ni inte bli purken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ge upp!

 

Nej då! Det behövs inte. Du har ju uppenbarligen fattat till slut. Dessutom verkar det som jag fick någon sorts jantelagsreaktion från dig och någon fler. Missunnsamhet kanske,vad vet jag. Jag kan ta det som smicker, så det bjuder jag på! :y2:

 

Du skärpte till din svenska också, ännu en seger. Så till den milda grad att du hittade ett fel i det jag skrev också. Grattis! :hi:

 

Kontentan av det hela är ju trots allt det jag formulerade med den retoriska frågan: "Möjligen kunde Thailand tjäna på att försöka locka till sig särskilt produktiva människor, eller vad tror du?" BOI stirrar sig blinda på hur mycket penningkapital som kommer in i landet. Humankapital verkar man inte förstå sig på...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

ja kosta vad det vill tydligen :crazy: men ha den idi*ten kvar här gör bara att folk lämnar forat

Det e väl knappast han som gör att folk lämnar. Finns nog ett gäng andra världsmästare som ordnar det.

Han har ju dom absolut roligaste inläggen. Om man kan ta ett forum som en klackspark vill säga. Annars blir det jobbigt...

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Det e väl knappast han som gör att folk lämnar. Finns nog ett gäng andra världsmästare som ordnar det.

Han har ju dom absolut dom roligaste inläggen. Om man kan ta ett forum som en klackspark vill säga. Annars blir det jobbigt...

problemet är att han är inte rolig längre ,han var rolig  för 10 år sedan ,men nu har inget kvar av finessen i sina svar utan nu är det bara skit som kommer 

han har liksom spelat ut sin roll ,han är som sagt bara tragisk numera :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

 Om man kan ta ett forum som en klackspark vill säga. Annars blir det jobbigt...

Förvisso rätt där.

 

Men ett ständigt ordbajsande och söndertrachade "seriösa" trådar av det där trollet är drygt i längden och dålig respekt mot skribenter som försöker vara seriösa!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Aaahhuuummmm Hur va det nu med Taxibilarnas datorisering?

 

 

 

Glashuskastande Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...