Jump to content
IGNORERAD

Spela minigolf i Pattaya?


ragson

Recommended Posts

Det är nån skön relaxkänsla med minigolf. Svenskar gillar sånt. Men finns inte många banor i Thailand...eller Pattaya där jag är då.

 

Jag har nu råkat hitta ett ställe som inbjuder till en massa trevligheter, så jag tänkte att vi kan dra ihop lite folk och köra en vända.

En fransos vid namn Remy som byggt denna resort med pool, resturang och 18-håls minigolfbana. Var där idag och kollade, väldigt fint område, stora ytor.

Banorna är gjorda av betong och på greenerna finns det antingen matta eller konstgräs. Ingen VM-klass direkt men det funkar perfekt för lite skoj i vänners lag.

Två av banorna slår man ut från taket på resturangen...det är inte dom där vanliga man är van ifrån hemma i swe, haha.

 

Ligger på soi 87 sukhumvit, mittemot Makro kan man säga. Ca 2 km in sen svänger man höger.

 

Vore kul om vi kan dra ihop ett gäng och spela lite. Vad sägs om 100 baht insatsen? The winner takes it all? 

Och sen på med badbrallerna för en drink i poolbaren?   :-)

 

Kolla länken för bilder och info.

Hör av er så ordnar vi nåt.

msg p

 

http://www.mirabelthai.com/

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nån skön relaxkänsla med minigolf. Svenskar gillar sånt. Men finns inte många banor i Thailand...eller Pattaya där jag är då.

 

Jag har nu råkat hitta ett ställe som inbjuder till en massa trevligheter, så jag tänkte att vi kan dra ihop lite folk och köra en vända.

En fransos vid namn Remy som byggt denna resort med pool, resturang och 18-håls minigolfbana. Var där idag och kollade, väldigt fint område, stora ytor.

Banorna är gjorda av betong och på greenerna finns det antingen matta eller konstgräs. Ingen VM-klass direkt men det funkar perfekt för lite skoj i vänners lag.

Två av banorna slår man ut från taket på resturangen...det är inte dom där vanliga man är van ifrån hemma i swe, haha.

 

Ligger på soi 87 sukhumvit, mittemot Makro kan man säga. Ca 2 km in sen svänger man höger.

 

Vore kul om vi kan dra ihop ett gäng och spela lite. Vad sägs om 100 baht insatsen? The winner takes it all? 

Och sen på med badbrallerna för en drink i poolbaren?   :-)

 

Kolla länken för bilder och info.

Hör av er så ordnar vi nåt.

msg p

 

http://www.mirabelthai.com/

jaa jag är med kommer till Pattaya I morgon bitti med nca ,torsdag kanske ??

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

jaa jag är med kommer till Pattaya I morgon bitti med nca ,torsdag kanske ??

 

Ja de funkar för mej. Är det nå mer folk som är på? 

Borde väl va fyra folk iallafall...eller hur?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger upp lite bilder, tagna från taket på restaurangen.

 

post-7490-0-46562700-1403066087_thumb.jp

 

post-7490-0-85298800-1403066190_thumb.jp

 

post-7490-0-55341900-1403066285_thumb.jp

 

post-7490-0-76003200-1403066394_thumb.jp

 

post-7490-0-38348500-1403066534_thumb.jp

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser intressant ut. Lite svårt att se dock med dessa konstiga färger. Har du något fel på kameran?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser intressant ut. Lite svårt att se dock med dessa konstiga färger. Har du något fel på kameran?

 

hehe..det är sån där HDReffekt...verkar ha blitt lite överdosering denna gången...

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe..det är sån där HDReffekt...verkar ha blitt lite överdosering denna gången...

Ja, det blev lite bättre med solglasögon på  :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...